Terve, kertoisin kokemukseni surkeasta toiminnastanne. Aiemmin on jo ollut tilaamieni tavaroiden kanssa ongelmia, kommunikaatio tilauksesta toimitukseen asti pätkii, tavaraa ei ole saatavilla vaikka verkkokaupassa on tieto että tavaraa on hyvin saatavilla, toimitustiedoista poiketen.
Nyt teimme vaimoni kanssa tilauksen itsellemme joululahjaksi, tilasimme TV:n ja joitain tarvikkeita kuukausimaksuilla koska on koroton ja kuluton. Kyseessä oli arvokkaahko tilaus joka meni läpi kaikista luottotarkistuksista, kaikki laskut ja maksut on aina hoidettu ajallaan ja luottiedot on virheettömät. Tuli onnitteluja ja kiitoksia tilauksista ja hyvistä kaupoista. Toimitusaika tilausvahvistuksessa 1-2 päivää kotiin kuljetettuna. Tilaus tehtiin sunnuntaina ja oletettiin luvatusta että tilaus olisi luvatusti kotona keskiviikon aikana.
tiistaina tuli päivällä sähköposti jossa esitettiin vakuusmaksu lasku, noin puolet tilauksen arvosta. Miten tämänkaltainen toiminta on hyvää asiakaspalvelua? Tilaukset menee läpi ja vahvistukset kolahtaa postilaatikkoon, sitten muutaman päivän päästä, kun toimituksen pitäisi olla perillä, tulee jotain käsittämättömiä vakuusmaksu laskuja? Vuonna 2019, olisi syytä parantaa rutkasti verkkokaupan toimintaa, luottotarkistuksia, varastosaldoja. Tämähän on käytännössä että luvataan toimittaa ja muutaman päivän päästä sovitusta kaupasta vetäydytään. Täyttä P˚˚˚˚aa koko Elisa.
Onko tämä hyvää asiakaspalvelua? Mitäs jos ”IT-talona” aloittaisitte korjaamaan omat käytäntönne ja järjestelmänne ensimmäisinä. Selvitän joutessani koko asian kuluttaja-asiamiehen kanssa, miten voidaan tehdä sopimukset, lähettää tilausvahvistukset ja sitten vetäytyä kaupasta jonkin ihme laskun taakse. Pidän omalta osaltani huolen tämän laadukkaan asiakaspalvelun sanan levittämisestä ja parhaani mukaan estän ketään tekemästä mitään kauppoja missään asiassa kanssanne, kaikki omat sopimukset on irtisanottu jo tämän ilouutisen saatuani. Tehkää niinkuin muutkin älykkäät firmat => jos ette halua tai pysty toimittamaan asiakkaan tilausta, ilmoittakaa se VÄLITTÖMÄSTI tilausvaiheessa eikä silloin kun toimitus pitäisi olla ovella.
Onneksi tavarat saatiin tilattua asiakaspalvelua harjoittavalta yritykseltä ja vieläpä halvemmalla ja ehtivät vielä jouluksi ja ovat ihan oikeasti matkalla.
Elisan laadukas asiakaspalvelu
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452519
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541649Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331613Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461344- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131170Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2611123- 156966
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22904Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889