Tesla vastaan mersu

Anonyymi

Jos tai kun on varaa laittaa autoon sata tonnia e.

Niin kumpiko parempi sijoitus tesla va mersu

Mitä raati vastaa

19

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No auto ei nyt sijoitus ole mutta...tjaa..paha sanoa..
      Ite voisin teslaa kokeilla.toki käyttötarpeen mukaan mutta itselle riittää teslan kokoinen auto.
      Jos tilaa haluaa farkun muodossa niin silloin valinta toinen.

    • Anonyymi

      Tesla on kivireki verrattuna mersuun

      Päätheiluu teslaasa kuin poliisit jäätelöautossa.

      • Anonyymi

        Mites ne päät heiluu mesen AMG versiossa johon teslan alustaa pitäisi verrata.


    • Anonyymi

      Aloittajan tuskin koskaan tarvitsee tuota ajatusta vakavissaan miettiä, mutta sen tietää jokainen, että Teslalla on paljon heikkouksia laadussa ja aika paljon niillä on ollut syttyä palamaan.

      • Anonyymi

        Kyllä aloittajalla on kaksi omakotitaloa pks seudulla.
        Montako mersua tai teslaa sulla.on.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä aloittajalla on kaksi omakotitaloa pks seudulla.
        Montako mersua tai teslaa sulla.on.

        Aloittaja

        Kun myyn toisen taloni .
        Von hankkia vaikka molemmat
        Teslan ja mersun joatarvis ja jääviel rahaa ajella ja huoltoihin ja bensaan.
        Sähköhän ilmaista.

        Aloittaja


    • Anonyymi

      Sadalla tonnilla saat Mersun, joka on vanha sillä hetkellä kun ajat sen ulos liikkeestä. Teslaan saat uusia toimintoja ja ominaisuuksia ilmaiseksi vielä vuosienkin päästä (2012 Model S:ää päivitetään edelleen).

      Mersuun et saa uutta softaa edes vaikka rukoilet sitä huollossa.

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä sönkötät softasta, ksikkiin automerkkeihin huoltojen yhteydessä päivitetään softa tarvittaessa. Ei siellä rukoilla vaan rahalla saa.


    • Anonyymi

      Kysehän on siitä, että sadallatonnilla saa Model X:n tai MB EQC:n. EQC on paljon pienempi, hitaampi, lyhyempi kantama, vanhanaikaisempi, kokemattoman sähkövalmistajan hätäpainos. Mutta sähkö ja tietotekniikka unohtaen Mersussa varmaan pysyy pellit kasassa ja maalit pinnassa.

      • Anonyymi

        Mersussa toki myös pysyy akut toimintakunnossa ja vesivuodoilta vältytään sekä auto on hiljainen. Eikä auto jätä tielle. Oliko vielä muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersussa toki myös pysyy akut toimintakunnossa ja vesivuodoilta vältytään sekä auto on hiljainen. Eikä auto jätä tielle. Oliko vielä muuta?

        Eipä ole tietoa, että sähkö-mesen akut pysyisi yhtään parempina tai ettei jättäisi tielle. Ovet ne varmaan osaa tehdä ja hiljaisempi auto on.


    • Anonyymi

      Selvästi näkee jutuista, että harva on istunut mersun kyydissä saati sitten Teslan - minä ole ajanut molempia. Mersu vie voiton noin 100-0. Ulkonäkö, laatu, ajotuntuma, tilat, huoltoverkoston laajuus - menevät Mersulle, huippunopeus ja max toimintasäde Teslalle. Eli minun valintani on Mersu.

      • Anonyymi

        Täsmälleen! Tesla-fanit, tutustumaan oikeaan premium-autoon, niin tiedätte miksi hinta ja kiihtyvyys ei tee autosta premiumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täsmälleen! Tesla-fanit, tutustumaan oikeaan premium-autoon, niin tiedätte miksi hinta ja kiihtyvyys ei tee autosta premiumia.

        Olen juuri vaihtamassa E-sarjalaisesta Teslaan. Koska Mersu edustaa menneisyyttä ja autossa on edelleen käsittämättömiä ohjelmistovikoja jotka eivät korjaannu korjaamolla. Mitään etäpäivityksiä mersuihin ei ole edes olemassa.

        Kaikki dinosaurukset ähisevät kuollessaan. Evoluutio on hyvästä.


      • Anonyymi

        Minä olen ajanut useampaa mersua, ei mitään vaikutusta. Superb tarjoaa hyvin samantasoisen kyydin. Teslaa en ole ajanut, että sen puolesta en osaa sanoa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ajanut useampaa mersua, ei mitään vaikutusta. Superb tarjoaa hyvin samantasoisen kyydin. Teslaa en ole ajanut, että sen puolesta en osaa sanoa mitään.

        Miten tämä palveli aloittajan pohdintaa, että tuodaan jotain Skodaa tähän keskusteluun.

        Tässä on kysymys Teslasta Ja Mersusta. Mielenkiintoinen valinta, vaikka itse katsonkin maailmaa tähdellisten lasien läpi, mieli pitää olla avoin.

        Itse valitsin juuri 50 tonnin hintaluokassa uuden E- mallin perusdieselin vielä tällä kertaa. Mutta jos ei puhuta mistään pikkurahasta ja rahaa
        on käytettävissä 100 tonnia, tilanne muuttuu kyllä joltain osin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä palveli aloittajan pohdintaa, että tuodaan jotain Skodaa tähän keskusteluun.

        Tässä on kysymys Teslasta Ja Mersusta. Mielenkiintoinen valinta, vaikka itse katsonkin maailmaa tähdellisten lasien läpi, mieli pitää olla avoin.

        Itse valitsin juuri 50 tonnin hintaluokassa uuden E- mallin perusdieselin vielä tällä kertaa. Mutta jos ei puhuta mistään pikkurahasta ja rahaa
        on käytettävissä 100 tonnia, tilanne muuttuu kyllä joltain osin.

        No sitä se palveli, että joidenkin unelmissa mese antaa aivan taianomaisen kyydin, vaikkei se todellisuudessa isosti perusautoista eroa. Teslasta en tosiaan tiedä, mutta tuskinpa - ja koeajoraporttien mukaan - Model S ainakaan ole kivireki, vaan ennemmin sohva. Ilmajousitus vaikuttanee enemmän kuin merkki, myönnettävä kyllä, että perästä ilmajousitetulla Eemelillä töyssyjen ylitys ei takapenkillä tuntunut missään.

        Model 3:a taas ei ilmajousilla saa ja halvimmillaan hintaa sama kuin uudessa eemelissä ja Model 3 on pienempi kuin C-sarja, autona laaduttomampi, mutta koska sähkö halpaa, niin kokonaiskuluiltaan alle Eemelin, ehkä tasoissa C:n kanssa. Kiihtyvyydessä ja pierusovelluksissa voittaa.


    • Anonyymi

      Samoin olen minäkin todennut .
      Mersu olis 50 0000 hintaliokassa patempi maktka auto.
      Mersu kulkee kuin lentävä matto .mikään kuoppa ta i töyssy ei y unnu ja maykanteko ei rasita.
      Tesla on kuin polisien jäätelöauto pääheiluu ja maatkustajat heiluu .
      Samalla hinnalla saa halviman käytetyn teslan suomesta.

      Täys sähköön siirtyessä siirtyy suomessa 50 luvulle .
      Silloin houltoasema verkosto oli yhtä harva kun nykyään sähköautojen latausverkosto.

    • Anonyymi

      Olihan tuosta lehtijuttukin. Teslan arvo putosi alle kolmevuotiaana yli 60% kun tyyppi olisi vaihtanut uuteen Teslaan, eikä autolla oltu ajettu edes paljon. Ei taida Mesessä käydä ihan noin kurjasti??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe