Mä oooooon

Anonyymi

Viisas, mun sydämel on kypärä :)

32

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kuulostaa fiksulta. Mistähän sellaisia saa hankittua mullekin? :D

• Anonyymi

Mikähän on kypäräsi väri? Väri on ratkaiseva, erittäin tärkeää

• Anonyymi

Paskan värinen varmaankin. Samaa paskaa ne kaikki on ja vain haitaksi ihmiselle.

• Anonyymi

Minun sydämeni ei hyväksy suojakseen enää muuta kuin kannabiksen.

• Anonyymi

On viisautta osata suojata oma sydän. Se tarkoittaa myös sitä, että suojelee itseään liialta tunteellisuudelta. On hyvä olla terveellä tavalla tunteva, tunteellinen ja herkkä. Oman elämän ei kuitenkaan tulisi koskaan kaatua, jos omiin tunteisiin ei tule vastakaikua toiselta ihmiseltä. Tunteita voi myös opetella. Tukahdetut tunteet voivat myös elpyä. Ei kannata myöskään olla liikaa tunteiden vietävissä.

• Sun sanat lämmittää, olen ihan samaa mieltä.
        kaikki ei vain pysty vielä hallitseen ja tarvitsee siihen ulkopuolisen apua.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Sun sanat lämmittää, olen ihan samaa mieltä.

Olen asiasta täysin eri mieltä! Tiedän 6 ihmistä itseni lisäksi, joiden kaikkien elämä on mennyt joko hautaan tai heidän elämänsä on yhtä helvettiä. En ole koskaan kuullut yhdenkään sanoneen saaneen apua sitä hakiessaan, tai ovat saaneet apua (jos sitä siksi voi kutsua) ei lääkkeet ja terapiat ole apua, ne ovat mielestäni haittallisinta mitä ihminen voi siinä kohtaa elämässä kokea. Suomessa on epäilemättä yhtä huono terveydenhuolto tai jopa huonompi kuin Afrikan maissa. En suosittele kenellekkään hakemaan apua, en voisi toivoa heille yhtä pahaa ja haitallista elämää, mitä ystäväni ja itse olen kokenut. Mielipiteeni ei tule koskaan muuttumaan tämän asian suhteen, vaikka siitä maksettaisiin miljoonia.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Sun sanat lämmittää, olen ihan samaa mieltä.

Mielestäni ainoa keino lievittää tuskaa on päihteet. Se että opettelet käsittelemään tunteita ei vaikuta yhtään siihen että se olisi jotenkin helpompaa. Samat tunteet ovat aina edessä ja jos niistä haluaan eroon on pakko käyttää päihteitä. Tästä asiasta ei vain ole muuta ulospääsyä, kokemusta on monen vuoden pohjalta etkä koskaa saa olla rauhassa ja elämä on yhtä helvettiä jos menet olostasi yhteenkään keskukseen siitä sanomaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen asiasta täysin eri mieltä! Tiedän 6 ihmistä itseni lisäksi, joiden kaikkien elämä on mennyt joko hautaan tai heidän elämänsä on yhtä helvettiä. En ole koskaan kuullut yhdenkään sanoneen saaneen apua sitä hakiessaan, tai ovat saaneet apua (jos sitä siksi voi kutsua) ei lääkkeet ja terapiat ole apua, ne ovat mielestäni haittallisinta mitä ihminen voi siinä kohtaa elämässä kokea. Suomessa on epäilemättä yhtä huono terveydenhuolto tai jopa huonompi kuin Afrikan maissa. En suosittele kenellekkään hakemaan apua, en voisi toivoa heille yhtä pahaa ja haitallista elämää, mitä ystäväni ja itse olen kokenut. Mielipiteeni ei tule koskaan muuttumaan tämän asian suhteen, vaikka siitä maksettaisiin miljoonia.

Minä tiedän miten hoidetaan, tunteiden harjoittelua koska jatkuvasti harjoittelen lasten kanssa.
        Sitä ei ole vielä tullut suomeen, näin kuulin neurospykologilta. Vasta tutkimukset käynnissä 4v olisi siihen tutkimukseen osallistumassa nyt olen vain edennyt itse ympäristöstä huomioimalla lasten eleistä yms.
        Se ulkopuolisen varsinkin kun tietää mitä tarkkailla.
        Esikoisella tunteiden harjoittelu ei ole kehittynyt normaalisti ja olen kehittänyt luonnostaan tapoja kun olen huomannut oireet. Visuaalisesta korkeasta älykkyydestä on huvin paljon apua.

• valtakunta kirjoitti:

Minä tiedän miten hoidetaan, tunteiden harjoittelua koska jatkuvasti harjoittelen lasten kanssa.
        Sitä ei ole vielä tullut suomeen, näin kuulin neurospykologilta. Vasta tutkimukset käynnissä 4v olisi siihen tutkimukseen osallistumassa nyt olen vain edennyt itse ympäristöstä huomioimalla lasten eleistä yms.
        Esikoisella tunteiden harjoittelu ei ole kehittynyt normaalisti ja olen kehittänyt luonnostaan tapoja kun olen huomannut oireet. Visuaalisesta korkeasta älykkyydestä on huvin paljon apua.

Huvin on hyvin paljon.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Se on vain sinun mielipiteesi etkä ymmärrä turhien tunteiden käsittelyn vain pilaavan normaalin ihmisen arkea. Kukaan ei pysty toimimaan normaalisti ja yhtäaikaa harjoitella tunteita, se on täysin mahdotonta. Minäkin olen käsitellyt tunteita täysin turhaan ja kuitenkin vuoron perään jokainen osa-alue elämässäni epäonnistuu juuri näiden turhien tunteiden takia.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Terapia ja kaikki muu häiritsevä tuhoaa mielestäni ihmisen aivot lapsen tasolle, etkä enää pysty tekemään mitään normaali arjen asioita. Näin kaikille tuntemilleni on käynyt, rapisevat silmissä tyhmäksi zombieksi ja sellaiseksi jää. Olet aivokuollut koulu, työ, liikunta, sosiaali kyvytön loppuelämäsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni ainoa keino lievittää tuskaa on päihteet. Se että opettelet käsittelemään tunteita ei vaikuta yhtään siihen että se olisi jotenkin helpompaa. Samat tunteet ovat aina edessä ja jos niistä haluaan eroon on pakko käyttää päihteitä. Tästä asiasta ei vain ole muuta ulospääsyä, kokemusta on monen vuoden pohjalta etkä koskaa saa olla rauhassa ja elämä on yhtä helvettiä jos menet olostasi yhteenkään keskukseen siitä sanomaan.

Sen vuoksi tarkkaavuuden säätelyyn on lääke muodossa päihde juuri se että auttaa ennakoimaan.
        Mutta en halua sitä lapselleni

• Anonyymi kirjoitti:

Terapia ja kaikki muu häiritsevä tuhoaa mielestäni ihmisen aivot lapsen tasolle, etkä enää pysty tekemään mitään normaali arjen asioita. Näin kaikille tuntemilleni on käynyt, rapisevat silmissä tyhmäksi zombieksi ja sellaiseksi jää. Olet aivokuollut koulu, työ, liikunta, sosiaali kyvytön loppuelämäsi.

https://www.kaypahoito.fi/hoi50061
        Lääkärillä on turvallisia lääkkeitä tähän ja kuulemma auttaa mutta minä en silti luota mihinkään lääkkeisiin varsinkaan mikä sisältää päihdetyö, joten hoidan tunteiden säätelyä harjoittamalla.

• valtakunta kirjoitti:

https://www.kaypahoito.fi/hoi50061
        Lääkärillä on turvallisia lääkkeitä tähän ja kuulemma auttaa mutta minä en silti luota mihinkään lääkkeisiin varsinkaan mikä sisältää päihdetyö, joten hoidan tunteiden säätelyä harjoittamalla.

Siis päihdettä. Ei päihdetyö.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Siis päihdettä. Ei päihdetyö.

Jokaisella on mielipiteensä, en luota yhteenkään lääkkeeseen parannusmielessä. Ala on pelkkää rahastusta ja tutkimukset ovat niin ja näin. Jokainen vetäköön oman johtopäätöksensä lääkkeistä ja päihteistä. Enemmän ihmisiä kuolee lääkkeisiin vuodessa verrattaessa päihteisiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella on mielipiteensä, en luota yhteenkään lääkkeeseen parannusmielessä. Ala on pelkkää rahastusta ja tutkimukset ovat niin ja näin. Jokainen vetäköön oman johtopäätöksensä lääkkeistä ja päihteistä. Enemmän ihmisiä kuolee lääkkeisiin vuodessa verrattaessa päihteisiin.

Päihteisiin kuolee enemmän mutta lääkkeisiin kuolee vähemmän oikein otettuna
        Kirjoitin pitkän pätkän lääkekokeilusta mut pärähti bittiavaruuteen.
        Minusta ilman on parempi harjoitella ilman mitään lääkkeitä, lapsena on parempi oman vanhemman perehtyä se on ainut tarkkailija.

• Anonyymi kirjoitti:

Lääkkeitä monia eri sairauksiin tarkoitettu ja vielä kerran päihde sekoilua on enemmän, mihin ihmisiä kuolee.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minusta ilman on parempi harjoitella ilman mitään lääkkeitä, lapsena on parempi oman vanhemman perehtyä se on ainut tarkkailija.

huh ku ei faccebookis suostu laittaa viestii mun "deitti"
        JA KATOI NNOTI TEIÄ JUTTUI
        NIIN: SIEL EI OO ULOSPÄÄSYÄ JA TEIÄ PITÄÄ LAKATA USKOMAST ET ON...

• Anonyymi kirjoitti:

huh ku ei faccebookis suostu laittaa viestii mun "deitti"
        JA KATOI NNOTI TEIÄ JUTTUI
        NIIN: SIEL EI OO ULOSPÄÄSYÄ JA TEIÄ PITÄÄ LAKATA USKOMAST ET ON...

Mistä ei ole ulos pääsyä?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olen myös lukenut paljon lääkkeistä ja siitä valehtelusta niitä kohtaan. Käyttäjille ei kerrota totuutta lääkkeistä ja niiden haitoista. Voin sanoa varmaksi, että jos esimerkiksi syöt kuukauden masennus/ahdistus/psykoosilääkkeitä kuukauden tai juot kuukauden ovat lääkkeet aiheuttaneet aivoissa ja hermostossa huomattavasti enemmän haittoja ja myös pysyviä haittoja verrattaessa alkoholiin. Pitkässä juoksussa näiden ero vielä kasvaa lääkkeiden negatiivisten vaikutuksien eduksi ja huomattavalla tavalla. Lääkkeiden ja päihteiden haittoja on turha edes verrata, koska lääkkeiden haitat ovat huomattavasti suuremmat.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen myös lukenut paljon lääkkeistä ja siitä valehtelusta niitä kohtaan. Käyttäjille ei kerrota totuutta lääkkeistä ja niiden haitoista. Voin sanoa varmaksi, että jos esimerkiksi syöt kuukauden masennus/ahdistus/psykoosilääkkeitä kuukauden tai juot kuukauden ovat lääkkeet aiheuttaneet aivoissa ja hermostossa huomattavasti enemmän haittoja ja myös pysyviä haittoja verrattaessa alkoholiin. Pitkässä juoksussa näiden ero vielä kasvaa lääkkeiden negatiivisten vaikutuksien eduksi ja huomattavalla tavalla. Lääkkeiden ja päihteiden haittoja on turha edes verrata, koska lääkkeiden haitat ovat huomattavasti suuremmat.

Ei masennus lääkkeitä pidä syödä vaan hoitaa se oikea ongelma.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Mistä ei ole ulos pääsyä?

öööö no sil eii varnsianist nimee matric o ainut
        mut ei sielt pääse pois
        ainut keino on rikko sääntöjä mut niiku yöl
        salaa tapaa jonku vaikeetatai vaikeempa
        ei ikin hellpoo

• Anonyymi kirjoitti:

Psykoosilääke on toimiva lääke, ahdistukseen tarkoitettuja ei missään nimessä pitkään niitäkin väärin käytetään tuttu veti niitäkin kun ei ollut muuta päihdyttämästä saatavana.

Kyllä minä olen masennukseen syönyt lääkkeitä ja nähnyt lääkkeiden vaikutuksen ja nähnyt kuinka normaaliin toimintaa taas

psykoosilääke sanoikin saaneen jo normaalin elämän saanut mistä oli nuori ihminen onnellinen

Minulla on takana pitkä taival, nähnyt miten toiset sekoaa ympärillä.
        Ne on ihan normaaleja ihmisiä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Psykoosilääke on toimiva lääke, ahdistukseen tarkoitettuja ei missään nimessä pitkään niitäkin väärin käytetään tuttu veti niitäkin kun ei ollut muuta päihdyttämästä saatavana.

Kyllä minä olen masennukseen syönyt lääkkeitä ja nähnyt lääkkeiden vaikutuksen ja nähnyt kuinka normaaliin toimintaa taas

psykoosilääke sanoikin saaneen jo normaalin elämän saanut mistä oli nuori ihminen onnellinen

Minulla on takana pitkä taival, nähnyt miten toiset sekoaa ympärillä.
        Ne on ihan normaaleja ihmisiä.

Mielestäni lääkkeillä eikä terapialla voi saada normaalia elämää. Omien kokemuksieni mukaan niistä on niin paljon haittavaikutuksia ettei niitä ole järkevää käyttää verrattaessa positiivisiin kokemuksiin. Kaikkea roskaa tarjotaan käteen ja nauretaan paskaista naurua potilaan lähdettyä vastaanotolta, kuinka tyhmä potilas olikaan kun taas kaikki keksitty meni läpi ja potilaan elämä meni samalla täysin tuhoon. En usko lääkäreihin enkä lääkkeisiin, vaikka isäni olisi lääkäri. On se vaan sellainen näyttelijöiden ja valehtelijoiden kerho ettei toista ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni lääkkeillä eikä terapialla voi saada normaalia elämää. Omien kokemuksieni mukaan niistä on niin paljon haittavaikutuksia ettei niitä ole järkevää käyttää verrattaessa positiivisiin kokemuksiin. Kaikkea roskaa tarjotaan käteen ja nauretaan paskaista naurua potilaan lähdettyä vastaanotolta, kuinka tyhmä potilas olikaan kun taas kaikki keksitty meni läpi ja potilaan elämä meni samalla täysin tuhoon. En usko lääkäreihin enkä lääkkeisiin, vaikka isäni olisi lääkäri. On se vaan sellainen näyttelijöiden ja valehtelijoiden kerho ettei toista ole.

Tuossa on todellista tieteellistä faktaa vailla yhtään valhetta. https://www.prisma.fi/fi/prisma/tappava-psykiatria-ja-laakinnan-harha-pehmeakantinen-kirja

• Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se hoito ole ollut sit väärä.
        Epäilen väärää hoitoa suuresti , eihän ne lääkkeet oikein auta jos hoidetaan väärin voi vaan pahentaa

Mutta tässä sinullekkin
        Kasvatukseen kikka kakkonen
        Nauroin ratketakseni kun olen miettinyt miten poikaa opetan pyyhkimään tapa mitä ajattelin soveltaa.
        https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/860eba81-82a2-45f1-934a-4fa1c0adec07

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa on todellista tieteellistä faktaa vailla yhtään valhetta. https://www.prisma.fi/fi/prisma/tappava-psykiatria-ja-laakinnan-harha-pehmeakantinen-kirja

Ei ole epäilystäkään, että psyykenlääkkeistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Ne tappavat yli puoli miljoonaa yli 65-vuotiasta ihmistä vuosittain Yhdysvalloissa ja Euroopassa ja ovat kolmanneksi yleisin kuolinsyy sydänsairauksien ja syövän jälkeen. Gøtzschen mukaan voisimme vähentää nykyistä psyykenlääkkeiden käyttöä 98 %:lla ja samalla parantaa ihmisten henkistä ja fyysistä hyvinvointia. Lääkityksen lopettaminen voi kuitenkin olla vaikeaa, koska ne aiheuttavat riippuvuutta. Koska vieroitusoireet voivat olla pahoja, lääkitys on usein lopetettava asteittain.

Kirjassaan Gøtzsche murtaa myytit, joita johtavat psykiatrit – usein lääkefirmojen palkkalistoilla olevat – ovat vaalineet vuosikymmenten ajan salatakseen sen tosiasian, että biologinen psykiatria on epäonnistunut. Biologinen psykiatria näkee lääkkeet ratkaisuna käytännössä kaikkiin ongelmiin, mutta potilaat ovat usein eri mieltä. Lääkkeet tehoavat toivotusti vain pieneen osaan potilaista, mikä johtaa usein siihen että turhautuneet psykiatrit tekevät lisää diagnooseja, määräävät lisää lääkkeitä isompina annoksina ja aiheuttavat entistä suurempia vahinkoja potilailleen.

Sitruuna Kustannus julkaisi keväällä 2014 Peter C. Gøtzschen kirjan Tappavat lääkkeet ja järjestäytynyt rikollisuus – Näin lääketiede on turmellut terveydenhoidon. Kirja sai valtavan mediahuomion ja professori Gøtzsche vieraili Suomessa syyskuussa 2014 Suomen Psykologiliiton kutsumana. Kirja sai Britannian lääkäriliiton BMA:n kirjallisuuspalkinnon sarjassa Basis of Medicine. Kirjan julkaisun jälkeen keskustelu lääkkeiden tarpeellisuudesta ja lääkeyhtiöiden rumasta pelistä ihmisten hengillä on käynyt kiivaana myös Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa jotkut lääkärit jo uskaltaa kritisoida ääneen sitä, että lääketiede ja sen mukana psykiatria on aivan liian lääkekeskeistä. He tosin joutuvat silmätikuiksi aika äkkiä lausumiensa jälkeen. Suomi on itse asiassa yksi lääkekeskeisimmistä maista maailmassa. Miksiköhän? Lääketiede (huomaa termi) ja lääkärit ovat liian lääkekeskeisiä täällä. Olen ihmetellyt useiden lääkäreiden kohdalla lääkekeskeisyyttä. Lääkärit saattavat kirjoitella itselleen myös helposti reseptejä, mm. masennuslääkkeitä. Ikään kuin siinä pillerissä olisi se vastaus kaikkeen. Välillä tuntuu, että lääkkeet ja lääketiede ovat väärällä tavalla uskontoja, vaikka kyllä lääkkeetkin etenkin kivunlievityksessä tai vastaavassa akuuttitilanteessa voivat olla paikallaan.

Terveydenhuollon koko näkökulma tulisi muuttua sairauksien ehkäisyyn ja ihmisen kokonaisvaltaiseen hoitamiseen läpi koko ihmiselämän. Kun terveyteen ja terveelliseen elämään kiinnitetään huomiota hyvissä ajoin ja säännöllisissä kontrolleissa terveydentila arvioidaan usein, voidaan ehkäistä sairauksia. Lääketieteellä on tapana puuttua asiaan vasta sitten, kun jotain on sattunut ja siihen tarjotaan ensisijaisesti lääkitystä. Vasta sen jälkeen katsotaan muu apu. Sama on hammaslääketieteessä.

Olen samaa mieltä kanssasi, että Suomessa hoito ei todellakaan ole parasta mahdollista, ei julkisella eikä yksityisellä puolella. Euroopassa on maita, joissa terveydenhuolto ja sen painopisteet palvelevat ihmisiä enemmän.

• Anonyymi

Uusiosuomalialaisia...

• Anonyymi

Potkaisin sydämeni kaivoon.

• Anonyymi

niin taisit tehdä - sivusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3984
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      59
      3980
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2682
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1859
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe