Jeesus pelastaa

Anonyymi

Jeesus tarjoaa jokaiselle ihmiselle ikuista elämää.
Jeesus kuoli noin 2000 vuotta sitten ristillä kärsien sovittaen syntimme ja nousi kolmantena päivänä ylös.
Joten Jeesus haluaa jokaisen pelastuvan ja hän tarjoaa jokaiselle pelastusta.
Hän on ainoa toivo.
Hän tie, totuus ja elämä.
Vain hänen kauttaan voi pelastua.
Jeesus on ylpeitä vastaan ,mutta nöyrille hän antaa armon.
Jeesus elää ja rukoilee meidän puolestamme.
Rukoile Jeesusta ,että hän antaisi syntisi anteeksi ja tulisi asumaan sydämeesi.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      AMEN!

    • Höpöhöpö!

      Perusteeton jumalharhan kolmasosa johtaa pahimmassa tapauksessa oikealta jumalalta saatavaan epäjumalanpalvontatuomioon.

      Parhaassa tapauksessa hukkaa ainoan elämänsä olemattoman palvontaan ja epäjumalasta saarnaavien roistojen helppoon sekä makeaan elämään.

    • Anonyymi

      Totta kirjoitit!

      Lisättävää kuitenkin on.
      Ei kaikki, mutta turhan moni unohtaa Isän ja Pyhän Hengen.

      Jeesuksen välityksellä kaikki on luotu, joten vain Hänen kautta voimme pelastua.
      Mutta ilman Isää ja Pyhää Henkeä Jeesus ei toimi.

      Jeesus opetti seuraajilleen rukouksen: Isä meidän! Ja kehoitti rukoilemaan Hänen (Jeesuksen) nimessä. Aina, kun muistatte pelastajaamme Jeesusta Kristusta niin muistakaa myös Isää ja Pyhää Henkeä! Isä lähetti Jeesuksen pelastamaan maan asukit. Jeesus olisi voinut kieltäytyä, mutta Hän otti tehtävän vastaan.

      On kirjoitettu:

      Matt. 22:44 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi alle'.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jokaiselle on ikuinen elämä tarjolla. Jokaiselle on tarjolla oikea elämä jo täällä maan päällä. Raamatun lukeminen on ensiarvoisen tärkeää rukouksessa, että Herra avaa sanansa.

      Ihmisiä vietellään nyt sellaisella vauhdilla riettauteen, ettei mitään estoa ja lapset mukaanlukien.
      Jeesus tietää tämän ja varoittaa jokaista viettelijää, ei Sanassa noin voimakasta vertausta näe muualla kuin suoraan viettlijän teosta on. Olisi parempi että tämä saisi myllynkiven kaulaansa ja upotuksen meren syvyyteen. Ajatelkaa tämän päivän viettelijöitä ja ajatelkaa, mitä tv ja lehdistö opettaa lapsille ja nuorille.

      Hän ei nostanut kirjanoppineita korkealle, vaan nostaakin heidät, jotka syystä ja toisesta joutuivat väärälle tielle, ihmisten halveksittaviksi. Kuka ensin heidät vietteli? Sen Jeesus tietää. Siksi Jeesus myös varoittaa: Älä tuomitse.
      Matt. 21
      19 Ja nähdessään tien vieressä viikunapuun hän meni sen luo, mutta ei löytänyt siitä muuta kuin pelkkiä lehtiä; ja hän sanoi sille: "Älköön sinusta ikinä enää hedelmää kasvako". Ja kohta viikunapuu kuivettui.
      20 Kun opetuslapset tämän näkivät, ihmettelivät he ja sanoivat: "Kuinka viikunapuu niin äkisti kuivettui?"
      21 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa ettekä epäilisi, niin ette ainoastaan voisi tehdä sitä, mikä viikunapuussa tapahtui, vaan vieläpä, jos sanoisitte tälle vuorelle: 'Kohoa ja heittäydy mereen', niin se tapahtuisi.
      22 Ja kaiken, mitä te anotte rukouksessa, uskoen, te saatte."
      23 Ja kun hän oli mennyt pyhäkköön, tulivat hänen opettaessaan ylipapit ja kansan vanhimmat hänen luoksensa ja sanoivat: "Millä vallalla sinä näitä teet? Ja kuka sinulle on antanut tämän vallan?"
      24 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Minä myös teen teille yhden kysymyksen; jos te minulle siihen vastaatte, niin minäkin sanon teille, millä vallalla minä näitä teen.
      25 Mistä Johanneksen kaste oli? Taivaastako vai ihmisistä?" Niin he neuvottelivat keskenänsä sanoen: "Jos sanomme: 'Taivaasta', niin hän sanoo meille: 'Miksi ette siis uskoneet häntä?'
      26 Mutta jos sanomme: 'Ihmisistä', niin meidän täytyy peljätä kansaa, sillä kaikki pitävät Johannesta profeettana."
      27 Ja he vastasivat Jeesukselle ja sanoivat: "Emme tiedä". Niin hänkin sanoi heille: "Niinpä en minäkään sano teille, millä vallalla minä näitä teen.
      28 Mutta miten teistä on? Miehellä oli kaksi poikaa; ja hän meni ensimmäisen luo ja sanoi: 'Poikani, mene tänään tekemään työtä minun viinitarhaani'.
      29 Tämä vastasi ja sanoi: 'En tahdo'; mutta jäljestäpäin hän katui ja meni.
      30 Niin hän meni toisen luo ja sanoi samoin. Tämä taas vastasi ja sanoi: 'Minä menen, herra', mutta ei mennytkään.
      31 Kumpi näistä kahdesta teki isänsä tahdon?" He sanoivat: "Ensimmäinen". Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: publikaanit ja portot menevät ennen teitä Jumalan valtakuntaan.
      32 Sillä Johannes tuli teidän tykönne vanhurskauden tietä, ja te ette uskoneet häntä, mutta publikaanit ja portot uskoivat häntä; ja vaikka te sen näitte, ette jäljestäpäinkään katuneet, niin että olisitte häntä uskoneet.

