Rakastan sinua, tunnethan sen sydämmessäsi myös tällä hetkellä , eilen ja huomenna? Jo paljon kauemmin ja siellä kaukana tulevaisuudessa?
Tunnethan ?
Rakkaudella,
Halaus.
rakkaani, tunnethan
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnen juuri tässä hetkessä jossa elän ikävissäni.
Kiitos - Anonyymi
Tunnen, että joku rakastaa minua
- Anonyymi
Tunnen vain pelkkää vihaa ja pahaa oloa.
- Anonyymi
Ei kannata vihata, koska siitä kärsii vain itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vain en tunne muuta kuin pahaa ja vihaa, vaikka se olisikin hyvää. Kaikki tunteet tuntuvat äärimmäisen pahalta ja viha vain kasvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaikki tunteet tuntuvat vain pahalta ja huonolta, niin onhan se selvä että niitä alkaa vihaamaan.
- Anonyymi
Kyllä ihana , kiitos kun olet! ❤️
- Anonyymi
:) kiitos kiitos
- Anonyymi
En tunne mitään sellaista, että joku rakastaisi minua. En ole itsekään rakastunut. Rakastuneena pupillit suurenee, kun miettii rakkauden kohdettaan. Minä en mieti enää ketään erityisesti.
- Anonyymi
Hän on ollut sydäntäni lähellä ja tärkeä ihminen .Sydämestäni toivon, ettei pieniä hetkiä amputoitaisi enää yhtäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719867- 806894
- 286516
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1086289Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436139Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1046027- 635435
- 465186
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on614497- 504110