Terve, kertoisin kokemukseni surkeasta toiminnastanne. Aiemmin on jo ollut tilaamieni tavaroiden kanssa ongelmia, kommunikaatio tilauksesta toimitukseen asti pätkii, tavaraa ei ole saatavilla vaikka verkkokaupassa on tieto että tavaraa on hyvin saatavilla, toimitustiedoista poiketen.
Nyt teimme vaimoni kanssa tilauksen itsellemme joululahjaksi, tilasimme TV:n ja joitain tarvikkeita kuukausimaksuilla koska on koroton ja kuluton. Kyseessä oli arvokkaahko tilaus joka meni läpi kaikista luottotarkistuksista, kaikki laskut ja maksut on aina hoidettu ajallaan ja luottiedot on virheettömät. Tuli onnitteluja ja kiitoksia tilauksista ja hyvistä kaupoista. Toimitusaika tilausvahvistuksessa 1-2 päivää kotiin kuljetettuna. Tilaus tehtiin sunnuntaina ja oletettiin luvatusta että tilaus olisi luvatusti kotona keskiviikon aikana.
tiistaina tuli päivällä sähköposti jossa esitettiin vakuusmaksu lasku, noin puolet tilauksen arvosta. Miten tämänkaltainen toiminta on hyvää asiakaspalvelua? Tilaukset menee läpi ja vahvistukset kolahtaa postilaatikkoon, sitten muutaman päivän päästä, kun toimituksen pitäisi olla perillä, tulee jotain käsittämättömiä vakuusmaksu laskuja? Vuonna 2019, olisi syytä parantaa rutkasti verkkokaupan toimintaa, luottotarkistuksia, varastosaldoja. Tämähän on käytännössä että luvataan toimittaa ja muutaman päivän päästä sovitusta kaupasta vetäydytään. Täyttä P˚˚˚˚aa koko Elisa.
Onko tämä hyvää asiakaspalvelua? Mitäs jos ”IT-talona” aloittaisitte korjaamaan omat käytäntönne ja järjestelmänne ensimmäisinä. Selvitän joutessani koko asian kuluttaja-asiamiehen kanssa, miten voidaan tehdä sopimukset, lähettää tilausvahvistukset ja sitten vetäytyä kaupasta jonkin ihme laskun taakse. Pidän omalta osaltani huolen tämän laadukkaan asiakaspalvelun sanan levittämisestä ja parhaani mukaan estän ketään tekemästä mitään kauppoja missään asiassa kanssanne, kaikki omat sopimukset on irtisanottu jo tämän ilouutisen saatuani. Tehkää niinkuin muutkin älykkäät firmat => jos ette halua tai pysty toimittamaan asiakkaan tilausta, ilmoittakaa se VÄLITTÖMÄSTI tilausvaiheessa eikä silloin kun toimitus pitäisi olla ovella.
Onneksi tavarat saatiin tilattua asiakaspalvelua harjoittavalta yritykseltä ja vieläpä halvemmalla ja ehtivät vielä jouluksi ja ovat ihan oikeasti matkalla.
Elisan laadukas asiakaspalvelu
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1363522Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen402775Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .402626Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302545Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232528- 1161885
Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3191597Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741508Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3161404- 661258