Tulet S-kauppaan?
Milloin taas S-nainen
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä siellä?
- Anonyymi
Vehnäjauhot olisi tarjouksessa. Kupongilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vehnäjauhot olisi tarjouksessa. Kupongilla!
Matkija vauhdissa taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkija vauhdissa taas.
Mikäs matkijalintu se siellä. Onko kaiku vai kieku. Täytyyhän tarjoukset hyödyntää myös joululeivonnaisissa.
- Anonyymi
Käyn vain Lidlissä koska olen köyhä ja siellä on halvin ruokakori. S kauppa ökykauppa.
- Anonyymi
Niinhän se taitaa olla, että Lidl halvin ja sieltä kun löydä oikein mitään, niin tulee vielä halvemmaksi. K se taitaa olla kaikista kallein, koska siellä se k-kauppiaslisä.
- Anonyymi
Ja kenen kanssa olisi kunnia jutella?
- Anonyymi
Kirjainbingon illan vikat hitaat menossa, konsonantit kovassa kurssissa
- Anonyymi
Sopisiko torstai 19 päivä klo 9.
- Anonyymi
Ei tuo aika käy, mutta joulun jälkeen sopii 28.pvä Klo10.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo aika käy, mutta joulun jälkeen sopii 28.pvä Klo10.
Minä olen silloin hyvin kaukana toisaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen silloin hyvin kaukana toisaalla.
Niin, tiedän. Itsellänikin menolippu a paikasta b paikkaan, paluulippu ei ole toistaiseksi varattu. Emme sitten ehdi nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tiedän. Itsellänikin menolippu a paikasta b paikkaan, paluulippu ei ole toistaiseksi varattu. Emme sitten ehdi nähdä.
Eipä sitten taaskaan nähdä, parempi taitaa olla ettei enää nähdäkään. Mukavaa reissua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424