haluaisitko oikeasti tutustua ja yrittää ihan niinkö suhdepohjalta?
Ihan rehellisen rehellisesti
37
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä ei ole kahta sanaa ettenkö haluaisi. Tietysti haluan. Joka sana on ollut totta.
- Anonyymi
Pakko kai se on haluta kun kerta erossa olo tuntuu näin pahalta.
- Anonyymi
oletko sinä gei
- Anonyymi
No en nyt satu olemaan. Sorry.
- Anonyymi
Haluaisin. Se on hänestä kiinni.
- Anonyymi
Oon, ootko sä juu?
- Anonyymi
kyllä olen jos olet antti jos et niin sit hösömöni
- Anonyymi
Katsotaan mikä on tilanne viiden vuoden jälkeen nyt ei käy.
- Anonyymi
Mikä ihme siinä on että se paska luonne ei vaan pysy piilossa?
- Anonyymi
Miksi viiden vuoden jälkeen? Mikä silloin on eri tavalla?
- Anonyymi
Miksi et voi? Onko jokin este?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihme siinä on että se paska luonne ei vaan pysy piilossa?
En sanoisi noin en pyydä ketään odottamaan tai lupaa mitään mitä en voi pitää. Elämä menee miten menee aika näyttää mitä tapahtuu vai tapahtuuko koskaan mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sanoisi noin en pyydä ketään odottamaan tai lupaa mitään mitä en voi pitää. Elämä menee miten menee aika näyttää mitä tapahtuu vai tapahtuuko koskaan mitään.
Kertoisitko nyt miksi tuo viisi vuotta? En ole tuo paska luonne tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko nyt miksi tuo viisi vuotta? En ole tuo paska luonne tyyppi.
En ole puhunut mitään mistään ajasta en minä sellaisia voi luvata tai sanoa. Ei olisi reilua. Eletään nyt vaan eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole puhunut mitään mistään ajasta en minä sellaisia voi luvata tai sanoa. Ei olisi reilua. Eletään nyt vaan eteenpäin.
Jos vaan pystyisin elämään eteenpäin. Menikö viestisi nuorelle naiselle?
- Anonyymi
Jos ois hän, niin sitähän olisin halunnut alusta asti...Viimeksi nähty marraskuun ekana viikonloppuna.
- Anonyymi
onks se joel
- Anonyymi
Ootko nainen vai mies?
- Anonyymi
Olen.
- Anonyymi
koska voidaan alottaa? Tahtoo jo tutustumaan ja suhteeseen.
- Anonyymi
Olen jo suhteessa ollut aika pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. Mutta kyselet täällä uuden mahdollisen suhteen perään? Haluatko mut kuitenkin? Vai etkö ole aloittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. Mutta kyselet täällä uuden mahdollisen suhteen perään? Haluatko mut kuitenkin? Vai etkö ole aloittaja?
En ole kysellyt mitään kommentoin vain onko sekin kiellettyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kysellyt mitään kommentoin vain onko sekin kiellettyä?
Ei. Toisella ei vaan riitä välttämättä ymmärrys, jos henkilö vaihtuu lennosta. Voihan sen sanoa että Sivusta , että lukija ymmärtää... luulin sua samaksi, jonka viestiin vastasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän niin: Olitko suhteessa jo silloin kun meidän välillämme oli jotain? Entäs silloin kun nähtiin syyskuussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän niin: Olitko suhteessa jo silloin kun meidän välillämme oli jotain? Entäs silloin kun nähtiin syyskuussa?
Oranki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oranki
Mikä hiton oranki. Täällä taitaa taas olla paljon trolleja.
- Anonyymi
Tietysti haluan. En kai muuten olisi altistanut itseäni juoruille ja kommenteille...
- Anonyymi
Jos olisit Sirke niin taidan jopa haluta noin just 😗
- Anonyymi
En tiedä. Tavata edes, voihan olla et kohtaamisesta on kipinät kadonneet, turha odotella viittä vuotta jos näin on...
- Anonyymi
Miksi ajattelet, että kipinät olisivat kadonneet? Onko siitä kauankin kun viimeksi näitte?
- Anonyymi
Kyllä, tällä menolla se tosin tapahtuu seuraavassa elämässä.
- Anonyymi
Tavallaan joo, jos ajatellaan samalla tavalla siitä millainen suhteemme olisi.
- Anonyymi
Eli edelleen vain sun ehdoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli edelleen vain sun ehdoilla?
En tarkoita sitä, yhdessähän asiat on hyvä selvittää.
- Anonyymi
On surullista vain päästää irti jostain hyvästä.
Tutustumisessa on riskinsä. Tilanne ei ole yksinkertainen, vaikka omalla kohdalla ainakaan ei ole sellaista asiaa mikä sitoisi.- Anonyymi
ehkä opintomateriaalisi ovat kaikki loppuunkäytetty, niin köyhyys on tuolta osin selvä. ehkä olet jossain myyntiliikkeessä ostanut joskus kokiksen, vain hymyäsi vältellen....
https://www.youtube.com/watch?v=IG_VDj8Eh_g
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756