Olen druiditietoudessani päässyt tasolle josta teillä ei ole tietoakaan ja tiedän asioita, joita muut eivät kestäisi sekunttikaan
Gnosiksessa sain salanimen, salanimen
Druiditietous
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kupittaan lepositeet kutsuvat mahtavaa druidiamme. Täällä on muitakin mahtimiehiä, Churchhill, Patton ja parikin kappaletta Jeesuksia, tervetuloa joukkoon tummaan, siloaivoiseen.
- Anonyymi
Uskovaiset odottavat Jeesuksen uutta tulemista, mutta aina kun se tulee, Se pistetään suljetulle osastolle.
- Anonyymi
Joulu on yksinöäisen ihmisen pahinta aikaa. Aina ennen alkoholipalsta täyttyi joulun aikaan. Nyt on hiljaista. Ovatko kanssapulsut raitidtuneet vai mitä?
Asd- Anonyymi
Siis tämä jouluaatto, lasten juhla, on aivan tavallinen päivä. Miksi siitä nyt tuntea itsensä yksinäiseksi?
t. ihana leijona - Anonyymi
Asd ei todellakaan ole aito alkoholisti, jos tuntee yksinäisyyttä juhlapyhien aikaan. Ei jumankauta jos kerran olet niin extrovertti, mikset lopeta ryyppäämistä, paranna elämääsi ja mene ihmisten ilmoille vapaaehtoisesti? Erakkona en ymmärrä.
-Faktaa vakioista
usvasella saarella kaikuu.. stonehenge... stonehenge stonehenge..tuulessa..
- Anonyymi
Mua ottaa suunnattomasti päähän, kun vihdoinkin löydän haastavan pelin, se loppuu kesken ilman mitään kunnianosoitusta. Comboista saisi kyllä tulla lisäaikaa, varmasti olette samaa mieltä.
https://pelikone.fi/pelit/aivopahkinat/Farm-Of-Dreams/11255
Sama juttu myös Tiny Garden:issa, jossa jatkoa kyllä luvataan, mutta milloin? Se ei perustu aikaan, vain annettuihin liikkuihin, mutta sekin tuli pelattua läpi.
Antakaa haastetta!- Anonyymi
Lisäksi ne Bubble-shooterit ovat sellaisia, että kun pääset parin yritys-erehdys-menetelmän jälkeen juonesta kiinni, voit halutessasi tehdä niin suuren tuloksen, kuin vain haluat. Ei jaksa.
Tiny Garden sentään toi haastetta, mutta loppui kesken: (new levels coming soon!) joojoo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697424Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435084- 973402
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462289- 222138
- 342093
- 412044
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171857- 281741
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141673