Kiusaajaan ihastunut

Anonyymi

Mikä psyykkinen häiriötila voi olla, kun on ihastunut pahimpaan arvostelijaansa, jonka kanssa ei tule edes juttuun?

Olen yrittänyt kaikkeni, välttelystä mielikuvaharkkoihin asti, mutta mikään ei auta. Aivan kuin haluaisin uskoa hänestä jotain muuta kuin koko ajan kuulen. Kuinka tyhmäksi voi tuntea itsensä. Ja kun kyse ei edes ole mistään teinimyräkästä, vaan ihan kypsän naisen tunteista.

16

81

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millaista kiusaaminen on luonteeltaan? Mitä asioita hänessä näet sellaisina, mitkä kiinnostavat sinua hänessä?

• Anonyymi

Galluppiki valmiina😆

• Anonyymi

Jos kiusaaminen olisikin suoraa, mutta on enemmän selän takana puukottamista ja inhottavien mielikuvien rakentamista toisesta/ ja muista.

Näen silti hänessä herkkyyttä, hyviä arvoja ja tolkkua, mitä monessa ihmisessä ei enää ole. On älykäs, huumorintajuinen, luotettava ja huolehtiva. Kaikki hyvät piirteet tuntuvat vain hautautuvan olettamuksien, katkeruuden ja kai huonon olonsa alle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kiusaaminen olisikin suoraa, mutta on enemmän selän takana puukottamista ja inhottavien mielikuvien rakentamista toisesta/ ja muista.

Näen silti hänessä herkkyyttä, hyviä arvoja ja tolkkua, mitä monessa ihmisessä ei enää ole. On älykäs, huumorintajuinen, luotettava ja huolehtiva. Kaikki hyvät piirteet tuntuvat vain hautautuvan olettamuksien, katkeruuden ja kai huonon olonsa alle.

Hänellä voi olla huono itsetunto. Oletko puhunut hänelle näistä asioista koskaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luotettava, huumorintajuinen, huolehtiva tässä trollissa on samoja hyveitä ku herra beellä napakympissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luotettava, huumorintajuinen, huolehtiva tässä trollissa on samoja hyveitä ku herra beellä napakympissä

ja äly_käs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä voi olla huono itsetunto. Oletko puhunut hänelle näistä asioista koskaan?

Miten näistä voi puhua, kun toista ei kiinnosta? Vaikea lähteä avaamaan ihmistä joka ei voi sietää puhuvaa osapuolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olispa helpompaa jos olisi vaan trolli. Eipä auta tuokaan mielikuva.

Välillä sitä unohtaa, että täällä käy myös lapsia...

• Anonyymi

Hei. Sen verran sanon sinulle, että jos pidät minua kiusaajana tai trollina niin en halua olla enää koskaan sinun kanssasi minkäänlaisessa tekemisissä.

Hyvää jatkoa vaan tällä palstalla näitä lukien ja vääriä tulkintoja tehden👍

• Anonyymi

Mä uskon, että ihmiset kyllä pääosin puhuu varmaan irl-jutuistaan täällä, mutta ne on varmaan noita nätimpiä kirjotuksia täällä ja sit muuten stalkataan muita, esiinnytään toisina ym. Mun mielestä ihmistä hyvin tuntematta on vaikea sanoa kuka tämmösiin kiusoihin mukaan lähteä. Yks hyvä henkisen kiusan esimerkki mitä näkee on se, että ensin kaikki on hyvää ja sit romautetaan alas jollain hetkellä jollakin ikävällä jutulla.

• Anonyymi

Mitä sellaista olet tehnyt että joku voisi ajatella niin?

• Anonyymi

Ja jos mulle oli niin en luule. Mutta ethän sinä edes täällä ole.

• Anonyymi

Mä en tule olemaan koskaan yhteydessä tuon jälkeen. Korrekti olen nähdessä, ei muuta.

• Anonyymi

Mä en oo kyllä ite koskaan ollut ihastunut sellaseen ihmiseen, joka negatiivisesti arvostelis mua eliven kyllä osaa miks joku olis?

• Anonyymi

Luin alotuksen että sinä kissankiusaaja :D.

• Anonyymi

Nyt nainen ryhtiä! Naps pois tuosta olo tilasta "kyllä minun rakkauteni hänet muuttaa. "Eikä muuta kusipää on aina kusipää. Henkistä pahoinpitelyäkö kaipaat. Etsi mukava mies joka kohtelee hyvin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5900
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3269
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2441
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2095
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      2028
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1629
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1222
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1216
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1085
    Aihe