    • Anonyymi

      Mulla tuli pari kaveria uskoon tänä vuonna, itse pelastuin noin 2011. Kiitos ja ylistys Herralle.

      • Hieno kuulla, kiitos Herralle siitä..😊


    • Anonyymi

      Alttiiksi antaminen tosin kilpailee maailman antamisen kanssa. Kumpi on profetiaasi?

    • Anonyymi

      Jeesus puhui elämänsä aikana paljon vertauksilla, joista kukaan ei ymmärtänyt mitään, tuskin nykyäänkään.
      Miettiässäni ihmisille puhumista, päädyin samaan, vertauksiin.
      Ymmärtäkää tai olkaa olkaa ymmrtämättä, kuhan ette tapa, lyö,halveksi, vainoa tai ole muutenkaan väkivaltaisia.
      Saatatte kuolla.

    • Anonyymi

      Edelliseen jatkoa Jeesukse vertauksista ja kuoleman läheisyydestä ovat sanat: "Anna kuolleiden haudata kuolleet."

    • Anonyymi

      Näillä sivuilla korostuu selvästi,kuinka helposti saatana saa ihmismielen valtaansa. Pilkataan Pyhääisäämme Jeesusta ja Pyhäähenkeä ja uskovia.Mutta eihän se meidän uskoamme heiluta yhtään.Joskus toki tulee mieleen ilmestyskirjan loppupuolella oleva lause ,"antakaa saastaisen rypeä saastassaan ja vanhurskaan harrastaa uskoaan.." Mutta kyllä ilosanmaa täytyy pitää tarjolla,myös näille onnettomille,jotka kuitenkin ovat Jumalalle rakkaita.Hän toivoo,että kaikki pelastuisi

      • Anonyymi

        Kuin Esaiaan kirja, avautui sananpaikka minulle tänään, kun avasin Uuden testamentin Nykysuomeksi. Tuo paikka lopussa: "...nyt alkaa Herra toimia.".
        Luukas 4 (Uskonkirjat.Net)
        14 Ja Jeesus palasi Hengen voimassa Galileaan; ja sanoma hänestä levisi kaikkiin ympärillä oleviin seutuihin.
        15 Ja hän opetti heidän synagoogissaan, ja kaikki ylistivät häntä.
        16 Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.
        17 Niin hänelle annettiin profeetta Esaiaan kirja, ja kun hän avasi kirjan, löysi hän sen paikan, jossa oli kirjoitettuna:
        18 "Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille; hän on lähettänyt minut saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen,
        19 saarnaamaan Herran otollista vuotta".

        Raamattu nykysuomeksi: Luukas 4:18-19
        Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on lähettänyt minut ilmoittamaan vangeille että heidät armahdetaan ja sokeille että he saavat näkönsä. päästämään sorretut vavauteen ja julistamaan, että nyt alkaa Herra toimia."


    • Anonyymi

      Aloittajalle haluan sanoa: Aamen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe