Tyttövideokasvoilla

Anonyymi

Miksi miehet jotka on parisuhteesi, kihloissa, naimisissa tmv. ostavat joltain nettimaailman horoilta kaikenmaailman runkkuvideoita.. Siks ku oot puutteessa? Miksei voi niinku kysyä omalta kumppaniiltaan toiveiden mukaista videota, vai miks te suhteessa edes olette?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska runkkaaminen on asia erikseen, niinku, myös naiselle. Mustasukkaisuus taas huono homma.

      • Anonyymi

        Meillä loppu ukon tumputus siihen kun yllätin itse teossa.. Pistin tietsikan tuhannen säpäleiksi ja tuumasin jotta tehdäänkö sama munille?? 😂 🤣


      • Anonyymi

        Ei kelpaa vastaukseksi. Voitko tarkentaa tai jotain... Oks se joku et pitää olla monta naista ku kyllästyttää sama naama, et pitää saada dopamiinit jyllään? Onko ookoo jos nainen myy omia videoitaan muille miehille, koska käytännössä sillo sama asia? Kyse siis parisuhteessa tmv olevasta naisesta. Silloinhan ei kenenkään tarvi olla mustasukkainen ja silleen nainen parhaiten ymmärtääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kelpaa vastaukseksi. Voitko tarkentaa tai jotain... Oks se joku et pitää olla monta naista ku kyllästyttää sama naama, et pitää saada dopamiinit jyllään? Onko ookoo jos nainen myy omia videoitaan muille miehille, koska käytännössä sillo sama asia? Kyse siis parisuhteessa tmv olevasta naisesta. Silloinhan ei kenenkään tarvi olla mustasukkainen ja silleen nainen parhaiten ymmärtääkin.

        Biologian kannaltahan se on juuri noin, eikä meitä naisiakaan vaistot ohjaa ikuiseen yksiavioisuuteen. En nyt ole ihan varma onko omien videoiden myyminen täysin vastaava asia, mutta jos parisuhteessa elää, niin varmaan kannattaisi sen parin kanssa puhua ja sopia pelisäännöt, joitten mukaan molemmat voivat elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä loppu ukon tumputus siihen kun yllätin itse teossa.. Pistin tietsikan tuhannen säpäleiksi ja tuumasin jotta tehdäänkö sama munille?? 😂 🤣

        Johan on !! Oletko jättänyt äijän ilman seksiä ??
        Nyt katso peiliin jos äijä tumputtaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan on !! Oletko jättänyt äijän ilman seksiä ??
        Nyt katso peiliin jos äijä tumputtaa...

        Eiköhän se äijä oo jo uutta naista katsomassa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Biologian kannaltahan se on juuri noin, eikä meitä naisiakaan vaistot ohjaa ikuiseen yksiavioisuuteen. En nyt ole ihan varma onko omien videoiden myyminen täysin vastaava asia, mutta jos parisuhteessa elää, niin varmaan kannattaisi sen parin kanssa puhua ja sopia pelisäännöt, joitten mukaan molemmat voivat elää.

        "Neuvotteluissa" "sovitaan" yleensä sellaisista pelisäännöistä, joita ei voi noudattaa. Tavallisin kupla on se, että toinen painostaa sopimaan säännöistä, jotka on tehty ideologisten odotusten, ei realiteettien, pohjalta.

        Kun tällaisiin pelisääntöihin sitten vedotaan, välirikko on valmis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biologian kannaltahan se on juuri noin, eikä meitä naisiakaan vaistot ohjaa ikuiseen yksiavioisuuteen. En nyt ole ihan varma onko omien videoiden myyminen täysin vastaava asia, mutta jos parisuhteessa elää, niin varmaan kannattaisi sen parin kanssa puhua ja sopia pelisäännöt, joitten mukaan molemmat voivat elää.

        Tarkoitan jos parisuhteesi oleva mies ostaa toisen naisen palveluita, niin silloin se parisuhteees oleva nainen voi yhtä hyvin myydä toiselle miehelle. Pysyy talous ja parisuhde tasapainossa. Mitäpä jos mies on mustasukkainen tästä, vaikka vuosia tehnyt ilman että nainen tehnyt mitään. Pitäs suhtees kumppanit alkaa muistuttaa täysin toisiaan, vaik alussa olisivat vastakohtia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe