Miltä ihastuksesi tuoksuu? :)
Ihastuksesi tuoksu
29
59
Vastaukset
- Anonyymi
En halua muistella. Menetin hänet ja muistot vain viiltää...
- Anonyymi
Et menettänyt, kun palstalla kirjoitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et menettänyt, kun palstalla kirjoitat.
Palstalla voi haaveilla ja purkaa tuntemuksiaan. Oikeassa elämässä asiat ovat toisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalla voi haaveilla ja purkaa tuntemuksiaan. Oikeassa elämässä asiat ovat toisin.
Ei kovin viisasta.
- Anonyymi
Miellyttävälle tuoksuu ja tuntuu.
- Anonyymi
Muistan, kun hänen tuoksunsa oli tarttunut paitaani, se tuoksui niin hyvältä. Kerroinkin hänelle siitä ❤
- Anonyymi
Sama täällä. Ja olen
ihan hetero. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä. Ja olen
ihan hetero.Öö, niin minäkin.
- Anonyymi
Hän käytti Axea silloin
- Anonyymi
Siivous aineille 😘
- Anonyymi
🔥😘🔥
- Anonyymi
Svegma...
Sillille.
- Anonyymi
Tuoksui liikaakin. Yritti varmaan peittää aineiden ruoksua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuoksui liikaakin. Yritti varmaan peittää aineiden ruoksua
Ei tuoksunut miltään, täysin hajuton. Ei tupakalta, ei partavedeltä eikä hieltä ja sen tähden niin ihana onkin.
- Anonyymi
Metsälle,bensalle, viinalle ja paskalle. aito miehen tuoksu ja luonnon AXE.
- Anonyymi
Moottorisahan pakokaasulle.
- Anonyymi
Siemennesteelle.
- Anonyymi
Sitä on hankala selittää. Leivoksilta, seksiltä, päätä huumaavan hyvältä. Haistan hänen tuoksunsa jo kaukaa ja sen kohdatessani menen aivan sekaisin.
- Anonyymi
Tänään kuukautisverelle, miedosti hajusteille ja aivan aavistuksen verran hielle. Tämäkin tuoksusekoitus oli ihana ja kiihottava. Se on hänen tuoksunsa ja haluan hänet.
- Anonyymi
Miltä muilta sekoituksilta tuoksuu. Terävä nenä on aika jännä ominaisuus...
- Anonyymi
Miehekäs. Terveen (ei pistävän) hien tuoksun joukossa vivahdus hamppua. Voisin vaan nuuskuttaa hänen tuoksuaan ja mennä siitä sekaisin.
- Anonyymi
hyi joku nisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyi joku nisti
Hamppua suoneen? Ja hyi oot ihan itse, kun lähdet vieraita ihmisiä arvostelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hamppua suoneen? Ja hyi oot ihan itse, kun lähdet vieraita ihmisiä arvostelemaan.
ei se kovin vieraalta tunnu kun ite olen samanlainen nisti
- Anonyymi
Ihastukseni hiukset tuoksuvat omenashamppoolle. Aah, voisin nuuhkia niitä vaikka kuinka kauan. 😊
- Anonyymi
Sillille - vanha viisaus jo isoisiltä. Mihinkäs SEN tuoksu olisi kadonnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944