Mistä sen tietää jos joku on ihastunut, hämmentävä kehonkieli

Anonyymi

Otsikko sen jo kertookin.. mistä voi olla varma, että joku on sinuun ihastunut? Minulla esimerkiksi on tilanne jossa työkaveri on katsonut silmiin, tuijottanut ja tsekannut kehoni ( siis muidenkin läsnäollessa).. ja kuitenkin eilen oli jäykkä kohtaaminen kanssaan. Mainittakoon, että vetävänä pidän häntä.

Eilen törmäsin käytävällä häneen ja juttelimme normijutuista..Hän oli jotenkin jäykkä ja kehonkieli puuttui kokonaan (muiden kanssa on rento, puhelias). Lopulta hän vain kääntyi ja kulki poispäin ja minäkin siitä hiljaa poispäin lähdin kulkemaan. No hän sitten kääntyikin takaisin ja kysyi että olenko duunissa loppuviikon, sanoin juu. Jotain hän mumisi vielä ja siksi käännyin kohtaamaan hänet, odottaen tietenkin, että mitä hän haluaa sanoa. No hän katsoikin ihan muualle kuin naamaani (taisi tuijottaa seinää tai käytävää) ja oli ihan hiljaa..hämmennyin. Hänen silmänsä hakeutuivat vain yhden kerran omiini ja kuulin jotain muminaa (taisi sanoa hiljaa, että’ huomiseen’) sitten se sama karkaileva katse palasi. Ilma oli niin paksua etten kyennyt heti sanomaan että moro sitten.. mutta pusersin sen Kyllä irti itsestäni..

Hmm..sitä vain kysyy itseltään, että friikkinäkö mua pitää vai onko muuta.. yritin hymyillä kyllä ja helpottaa oloa, mutta oma olokin oli vähän jäykkä :D

2

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä sillä on tunteita sua kohtaan. Itse ainakin menen ihan solmuun ihastuksen kanssa, muuta muutoin pystyy toimimaan normaalisti. Sellasta se on.

• Anonyymi

Yllättävän helposti sen näkee ja tuntee, miehistä siis, jos joku on ihastunut. Käytös on juurikin jollain tavalla omituista ja normaalista poikkeavaa. Rento läpänheitto ja kaverillisuus katoaa ja tilalle tulee töksäyttelyä, tuijottelua, pakoilua, jäykkyyttä, intensiivisen tuntuisia hiljaisia hetkiä...
      Näin oman kokemukseni mukaan.
      "Työkseen" ihastuttajat on sitten asia erikseen, lirkutuksineen.
      Tavallisista miehistä tulee suloisen kömpelöitä ja epävarmoja :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4015
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4003
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3763
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2958
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2547
    7. 33
      2329
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2244
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2131
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      449
      1844
    Aihe