Olisiko tänään se kuuluisa

Anonyymi

loppuelämän ensimmäinen päivä. Ainakin sää on hurjan ihana siihen, lunta tulee taivaan täydeltä ettei eteensä näe. Tuntuu että rakastan sua. Ilmassa on talven taikaa tänään. Luotan siihen, luotan meihin, luotan suhun.. vaikka kovasti jännittää mitä elämä meille antaa - sulle ja mulle - ja milloin - kauanko elämä meitä vielä pitää "tilanteen mukaisesti asiallisina" ja irti toisistamme.

Enkä aio välittää edes niistä kaikista ivallisista, kyynisistä ja ilkeistä kommenteista, joita tämäkin viesti imee itseensä magneetin lailla. Osa voi toki olla oikeassakin. Ehkä en edes lue niitä. Mä vaan rakastan sua! Niin, rakkautta tämä on, en keksi parempaakaan selitystä.

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos, kauniisti kirjoitat ja niin liikuttavan lämpöisiä ovat nuo ajatuksesi, että ne virtaavat suoraan sydämmeeni.
      Kiitos.

• Anonyymi

Kiitos, sydämestä sydämeen, ihmiseltä ihmiselle, siksi kai täällä palstalla ollaan. (ap)

• Anonyymi

Kiitos! Kauniisti kirjoitettu. Voisin omia ja lähettää eräälle komistukselle saman viestin!

• Anonyymi

Kukapa ei..……...

• Anonyymi

kiitos - Anna mennä vaan :) (ap)

• Anonyymi

Etkä kuitenkaan lähetä, vaan jäät yksin haaveilemaan! Näinhän siitä ei ainakaan mitään valmista tule.

• Anonyymi

Pidä sinä tuo, maailmassa liikkuu aivan liikaa pahoja sanoja ja ajatuksia, ehkä tästä saa joku muukin jotain uutta ja positiivista.

• Anonyymi

Yritän - lupaan yrittää. (ap)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritän - lupaan yrittää. (ap)

Ja jätät ne verbaalikouristelut vähemmälle ja pidät ihmisiin sopivan etäisyyden, etkä esiinny toisina hlöinä, siinähän ois joulumieltä☃️ ei kohdehenkilöä, vaan vain se joku hänhänhän👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jätät ne verbaalikouristelut vähemmälle ja pidät ihmisiin sopivan etäisyyden, etkä esiinny toisina hlöinä, siinähän ois joulumieltä☃️ ei kohdehenkilöä, vaan vain se joku hänhänhän👍

miten olisin esiintynyt toisena henkilönä? En ymmärrä sua. Saan verbaalikoristella maailmaani ja tätä palstaa ihan kuten haluan, enkä aio ottaa ihmisiin etäisyyttä. Outo ehdotuskin. Mikä viestissäni noin suututti sua? (ap)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miten olisin esiintynyt toisena henkilönä? En ymmärrä sua. Saan verbaalikoristella maailmaani ja tätä palstaa ihan kuten haluan, enkä aio ottaa ihmisiin etäisyyttä. Outo ehdotuskin. Mikä viestissäni noin suututti sua? (ap)

Koska tunnistin manneerit, eli tavat, ossaa ne muukki fhishailla menemään bro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tunnistin manneerit, eli tavat, ossaa ne muukki fhishailla menemään bro

en oikeasti ymmärrä - erehdyt, mutta pidä mielipiteesi, ihan sama mulle, eipä täällä mitään kukaan voi harhoilleen kun kaikki samannimisiä (ap)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en oikeasti ymmärrä - erehdyt, mutta pidä mielipiteesi, ihan sama mulle, eipä täällä mitään kukaan voi harhoilleen kun kaikki samannimisiä (ap)

Kaikki samannimisiä, okei...

• Anonyymi

En kuiskaa nyt sinulle, KOSKA ... NYT SAA TUULETTAA, NYT SAA TUULETTAA!!!

• Anonyymi

Taasko saan:) oot tainnut sanoa mulle ennenkin noin, silloin luulit, että mulla on synttärit tulossa, ei ollut :) (ap)

• Anonyymi

Kädet ylös näkeville, tämä on tuuletus!

• Anonyymi

Pitää ihan itse vastata, kun kukaan muu ei vastannutkaan!

• Anonyymi

vastauksia tuli enemmän kuin oletin. Mutta ei se ole pointti vastaako joku vai ei. Pointti on se tunteiden purku mikä tapahtuu kirjoittaessa. Ihan samalla tavalla, kun sulle tuo inhottava käytös on vaan tunteiden purku. IRLssa esität ihan kivaa perheellesi ja kavereillesi. Täällä saat olla aidosti oma itsesi. En ikinä kehuisi omaa tekstiä tai vastaisi itselle, en näe tarvetta sellaiseen. (ap)

• Anonyymi

Rakastan sinua

Halaus.

• Anonyymi

Halaus sulle takaisin. Niitä ei koskaan ole liikaa. (ap)

• Anonyymi

On ollut vain ovia, jotka ovat kaikki olleet enemmän tai vähemmän huonoja. En usko huomiseen, se on aina yhtä huono kuin edellinenkin. Ainoa mihin enää jaksan uskoa on kaiken olevan yhtä huonoa kuin ennenkin. Mikään ei koskaan muutu tai jos muuttuu, se muuttuu vain huonommaksi. Ehkä olen vain niin huono ihminen. En vain voi enää verrata yhteenkään toiseen jonka tunnen, kenelläkään ei voi olla näin huonoa elämää. Jokainen haave ja unelma tai toive on vain keksittyä, jotka tahallaan tuhotaan alta pois. Ei ole mitään syytä jatkaa ja uskoa parempaan. Ihminen ei voi elää näin, se ei vain ole mahdollista.

• Anonyymi

Sua tekisi mieli jotenkin lohduttaa. Ottaa kädestä kiinni, hymyillä ja antaa uskoa itseen ja ihmisiin. Täällähän ei niin voi ohikulkijalle tehdä. Koska se ei ole totta, että kaikki on noin huonoa kuin väität. En usko, että oot huono ihminen, mutta niin negatiiviisia on ajatuksesi itsestäsi, että saatat olla vähän masentunut. (ap.)

• Anonyymi

Vettä ja vettä, onneksi on lämmintä 👍

• Anonyymi

missä lämmittelet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

missä lämmittelet?

Ihan täällä Suomessamme armaassa, nyt on viilennyt mut päivällä oli 7.
        https://aijaa.com/lwP5cs

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3860
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      341
      2993
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1892
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      761
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      751
    Aihe