Katosit taas.... ;) Eikö meidän pitänyt karata kaksistaan? ;)
Missä muruseni oot???
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No ei nyt sentään.
- Anonyymi
meidän pitäisi olla vielä hetki rauhassa omillamme, ettei toisteltaisi samaa pahaa, epäilen kaikkea varuillakin olo on epäterveellistä, mikä on varma.
rauhallista illanjatkoa
https://www.youtube.com/watch?v=QHUuG2Dcxnk- Anonyymi
Ymmärrän hyvin. Melkoista höykytystä meneillään! Luota kuitenkin ❤️ Ja on muuten tosi hyvä tuo kipale!
- Anonyymi
Parkkipaikaltako?
- Anonyymi
Kotona...laita viestii, älä soita😍
- Anonyymi
En uskalla edes viestittää, saati sitten että soittaisin, ellen sitten vahingossa :D
- Anonyymi
En ole kadonnut mihinkään. Minä ja tekniikka ei olla hyvä yhdistelmä😂 Onnistuin taas säheltämään.. Kyllä minä vielä löydän takaisin sosiaalisenmedian kartalle🤔
- Anonyymi
Ai niinkö :D Mutta sekin olis kiva jos laittaisit mulle jotakin henk.koht viestiä!! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkö :D Mutta sekin olis kiva jos laittaisit mulle jotakin henk.koht viestiä!! :)
Mitä kautta haluat viestin, johon hänellä on mahdollisuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on vain yksi reitti, josta tiedän. Varmaan ei ole numeroa säästänyt. Sitä ei saa mistään enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan mikä tahansa käy mihin on mahdollisuus, esim tekstari/whatsapp viesti, facebook viesti tms.. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä naura, ei sitä kaikkea voi osata. Riippuu siitä kuka olet? Tunniste, kiitos!
- Anonyymi
Hänelle laitoin (face), mutta en saanut vastausta :-(
- Anonyymi
Mun "exä" vainoaa mua, eli toivottavasti ei ole poistanut sitä viestiä ja on käynytkin niin etten itse ole edes nähnyt kyseistä viestiä. :( Hän tekee kaikkensa että en onnistuisi enää koskaan ihmissuhde asioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun "exä" vainoaa mua, eli toivottavasti ei ole poistanut sitä viestiä ja on käynytkin niin etten itse ole edes nähnyt kyseistä viestiä. :( Hän tekee kaikkensa että en onnistuisi enää koskaan ihmissuhde asioissa.
Ymmärrän, ikävä kuulla, ettei entisesi osaa käsitellä tunteita ja on vajonnut koston kierteeseen. Poliisista ei varmaan ole apua? Oletko saanut koneesi ja puhelimesi suojattua niin, ettei hän pääse enempään hankaloittamaan elämääsi? Sillä kyselen.. jos nyt sattuisit olemaan hän, jota yritän tavoittaa facen kautta. En halua ainuttakaan ongelmaista ihmistä enää elämääni, jotka tuovat tuskaa, kärsimystä ja pahaa. Tein suuren työn, että pääsin heistä eroon. Tämä ei koske häntä, ainoastaan varjoa, joka häntä seuraa.
Annatko tunnisteen itsestäsi, jonka vain sinun hän tunnistaa ja muistaa? Jos osuu laitan hänelle viestin, sanotaanko näin; kolmas kerta toden sanoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uteliaisuudesta kysyn, miksi näin "exä" ja miksi hän vainoaa sinua? Onko hän MT-ongelmainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hän pääsee koneellesi? Jos hän hakkeroi koneen siitä jää jäljet. Nosta syyte häntä vastaan. Laita kovaa kovaa vasten. Tuollaiset eivät lopeta ellei niille tehdä selväksi rajoja.
Miksi annat hänen kohdella sinua noin? Onko sinulla vielä tunteita häntä kohtaan vai painaako syyllisyys? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän, ikävä kuulla, ettei entisesi osaa käsitellä tunteita ja on vajonnut koston kierteeseen. Poliisista ei varmaan ole apua? Oletko saanut koneesi ja puhelimesi suojattua niin, ettei hän pääse enempään hankaloittamaan elämääsi? Sillä kyselen.. jos nyt sattuisit olemaan hän, jota yritän tavoittaa facen kautta. En halua ainuttakaan ongelmaista ihmistä enää elämääni, jotka tuovat tuskaa, kärsimystä ja pahaa. Tein suuren työn, että pääsin heistä eroon. Tämä ei koske häntä, ainoastaan varjoa, joka häntä seuraa.
Annatko tunnisteen itsestäsi, jonka vain sinun hän tunnistaa ja muistaa? Jos osuu laitan hänelle viestin, sanotaanko näin; kolmas kerta toden sanoo.Olen joskus aikojen alussa kertonut ihan suoraan tekstiviestillä että ikävöin häntä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hän pääsee koneellesi? Jos hän hakkeroi koneen siitä jää jäljet. Nosta syyte häntä vastaan. Laita kovaa kovaa vasten. Tuollaiset eivät lopeta ellei niille tehdä selväksi rajoja.
Miksi annat hänen kohdella sinua noin? Onko sinulla vielä tunteita häntä kohtaan vai painaako syyllisyys?Ei todellakaan ole tunteita häntä kohtaan, eikä paina syyllisyyskään. Koko "suhde" oli ihan kaikinpuolin henkistä kiusaamista ja hieman myös fyysistäkin. Ja kirjoitin siksi lainausmerkkeihin koska ei tuo ollut millään tavalla normaali suhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole tunteita häntä kohtaan, eikä paina syyllisyyskään. Koko "suhde" oli ihan kaikinpuolin henkistä kiusaamista ja hieman myös fyysistäkin. Ja kirjoitin siksi lainausmerkkeihin koska ei tuo ollut millään tavalla normaali suhde.
Ja viimein sain kerättyä tarpeeksi rohkeutta ja vahvuutta että uskalsin lähteä kävelemään ja jätin hänet. mm. terapiassakin jouduin tätä asiaa purkamaan, vaikka ei se alkujaan ollut mikään syy aloittaa psyk.polilla käyntiä.
- Anonyymi
Bonnie etsii Clydeansa?
- Anonyymi
Oisko?
- Anonyymi
Voidaan me karata kaksistaan, missä olet, niin tulen noutamaan. ;)
- Anonyymi
Kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotona.
Okei. Sovintoseksillä on hyvä aloittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häpeä mies! Heti haluat käyttää hyväksi, hyi sinua! Mikä on ollut riidan syy, kerran kyse on sovintoseksistä?
- Anonyymi
Kysy suoraan puhelimella missä olen niin vastaan sulle sitten ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475305Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "531857Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141385
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41250No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26124981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877