Jossa ihmiset salaavat joukolla sun elämää koskevia asioista. Miten ihmistä voidaan aliarvioida näin? Kuin mulla ei olisi samaa ihmisarvoa muiden kanssa. Kuin mua ei arvostettaisi niin paljon, että mut voisi kohdata arvostavalla tasolla.
Järkyttävä tilanne
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ole tyhmä ihminen, kärsin. Miksei mua voi kohdella arvostettavasti? Miksi mun elämä ei ole sen arvoista?
Kukaan ei tiedä toisen ihmisen asioita, ellei avaa suutaan ja puhu, kysy.
Kenenkään yksityiset asiat ja elämä ei kuulu toisille puitavaksi laajasti ihmisen selän takana. Tää kokemus on ollut hyvin järkyttävä ja jatkuu vaan.- Anonyymi
Sori just heräsin bro mut senhän sä jo tiesitkin eiks vaan?
- Anonyymi
Ja mitä ..lvettiä tää kuuluu tänne palstalle, häh? Mee ny .ttu johki paranormaalit ilmiöt tai rikospalstalle päivystään ton jauhamises kans.
- Anonyymi
Olen ollut shokissa tosi pitkään. Voisiko joku kertoa mistä on kyse, jotta saan mahdollisuuden asiaan kuuluvaan apuun?
- Anonyymi
Taitaa olla niin että vainoat itse jotakin henkilöä ja provoat näillä jutuilla. Tietäjät tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla niin että vainoat itse jotakin henkilöä ja provoat näillä jutuilla. Tietäjät tietää.
Ei, kun tarvitsen oikeasti apua asiasta selviämiseen. Miksi on ok jättää ihminen täysin vailla tietoa, samalla kun tämä joutuu elämään muuttuneen ympäristön kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kun tarvitsen oikeasti apua asiasta selviämiseen. Miksi on ok jättää ihminen täysin vailla tietoa, samalla kun tämä joutuu elämään muuttuneen ympäristön kanssa?
Ja mulle on täysin sama ketä henkilöitä on mukana sallimassa yksityisyyden loukkausta, he ei joudu elämään loukatun elämää.
- Anonyymi
Voitko avata tätä, miten ilmenee, mistä huomaat tämän?
- Anonyymi
Lukuisista ja lukuisista seikoista. Kuten sanottu, en ole tyhmä. Silti mua ei kohdata tasavertaisena ihmisenä. Ihmiset kuitenkn paljastavat aina omilla toimillaan arvonsa ja ymmärryskykynsä.
- Anonyymi
Mistä on kyse? Mitä on tapahtunut? Miksei kukaan kerro?
- Anonyymi
Palkataanko sinunkin naapuriin stalkkereita jotka vakoilevat tietoliikennettäsi ja kaikkea mitä teet asunnossasi ja he käyvät salaa asunnossasi sabotoimassa laittamassa myrkkyjä elintarvikkeisiisi jotta sairastuisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkataanko sinunkin naapuriin stalkkereita jotka vakoilevat tietoliikennettäsi ja kaikkea mitä teet asunnossasi ja he käyvät salaa asunnossasi sabotoimassa laittamassa myrkkyjä elintarvikkeisiisi jotta sairastuisit?
Toivottavasti ei. Huomaan kyllä. Ei AP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyy kyllä väki vaihtuvan monenkin naapureissa.
Meillä tiedetään kyllä jos käydään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää sitten muistaa, ei pienintäkään virheliikettä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää sitten muistaa, ei pienintäkään virheliikettä!
Lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lol
No todellakin LOL, vanhaa tietoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No todellakin LOL, vanhaa tietoa!
Minullakin on syöpä mutta lääkärit salaavat asian ja valehtelevat! Miksei minulle kerrota? Siksi kun en ole rikas ja ei varaa lääkkeisiin?!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455120Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151429Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481339- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41030Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59805Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783