Terve, kertoisin kokemukseni surkeasta toiminnastanne. Aiemmin on jo ollut tilaamieni tavaroiden kanssa ongelmia, kommunikaatio tilauksesta toimitukseen asti pätkii, tavaraa ei ole saatavilla vaikka verkkokaupassa on tieto että tavaraa on hyvin saatavilla, toimitustiedoista poiketen.
Nyt teimme vaimoni kanssa tilauksen itsellemme joululahjaksi, tilasimme TV:n ja joitain tarvikkeita kuukausimaksuilla koska on koroton ja kuluton. Kyseessä oli arvokkaahko tilaus joka meni läpi kaikista luottotarkistuksista, kaikki laskut ja maksut on aina hoidettu ajallaan ja luottiedot on virheettömät. Tuli onnitteluja ja kiitoksia tilauksista ja hyvistä kaupoista. Toimitusaika tilausvahvistuksessa 1-2 päivää kotiin kuljetettuna. Tilaus tehtiin sunnuntaina ja oletettiin luvatusta että tilaus olisi luvatusti kotona keskiviikon aikana.
tiistaina tuli päivällä sähköposti jossa esitettiin vakuusmaksu lasku, noin puolet tilauksen arvosta. Miten tämänkaltainen toiminta on hyvää asiakaspalvelua? Tilaukset menee läpi ja vahvistukset kolahtaa postilaatikkoon, sitten muutaman päivän päästä, kun toimituksen pitäisi olla perillä, tulee jotain käsittämättömiä vakuusmaksu laskuja? Vuonna 2019, olisi syytä parantaa rutkasti verkkokaupan toimintaa, luottotarkistuksia, varastosaldoja. Tämähän on käytännössä että luvataan toimittaa ja muutaman päivän päästä sovitusta kaupasta vetäydytään. Täyttä P˚˚˚˚aa koko Elisa.
Onko tämä hyvää asiakaspalvelua? Mitäs jos ”IT-talona” aloittaisitte korjaamaan omat käytäntönne ja järjestelmänne ensimmäisinä. Selvitän joutessani koko asian kuluttaja-asiamiehen kanssa, miten voidaan tehdä sopimukset, lähettää tilausvahvistukset ja sitten vetäytyä kaupasta jonkin ihme laskun taakse. Pidän omalta osaltani huolen tämän laadukkaan asiakaspalvelun sanan levittämisestä ja parhaani mukaan estän ketään tekemästä mitään kauppoja missään asiassa kanssanne, kaikki omat sopimukset on irtisanottu jo tämän ilouutisen saatuani. Tehkää niinkuin muutkin älykkäät firmat => jos ette halua tai pysty toimittamaan asiakkaan tilausta, ilmoittakaa se VÄLITTÖMÄSTI tilausvaiheessa eikä silloin kun toimitus pitäisi olla ovella.
Onneksi tavarat saatiin tilattua asiakaspalvelua harjoittavalta yritykseltä ja vieläpä halvemmalla ja ehtivät vielä jouluksi ja ovat ihan oikeasti matkalla.
Elisan laadukas asiakaspalvelu
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273563- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381439
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131219
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451215