En ymmärrä. Miksi en voi unohtaa häntä? Aikaa on kulunut ja selväksi tuli tieto, ettei meitä tule. Silti en jostain syystä ole häntä unohtanut. Ehkä rakastuin häneen ja upposin unelmiini? Karu todellisuus järkytti ja totuus tuli ilmi. Silti vieläkin hän on ajatuksissani lähes koko ajan. Ehkä tämä ei koskaan helpota? Toivon vain että aika ja se etten häntä näe parantaa haavat...
Miksi ei mene jakeluun?
23
639
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattelen samoin miehestä, mutta en halua luovuttaa vielä.
- Anonyymi
Rohkea olet tuolla asenteella. Toivottavasti lopulta saat mitä haluat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rohkea olet tuolla asenteella. Toivottavasti lopulta saat mitä haluat...
Toivottavastu, jis hänkin haluaisi minut. Vaan kun hän ei edes tiedä, ehkä, että miten vahvasti tunnen 🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavastu, jis hänkin haluaisi minut. Vaan kun hän ei edes tiedä, ehkä, että miten vahvasti tunnen 🙈
Kerro hänelle. Vain niin voit tietää. Minä kerroin ja nyt tiedän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro hänelle. Vain niin voit tietää. Minä kerroin ja nyt tiedän...
Hän kertoi silloin kyllä,minä pakenin. Tuskin tunteet on säilyneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paha tilanne. Tunteet voivat muuttua tuon jälkeen, mutta siinä pitää ottaa huomioon kuinka paljon aikaa on kulunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paha tilanne. Tunteet voivat muuttua tuon jälkeen, mutta siinä pitää ottaa huomioon kuinka paljon aikaa on kulunut.
Varmaan liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan liikaa.
Niin voi olla. Voisinkin tsempata sinua yrittämään, mutta tiedän että nämä asiat eivät ole helppoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin voi olla. Voisinkin tsempata sinua yrittämään, mutta tiedän että nämä asiat eivät ole helppoja.
Kiitos, vaikeita asioita, rakkaus on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tohtinut kysyä sulta koskaan että miks pakenit ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tohtinut kysyä sulta koskaan että miks pakenit ?
Niin isot tunteet, pienessä ajassa. Pelotti. Sen jälkeen kaikki onkin mennyt pieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin isot tunteet, pienessä ajassa. Pelotti. Sen jälkeen kaikki onkin mennyt pieleen.
Jutut ei aina skulaa niinkuin toivoisi mutt mikä silloin pelottamaan alkoi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutut ei aina skulaa niinkuin toivoisi mutt mikä silloin pelottamaan alkoi ?
Isot muutokset pelottaa aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko siitä on aikaa kulunut ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko siitä on aikaa kulunut ?
3-5v. väliin osuu. Ja jos olisit hän, niin kyllä, alennuin jopa tänne palstalle, koska ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3-5v. väliin osuu. Ja jos olisit hän, niin kyllä, alennuin jopa tänne palstalle, koska ❤
Hmmm...ehkäpä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm...ehkäpä ?
Mistäpä täällä vois varmaksi tunnistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpä täällä vois varmaksi tunnistaa.
oletko aloittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko aloittaja?
En, aloittajalle vastaillut vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut oon gei jos vaa siul osi sama tietomäär ktl mul voitasit mut
tostavaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro jotain sinun/hänen tunnistavaa juttua...ehkä jotain vois olla, i think so !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mut oon gei jos vaa siul osi sama tietomäär ktl mul voitasit mut
tostavaasää se jaksat vaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvennä mitkä muutokset...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756