Miksi kävit, tuijotit ja hymyilit??

Anonyymi

Mä olin jo melkein päässyt susta yli ja taas mä mietin onko meidän välillä jotain vieläkin. Hetkeksi tajuan sun olleen vain kohtelias niinkuin muillekin tutuille. Silti ennen kun astuin sisään ja näin sut, heräsi kaipaus sua kohtaan telepatiaa? ehkä sinäkin odotit näkeväsi mut. Tuo mulle joululahja niin voisin uskoa meihin. Mutta sähän olet sanonut ei ja taidat olla jonkun kanssa...

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taaa on karma S letukka ominut joululahja ketjuja!

Noooh, itsepähän vastaat siitä kuinka korkealle kuvitelmasi nostat ja kuinka korkealta jouluaaton iltana tiput måtkähtäen maahan ja keräät taas joulun välipäivät musertunutta ittees kasaan.

Onhan tää jo sulle vaikka kuinka mones kerta kun nostat toiveet omittujen ketjujen perusteella taivaisiin ja sit mätkähdät alas kun karutotuus valkenee. Mitään ei tapahdu. Joten ehkä selviät !

• Anonyymi

Seuraava kirjain letukka t ap

• Anonyymi

Millainen ihminen voi kirjoittaa tuollaista? Tuleeko ilkeydestä ja sen jakamisesta hyvä mieli ja vielä tuntemattomalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen ihminen voi kirjoittaa tuollaista? Tuleeko ilkeydestä ja sen jakamisesta hyvä mieli ja vielä tuntemattomalle.

Karmaa letukka, valitettavasti tarvitsee palautuksia nopeasti maanpinnalle. Pelastetaan sen joulu. Jos jouluaattona toiveet kokee pettymyksen niin aatto on piloilla. Nyt kun se heti palautetaan realiteetteihin, ehtii hän toipumaan pettymyksestä aatoksi. Toipuminen nopeampaa jos hän ei ole ehtinyt haaveita ja toiveita nostaan pilviin saakka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karmaa letukka, valitettavasti tarvitsee palautuksia nopeasti maanpinnalle. Pelastetaan sen joulu. Jos jouluaattona toiveet kokee pettymyksen niin aatto on piloilla. Nyt kun se heti palautetaan realiteetteihin, ehtii hän toipumaan pettymyksestä aatoksi. Toipuminen nopeampaa jos hän ei ole ehtinyt haaveita ja toiveita nostaan pilviin saakka.

On varmaan helppo ilkeyksiä täällä munattomasti huudella. Et huutelisi, jos olisit irl tuollaista kokenut. Tai, enpä tiedä mitä oot kokenut, mutta oikeuttaako tuollaisiin kommentteihin. Ihmiset jättää, lähtee ja kaikki ei välttämättä mene niinkuin toivois eikä tunteita voi kenellekkään pakottaa, mutta jonkun tunteiden tahallinen ilkkuminencja hyväksikäyttö on aina ikävää, ja mä näen alotuksen niin. Voi olla, että tulkitsen väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On varmaan helppo ilkeyksiä täällä munattomasti huudella. Et huutelisi, jos olisit irl tuollaista kokenut. Tai, enpä tiedä mitä oot kokenut, mutta oikeuttaako tuollaisiin kommentteihin. Ihmiset jättää, lähtee ja kaikki ei välttämättä mene niinkuin toivois eikä tunteita voi kenellekkään pakottaa, mutta jonkun tunteiden tahallinen ilkkuminencja hyväksikäyttö on aina ikävää, ja mä näen alotuksen niin. Voi olla, että tulkitsen väärin.

Aloittaja ja ensimmäinen kommentti samalta henkilöltä. Kertoo omista tunteistaan toisen henkilöllisyydellä. Ei kannata ottaa vakavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja ja ensimmäinen kommentti samalta henkilöltä. Kertoo omista tunteistaan toisen henkilöllisyydellä. Ei kannata ottaa vakavasti.

Ei todellakaan ole multa tuo pitkä letukka kommentti ja en pahoittanut mieltäni kun ei osunut :D t. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuha kitisee niin

• Anonyymi

En ole kenenkään kanssa. Enää. Mutta oma pää täytyy selvittää.

• Anonyymi

Mistä tunnistit aloituksen olevan sulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tunnistit aloituksen olevan sulle?

Siitä et ap on epätoivon partaalla ehkä vähä hmm

• Anonyymi

Ilahduin tänäänkin kun näin sut, vaikka siltä ei varmaan näyttänyt. Tänään olit paljon totisempi kuin eilen. Katosit kun tulin, taisit siis vaivaantua eilen kun tuijotin, mähän olen sulle vain stalkkeri vaikka kuvittelin jotain muuta taas.. t ap

• Anonyymi

Revi kädestä minua kun näet seur kerran. Tykkään siitä kun sinä teet sen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Revi kädestä minua kun näet seur kerran. Tykkään siitä kun sinä teet sen

Missä tämä käsien repäisy tapahtui? Jotain tulee tästä mieleen :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1132
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      144
      1069
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe