Tyttövideokasvoilla

Anonyymi

Miksi miehet jotka on parisuhteesi, kihloissa, naimisissa tmv. ostavat joltain nettimaailman horoilta kaikenmaailman runkkuvideoita.. Siks ku oot puutteessa? Miksei voi niinku kysyä omalta kumppaniiltaan toiveiden mukaista videota, vai miks te suhteessa edes olette?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska runkkaaminen on asia erikseen, niinku, myös naiselle. Mustasukkaisuus taas huono homma.

      • Anonyymi

        Meillä loppu ukon tumputus siihen kun yllätin itse teossa.. Pistin tietsikan tuhannen säpäleiksi ja tuumasin jotta tehdäänkö sama munille?? 😂 🤣


      • Anonyymi

        Ei kelpaa vastaukseksi. Voitko tarkentaa tai jotain... Oks se joku et pitää olla monta naista ku kyllästyttää sama naama, et pitää saada dopamiinit jyllään? Onko ookoo jos nainen myy omia videoitaan muille miehille, koska käytännössä sillo sama asia? Kyse siis parisuhteessa tmv olevasta naisesta. Silloinhan ei kenenkään tarvi olla mustasukkainen ja silleen nainen parhaiten ymmärtääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kelpaa vastaukseksi. Voitko tarkentaa tai jotain... Oks se joku et pitää olla monta naista ku kyllästyttää sama naama, et pitää saada dopamiinit jyllään? Onko ookoo jos nainen myy omia videoitaan muille miehille, koska käytännössä sillo sama asia? Kyse siis parisuhteessa tmv olevasta naisesta. Silloinhan ei kenenkään tarvi olla mustasukkainen ja silleen nainen parhaiten ymmärtääkin.

        Biologian kannaltahan se on juuri noin, eikä meitä naisiakaan vaistot ohjaa ikuiseen yksiavioisuuteen. En nyt ole ihan varma onko omien videoiden myyminen täysin vastaava asia, mutta jos parisuhteessa elää, niin varmaan kannattaisi sen parin kanssa puhua ja sopia pelisäännöt, joitten mukaan molemmat voivat elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä loppu ukon tumputus siihen kun yllätin itse teossa.. Pistin tietsikan tuhannen säpäleiksi ja tuumasin jotta tehdäänkö sama munille?? 😂 🤣

        Johan on !! Oletko jättänyt äijän ilman seksiä ??
        Nyt katso peiliin jos äijä tumputtaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan on !! Oletko jättänyt äijän ilman seksiä ??
        Nyt katso peiliin jos äijä tumputtaa...

        Eiköhän se äijä oo jo uutta naista katsomassa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Biologian kannaltahan se on juuri noin, eikä meitä naisiakaan vaistot ohjaa ikuiseen yksiavioisuuteen. En nyt ole ihan varma onko omien videoiden myyminen täysin vastaava asia, mutta jos parisuhteessa elää, niin varmaan kannattaisi sen parin kanssa puhua ja sopia pelisäännöt, joitten mukaan molemmat voivat elää.

        "Neuvotteluissa" "sovitaan" yleensä sellaisista pelisäännöistä, joita ei voi noudattaa. Tavallisin kupla on se, että toinen painostaa sopimaan säännöistä, jotka on tehty ideologisten odotusten, ei realiteettien, pohjalta.

        Kun tällaisiin pelisääntöihin sitten vedotaan, välirikko on valmis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biologian kannaltahan se on juuri noin, eikä meitä naisiakaan vaistot ohjaa ikuiseen yksiavioisuuteen. En nyt ole ihan varma onko omien videoiden myyminen täysin vastaava asia, mutta jos parisuhteessa elää, niin varmaan kannattaisi sen parin kanssa puhua ja sopia pelisäännöt, joitten mukaan molemmat voivat elää.

        Tarkoitan jos parisuhteesi oleva mies ostaa toisen naisen palveluita, niin silloin se parisuhteees oleva nainen voi yhtä hyvin myydä toiselle miehelle. Pysyy talous ja parisuhde tasapainossa. Mitäpä jos mies on mustasukkainen tästä, vaikka vuosia tehnyt ilman että nainen tehnyt mitään. Pitäs suhtees kumppanit alkaa muistuttaa täysin toisiaan, vaik alussa olisivat vastakohtia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe