Olen kuvottava

Anonyymi

Kuvottava ja pilaantunut kasa paskaa. Tasoista jos puhutaan niin sakkaa. Minulla ei ole oikeutta elää ja tuntea. Itse olen syyllinen kaikkeen ja sitä ei kukaan voi kieltää. Sairas mieleltäni, kieroon kasvanut otus. En ansaitse kenenkään ymmärrystä ja sääliä. Apua en saa, sitä ei haluttu antaa. Ymmärrän että olin hankala potilas ja vaadin liikoja. Kenenkään ei pidä tuhlata aikaansa minuun ja asioilleni. Oksettava mätäpäise. Sisältä laho ja täynnä loisia. Kyvytön elämään elämää.

Tappaisin itseni jos uskaltaisin. Olen kuitenkin nössö ja annan muiden määrittää elämäni. Elän muita varten ja teen kuten he pyytävät ja haluavat. Jos tuotan heille iloa niin hyvä niin. Pahaa en halua.

33

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos et halua muille pahaa, miten muka voisit olla sakkaa? Mistä noin vahva nega tunne itseäsi kohtaan? Vai kuvitteleko nyt vain, luet tilanteita väärin?

      • Anonyymi

        En välitä itsestäni ja tarpeistani. En kykene ajattelemaan omalta kannaltani asioita. Alistun tietoisesti, etten aiheuta vahingossakaan kenellekkään mitään pahaa. Minut saa tuomita ja minua saa haukkua. Konflikteja vältän loppuun asti.

        Vaikka en pitäisi jostain asiasta tai se olisi väärin, niin en puutu en tartu. Kaikilla on oikeus olla oma itsensä ja toteuttaa tavoitteitaan. Minä olen luopunut siitä, etten olisi kenenkään tiellä vaan voisin olla jollekin edes hyödyksi.


    • Anonyymi

      Miksi yrität yrität luoda uhrillesi tuolaisia ajatuksia pähän? Tyhmempikin näkee että kiusaat jotakuta ja yrität polkea tämän henkisesti alas.

      • Anonyymi

        Öööö....siis what? Toinen nollaa itseään ja sinä tölvit kiusaajaksi. Outoja tulkintoja...


      • Anonyymi

        Ei ole uhria. Olen hirveä ihminen, kun yritin kaataa omat likaiset kurani toisen päälle. Se oli väärin ja häpeän itseäni. Hain helpotusta sillä tavalla, mutta lopulta totuus oli se että puhun vain itsestäni.


      • Anonyymi

        Aargh. Ota huomioon, että tämä kirjoitus yleisesti ottaen tähtää huonoon oloon kaikille tasapuolisesti, passiivisagressiivinen loppu ei stemmaa muun tekstin kanssa, ehkä sosiopaatin itsereflektiota, jopa. Ajatus tuskin syvenee sen pidemmälle, onhan pieni draaman/huomionhakuisuus tekstissä läsnä. Kärsimystäkään ei kai sinänsä kiistäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öööö....siis what? Toinen nollaa itseään ja sinä tölvit kiusaajaksi. Outoja tulkintoja...

        Minustakin vaikuttaa kiusaamiselta. Aloittaja mahdollisesti kirjoittaa, kuin olisi se kiusattu. P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin vaikuttaa kiusaamiselta. Aloittaja mahdollisesti kirjoittaa, kuin olisi se kiusattu. P

        Kirjoitan itsestäni ja elämästäni. Minulla ei ole mitään oikeuksia kirjoittaa toisten elämästä, vain omastani!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan itsestäni ja elämästäni. Minulla ei ole mitään oikeuksia kirjoittaa toisten elämästä, vain omastani!

        Oikeuksia ei ole, mut kuka estää. Omituinen trollaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole uhria. Olen hirveä ihminen, kun yritin kaataa omat likaiset kurani toisen päälle. Se oli väärin ja häpeän itseäni. Hain helpotusta sillä tavalla, mutta lopulta totuus oli se että puhun vain itsestäni.

        Ei edelleenkään stemmaa, toisessa hetkessä sanot olevasi alistuva ja toisessa puhut kurien kaatamisesta päälle, epäjohdonmukaisuutta näyttämöllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edelleenkään stemmaa, toisessa hetkessä sanot olevasi alistuva ja toisessa puhut kurien kaatamisesta päälle, epäjohdonmukaisuutta näyttämöllä

        Niin... Luulin että viittasitte siihen aloitukseeni, jossa kerroin hänen olevan "kuvottava ja pilaantunut". Ei hän sitä ole. Tein sen vain pönkittääkseni omaa olematonta itsetuntoani. Sairas olen, sen myönnän ja en enää valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin... Luulin että viittasitte siihen aloitukseeni, jossa kerroin hänen olevan "kuvottava ja pilaantunut". Ei hän sitä ole. Tein sen vain pönkittääkseni omaa olematonta itsetuntoani. Sairas olen, sen myönnän ja en enää valehtele.

        No voihan kettujen vavat, etkö muista miten roolitukset meni enää, eh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voihan kettujen vavat, etkö muista miten roolitukset meni enää, eh

        En tiedä mitä tarkoitat. Olenko liian tyhmä tajuamaan yleensä mitään?


    • Anonyymi

      Kaikissa ihmisissä on hyvää ja huonoa. Aloittaja, sinussakin on hyvää. Toivon, että saat rakkautta osaksesi. Vietä sellaisten ihmisten kanssa aikaa, joilta saat rakkautta. Läheisillesi sinä olet varmasti tärkeä ja rakas.

      Olipa ihmisen elämässä sattunut mitä vain. Jokainen on kuitenkin jonkun poika tai jonkun tytär. Ainutlaatuinen ja arvokas.

      • Anonyymi

        Minun hyvyyteni on alistuminen ja toisten miellyttäminen. En ansaitse keneltäkään mitään "itsetuntoani kohottavaa". Sitä ei ole ja olen viimein hyväksynyt roolini. Rakkautta en tunne enää, vaikka hetken siihen uskoinkin. Petin vain itseni lopulta ja samalla kaikki muutkin. Hävettää ja kaduttaa.

        Ehkä olen kaikessa tässä kieroutuneessa mielessäni ainutlaatuinen ja arvokas. Ihmiset saavat minua käyttää hyväkseen ja tehdä mitä haluavat. En pistä vastaan, etten pahoita kenenkään mieltä enää ikinä!


      • Anonyymi

        Onko näin,
        mitähän hyvää Jammu-sedässä, Michael Penttilässä tai sarjahukuttajassa.


      • Anonyymi

        Kyllä näissä vanhemmissakin löytyy luonnevikaisia kusipäitä.


    • Anonyymi

      Tiedät ja ymmärrät varmaan tämän.
      Jos olet sairas oikeasti, ei sinulla ole oikeutta jahdata vierasta sinulle vierasta naista vuositolkulla ja antaa muille ihmisille se kuva.
      Että hän on sinulle tärkeä ja tarvitset häntä.
      Ymmärrä, että hän ei halua sinua elämäänsä eikä koskaan voi muuta päätöstä tehdä.
      Ja anna hänen elää rauhassa, hämmentämättä hänen henkilökohtaisia asioita, jotka eivät kuuulu sinulle. Aikaa ei ole enää paljoa, tämä ihminen on menettänyt paljon elämässä, osaksi varmaan sinun toimiesi, virheiden takia.
      Joku toinen mies jonain päivänä tai sitten hän jäi yksin ainiaaksi.
      Ystäväni puolesta.

      • Anonyymi

        Komppaan tätä.


    • Anonyymi

      Hyvin oot totellut!😊

    • Anonyymi

      Se on kuvottava ja häiriintynyt, joka on kirjoittanut tämä aloituksen esiintyen toisena henkilönä.

      • Anonyymi

        Entäs jos aloittajakin on kirjoittanut ihan vain itsestään?


      • Anonyymi

        Menneitä ei muistella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos aloittajakin on kirjoittanut ihan vain itsestään?

        Tuskin. Eiköhän tämä ole siltä joka haukkui jotain pilaantuneeksi siinä toisessa aloituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin. Eiköhän tämä ole siltä joka haukkui jotain pilaantuneeksi siinä toisessa aloituksessa.

        Epäilen että olet väärässä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen että olet väärässä...

        No vaikka olisi eri tyypiltä, niin en usko kenenkään kirjoittavan itsestään noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka olisi eri tyypiltä, niin en usko kenenkään kirjoittavan itsestään noin.

        Voi kuule! On sellaisiakin ihmisiä jotka noin ajattelee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule! On sellaisiakin ihmisiä jotka noin ajattelee...

        Tuskin he kirjoittaisivat sitä tänne. Ja aloitus on ristiriitainen. Ei vakuuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin he kirjoittaisivat sitä tänne. Ja aloitus on ristiriitainen. Ei vakuuta.

        Siis eihän aloituksessa ole mitään järkeä, kun se on itseensä kohdistuvaa vihan tunteen purkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule! On sellaisiakin ihmisiä jotka noin ajattelee...

        Minä en ainakaan ajattele noin, vaikka mies saattaakin toivoa minun vihaavan itseäni noin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan ajattele noin, vaikka mies saattaakin toivoa minun vihaavan itseäni noin paljon.

        Aloituksessa taitaa kylläkin lukea "Olet" sijaan "Olen". Tällöin aloittaja on tarkoittanut itseään ja sitä ei nyt voi käsittää väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa taitaa kylläkin lukea "Olet" sijaan "Olen". Tällöin aloittaja on tarkoittanut itseään ja sitä ei nyt voi käsittää väärin.

        Sillä juuri sanoinkin, etten kirjoittanut aloitusta, jos mies luulee sen olevan minulta. En ajattele itsestäni kuten aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä juuri sanoinkin, etten kirjoittanut aloitusta, jos mies luulee sen olevan minulta. En ajattele itsestäni kuten aloittaja.

        Aloittaja on mies ja kirjoitti itsestään. Tämä nyt selväksi tässä kaikille!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2782
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      253
      2749
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      66
      2382
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      206
      1875
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe