Entäpä oletko sinä komee?
Onko kaivattusi kaunis?
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraava kysymys😴
- Anonyymi
Ei, mies on kaunis ja nainen (minä) olen komea.
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
kaipaus oli ainoa minkä ihminen tuntee, toisen kehittäessä melkein hymyn kaikessa keskittynäisyydessään...
eräässä myyntipaikassa
https://www.youtube.com/watch?v=TIUeeOLzUAw - Anonyymi
Onjaei
- Anonyymi
Olemme hyvännäköisiä sellaisella hyvällä tavalla :)
- Anonyymi
Nykyään kaikesta tulee hirveän nopeasti halpoja kopioita. Onkohan tämäkin sellainen? :)
- Anonyymi
Hän on kaunotar.. ja minä..... no en ainakaan komea :D
- Anonyymi
Olethan.😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olethan.😊
Mä vaan satun olemaan nainen niin ehkä joku muu sana olisi parempi kuvaamaan..koska en ainakaan itse koe että olisin mitenkään miehekäs :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä vaan satun olemaan nainen niin ehkä joku muu sana olisi parempi kuvaamaan..koska en ainakaan itse koe että olisin mitenkään miehekäs :D
Kaipaatkin naista
....
😮 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaatkin naista
....
😮Ja vastaa silti heteroiden ketjuun 🙄 En ymmärrä.
- Anonyymi
Kaunein mun mielestä. Kuuluu sitten jonkun muun arvioitavaksi jatkokysymys.
- Anonyymi
Kaivattuni (mies) on mielestäni komea 😍
- Anonyymi
Noniin! Vain komeita ja kauniita kaivataan!
Rumat ... no hard feelings . Game over- Anonyymi
Oletko kuullut että kauneus on katsojan silmissä. Ja niinhän se onkin. Jokaiselle jotakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuullut että kauneus on katsojan silmissä. Ja niinhän se onkin. Jokaiselle jotakin.
Sanoo rumat.
Kuinkas monen mielestä tuo on kaunis
https://youtu.be/_g1IZ-D_52E
Tuleeko rumasta jonkun silmissä kaunis
- Anonyymi
Tarpeeton kysymys! Tottakai on kaunis nainen! Komea en mutta tavoitelluinpoikamies!
- Anonyymi
Hän on todella komea ja seksikäs, en saa hänestä tarpeeksi 😉 itse en varmaan rumimmasta päästä mutta en nyt mikään kymppi kuitenkaan.
- Anonyymi
Uskomattoman kaunis. Saa varmasti kehuja jatkuvasti! en minäkään ruma ole
- Anonyymi
Mun silmissä ei se kauneus olisi mitään ilman rakastavaa sielua. Pitkä olen ja komeaksikin kehuttu, mutta en voisi ikinä olla naisen kanssa kuka niiden takia sanoo "tahdon". En etsi ruumiilleni kumppania vaan sielulleni. Niin että se lämpö löytää sieluun eikä jää iholle ja haihdu, vaan menee sydämeen, jää sinne, eikä kulu sieltä pois koskaan. Öitä.
- Anonyymi
Mun silmissä on kaunein, muiden mielipiteestä ei väliä.
- Anonyymi
Olennaista on sisäinen kauneus..
Hänellä on ihanat jään siniset silmät , suloinen hymy ja niin rakastettava kuin olla voi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760