tasainen ja vanhanaikainen sulle!
Taidan olla liian lämmin
39
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Semmosen haluaisinkin eli sut
- Anonyymi
Ei pidä paikkansa! Olet sinä, eli juuri oikeanlainen!
- Anonyymi
Höpö höpö. Tykkääthän reissata jatkuvasti ja olet muutenkin juhlaihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytän sillä jättämääsi aukkoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytän sillä jättämääsi aukkoa
Niinkö se asia korjaantuu ja olet tyytyväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö se asia korjaantuu ja olet tyytyväinen.
No ei! Pakko vain tehdä jotain, etten hajoa palasiksi. Unelmani on kanssasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei! Pakko vain tehdä jotain, etten hajoa palasiksi. Unelmani on kanssasi.
Et varmaan usko itsekään, että tapojasi muutat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaan usko itsekään, että tapojasi muutat?
Tällä hetkellä ei ole syytäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä hetkellä ei ole syytäkään.
Onko joskus ollut syytä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joskus ollut syytä?
Oli, pienen hetken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei pidä paikkaansa aloittajan suhteen.
- Anonyymi
Me vain täydennämme toisiamme kun olet juuri sellainen kuin olet!
- Anonyymi
Kuvaile vanhanaikainen.
- Anonyymi
Ainoa aloittajan kommentti: vanhanaikaiset seuruusteluperiaatteet niinkuin esim. Uskollisuus, toisen arvostus ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa aloittajan kommentti: vanhanaikaiset seuruusteluperiaatteet niinkuin esim. Uskollisuus, toisen arvostus ym.
ei kai nuo nyt niin vanhanaikaisia ole. Lähinnä normaaleja.
- Anonyymi
Mikä voisi olla parempaa? Itse vaikutan ehkä villiltä, mutta arvostan samanlaista, tasaisen luotettavaa suhdetta. Toki intohimoakin pitää olla, mutta ei mitään ympäriinsä heilumista.
- Anonyymi
Tämä ei tainnut olla aloittajalle joka on nainenbja kirjoitti miehelle.
- Anonyymi
Nähdäänkö töissä 🙂?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdäänkö töissä 🙂?
Tämä ei tainnut olla aloittajalle joka ei ole töissä!
- Anonyymi
tekosyitä. Lopeta niiden keksiminen!
- Anonyymi
Aloittajalla ei ole mitään syytä keksiä tekosyitä, koska en ole aloitevuorossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalla ei ole mitään syytä keksiä tekosyitä, koska en ole aloitevuorossa.
Ehkä hänellä on erilainen käsitys siitä kumpi on aloitevuorossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hänellä on erilainen käsitys siitä kumpi on aloitevuorossa.
Ei voi olla. Hän joka lopettaa niin halutessaan aloittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla. Hän joka lopettaa niin halutessaan aloittaa.
Ehkä hänellä on erilainen käsitys siitä kumpi lopetti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hänellä on erilainen käsitys siitä kumpi lopetti.
Ei mitenkään voi olla.
- Anonyymi
Juu tasainen ei mun makuun, pitää edes vähän olla muotoja heh.
- Anonyymi
Olen mies ja haluan kodin jossa pahalle ei anneta sijaa. Ei eletä himojen vallassa vaan hellän ja viattoman rakkauden. En tiedä mitään parempaa. Mistään en maailmassa tykkäisi enempää kuin semmoisesta kodista. Uskollisuutta ja siveellisyyttä ei sovi vähätellä. Mikään kaunis ei synny saastaisesta. Itse uskon että on sitouduttava toiseen loppuelämäksi.
Muista että näitä "vapaamielisiä" bylsimyksiä on ollut kautta aikojen. Ei uskottomuus ole mikään uusi ilmiö. Eikä se että mennään kenen kanssa vaan ja tehdään mitä vaan. Tietenkin kun on tämä netti niin kaikki irstaus leviää todella helposti ja esimerkiksi aikuisviihde turmelee aika monen ihmisen mielen, minun puolestani sen voisi kieltääkin kokonaan.
Se mitä pidät vanhanaikaisuutena on kunnollisuutta ja rakkautta. Ne on valintoja, ei aikaan ja kulttuuriin sidonnaisia asioita.- Anonyymi
Olen nainen ja ajattelen ihan samalla tavalla kuin sinä.
- Anonyymi
Siinäpä teille ladyt, tuntuuko vieraalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen ja ajattelen ihan samalla tavalla kuin sinä.
Yhtykää siis,ihanaa.
- Anonyymi
Kuulostat mun tulevalta mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan mielestä kommentti sisälsi paljon asiaa, mutta en tykännyt kommentissa käytetyistä sanoista: "himojen"," saastaisesta", "irstaus"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä jos oonkin? Ehkä Luoja on valmistanut meille yhteisen kodin jo aikojen alussa. Siihen on hyvä ja turvallinen luottaa. Jos Hän on meille kodin kuvitellut niin sitten se meitä vastaan tulee emmekä me sille mitään mahda.
- Anonyymi
Lonkkaa särkee.
- Anonyymi
Otappa panadoli jos se auttaa!
- Anonyymi
Mulla hiersi lonkkanivelissä niinkuin olisi ollut hiekkapaperia nivelten välissä. Piti aina välillä pysähtyä kun kipu oli sietämätön. Vaiva väheni puoleen, kun aloin syömään ubikinonia (eli Q10) ja loput kivut lähti glukosamiinilla.
- Anonyymi
Maailman suloisin potilas!
- Anonyymi
Voi että, sellaisen olet löytänyt. Pidäpä lujasti kiinni ettei kukaan muu vie ☺ Aloittajasta ei nyt siis ole kysymys kun en ole mikään potilas!
- Anonyymi
Noh, kaikki on suhteellista aka Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207051Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1174830L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634086TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143404Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6982154Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2481546- 671395
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581378Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j541337Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä201037