Yksikin Halosen Afrikan lennoista maksoi 481.000 euroa ja luxus-ylläpito päälle, yhteensä yli 600.000 euroa. Ministereille hulppeat palkankorotukset ja valtava kovapalkkaisten avustajien armeija päälle.
Rollaattorimummojen KELA-kyydit terveyskeskuksiin säästöllä. Hoitajamitoitus 0,7 ehtii lakiin ehkä ensi vuonna tai sitä seuraavana?
Halosen ja ISIS-rouvien yksityislennot veronmaksajien piikkiin.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"Eikö teitä hävetä", kivahti pääministeri Marin, kun opposition kansanedustajat alkoivat hieman kysellä.
- Anonyymi
Hoitaja mitoituksen 0,7 saaminen lakiin piti Kiurun mukaan olla puolen tunnin juttu. Nyt ministeri Kiuru ja avustajat ovat olleet niin kiireisiä, että ko. asia siirtyy ensi vuodelle. Kiuru tietysti pahoitteli, mutta tärkeysjärjestys ennen kaikkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitaja mitoituksen 0,7 saaminen lakiin piti Kiurun mukaan olla puolen tunnin juttu. Nyt ministeri Kiuru ja avustajat ovat olleet niin kiireisiä, että ko. asia siirtyy ensi vuodelle. Kiuru tietysti pahoitteli, mutta tärkeysjärjestys ennen kaikkea.
Pääministerin matkailu ikävä kyllä herättää irvailua ,Ruotsissa Marin puhuu englantia ja Virossa ei taida tietää mitä puhuu ,kun on jo ennen sinne menoa saanut sellaista tekstiä, (että isänmaallisia Suomalaisia hävettää ) Viton johtavilta poliitikoilta ,haukuttu tulipunaisen puolueen johtajaksi ,jolla apupuolueena myrkyn vihreät ja Vasemmistoliitto komunistien jälkeläinen ! Virossa tarkoituksella unohdettu RKP ja keskustan mukana olo ,no ei kai keskusta kauan mukana olekkaan , joten tuo Marinin matkailu ei tule edes kalliiksi ,kuten tuli aikanaan Halosen ja ei kai ISSI - rouvia pidä tuoda yksityiskohdilla ,jos ollenkaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siirretään tämän mitoituksen toteutus seuraavalle hallitukselle... tämä on tarkoitus...
- Anonyymi
Sinne meni vappusataset Afrikan lentoihin ja päivärahoihin, ministerien palkankorotuksiin...
- Anonyymi
Minä luulen että Halonen on maksanut matkansa itse Eihän hän kehtaisi tuommosia veronmaksajilla maksattaa
- Anonyymi
Kehtaa, kehtaa ja kehtaa paljon muutakin. Ei maksanut itse. Veronmaksajan piikkiin meni tämäkin 481.000 euron yksityislento muut kulut päälle, yhteensä yli 600.000 euroa. Halonen ei edes suostunut ilmoittamaan välilaskupaikkoja, kun lehdistö sitä pyysi.
Kehtaa nostaa myös ylisuurta presidentin eläkettä, jonka äsdeepeen Urpilainen junaili jälkikäteen ikään kuin lailliseksi erillispäätöksellä.
- Anonyymi
Demarit elävät yhteiskunnan piikkiin maksoi mitä maksoi , vaalikarja on heidät valinnut joten maksakoon nyt herra/täti seurueiden kulut .
- Anonyymi
En ole ikinä äänestänyt demareita ,enkä koskaan demari presidenttiä , Koiviston harkitsin ,mutta jätin äänestämättä.
Kuitenkin olen maksanut veroja 50 vuotta , ja pakko on nytkin maksaa eläkkeestä , jota vuodesta 1996 alkaen on meiltä työeläkeläisiltä indeksin muutoksen toimelias jopa satoja euroja heikennetty kuukausittain ?
Piti tämä eläke indeksin leikkaus olla tilapäinen toimi ? - Anonyymi
En ole ikinä äänestänyt demareita ,enkä koskaan demari presidenttiä , Koiviston harkitsin ,mutta jätin äänestämättä.
Kuitenkin olen maksanut veroja 50 vuotta , ja pakko on nytkin maksaa eläkkeestä , jota vuodesta 1996 alkaen on meiltä työeläkeläisiltä indeksin muutoksen toimelias jopa satoja euroja heikennetty kuukausittain ?
Piti tämä eläke indeksin leikkaus olla tilapäinen toimi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti tämä eläke indeksin leikkaus olla tilapäinen toimi ?Lipponen-Halosen hallitus poisti 1996 alkaen tilapäisesti myös kansaneläkkeen kiinteämääräisen pohjaosan, jonka piti tulla kaikille. Ei ole palautettu. Häpeällisen korkea eläkeverotus vie useimmat leikellyt työeläkkeetkin köyhyysrajan tuntumaan ja allekin. äsdeepee tarvitsee köyhiä, joille voi taas seuraavien vaalien alla luvata saturaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 383599
- 981731
- 1361615
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa471561- 931327
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301246MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2881152- 571135
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1261025Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711001