Surkeaa tarjontaa

Ikävä juttu

Kävin vähän katselemassa, millaisia ladyjä olisi tarjolla tuolla treffipalstalla.

Pettymys, vaikka oikeastaan tiesinkin mitä on tulossa.

Otin yhden maakunnan 38-49 veet valintaan ja tulos on tämä.

Kymmenkunta ehdokasta, joista 8 ylipainoista ja lähes kaikki tupakoivia.
Ei ihme, että kumppania saa etsiä vaikka miltä palstoilta, kun ei yhtään jakseta pitää itsestä huolta.
Ei tuo nyt niin mahdotonta ole hiukan liikkua, syödä kohtuullisesti ja lopettaa tupakointi.

Hyvää kevättä kaikille, erikoisen hyvää kevättä kaikille savuttomille, normaalivartaloisille, huumorintajuisille ja hyvän itsetunnon omaaville naisille:))

27

2354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerroppa salaisuutesi?
      Minkäs takia et ole tasoistasi seuralaista tavoittanut?
      Ulkoisetko kriteerit tärkeämmät,kuin henkiset ominaisuudet?

• Aloittaja

Hei

Ei minulta varsinaisesti seuraa puutu, olen sellainen puolivilli ja puolisinkku.
        Tykkään naisista ja suren hiukan noita xxäällii, jotka eivät enää jaksa yrittää.
        Nyt vielä on keksitty naurettavia, jopa ylistäviä nimiä noille läskeille, kuten suurenmoinen.
        Itse olen 45-vuotias eronnut mies, joka yrittää pitää vatsan sellaisena, että ylettäisi edes halaamaan:)
        Toinen asia on tuo tupakointi, en voi käsittää, miksi sen suosio naisten keskuudesssa nousee.
        Ehkä elämä turvotessa tylsistyy ja jostain on lohtua saatava.

• bag_gie
        Aloittaja kirjoitti:

Hei

Ei minulta varsinaisesti seuraa puutu, olen sellainen puolivilli ja puolisinkku.
        Tykkään naisista ja suren hiukan noita xxäällii, jotka eivät enää jaksa yrittää.
        Nyt vielä on keksitty naurettavia, jopa ylistäviä nimiä noille läskeille, kuten suurenmoinen.
        Itse olen 45-vuotias eronnut mies, joka yrittää pitää vatsan sellaisena, että ylettäisi edes halaamaan:)
        Toinen asia on tuo tupakointi, en voi käsittää, miksi sen suosio naisten keskuudesssa nousee.
        Ehkä elämä turvotessa tylsistyy ja jostain on lohtua saatava.

on puolisinkku =)

• hymykuopat

Sun kannattaa selkeästi etsiä se nainen,niin että näet,millaisen ruusun haluat...Koska petyt noin
      rankasti.Sulla on suppea näkemys ylipainoisista,lue
      ja opiskele aiheesta enenmän...Älä yleistä kaikkia
      ylipainoisia ruuan syömiseen ja liikunnan määrään...
      Kaikilla ylipainoisilla syy ei ole syöminen...
      Monilla syynä on eri sairauksia taustalla...On tyhmää arvostella ylipainoisi,siinä arvostelijat tuovat vaan oman tyhmyytensä,tietämättömyytensä ja suvaitsemattomuutensa esille!Mielestäni ylipaino on pienempi pahe,kuin tyhmien ihmisten loukkaukset ylipainoisille...Ellet siedä ylipainoisia,niin etsi vaikka lauta itsellesi,mutta anna ihmisten ulkonäön olla rauhassa.Se ei sua paljon auta,vaikka oisit kuinka normaalivartaloinen,seuran etsinnässä,jos asenteesi on tuollainen.Useinmiten ylipainoiset ovat mukavia,rentoja,huumorintajuisia ja ymmärtäväisiä ihmisia...Hyvän itsetunnon voi omata
      ylipainosta huolimatta...Ylipainoiset saavat myös
      hyvin miehiä.Itseasiassa paremminkin kuin hoikat ja anorektikot...Suurin osa aikuisista miehistä
      haluaa,naisen olevan pyöreä...Ihmisen luonne on tärkein,mikä merkitsee ei suinkaan paino...
      Mistäpäs tiedät,jos jonain päivänä saat sairauden
      joka lihottaa tai joudut kolariin,mikä vie sun
      ulkonäön tai sit sinun tuleva kaunis,hoikka naisesi,lihoo tai menettää kolarissa ulkonäön???
      Koska sinulle ulkonäkö on noin tärkeä,niin todennäköisesti jättäisit hänet...
      Mietippäs sitä ja miltäpä tuntuisi kumppanistasi,
      huomata kuinka vähän välititkään...Mikäli haluat
      ihmisen jonka kanssa olisi hyvä olla,tarkasta
      mieluummin sisäinenkauneus,ulkoinen voi kadota
      silmänräpäyksessä...Tee valintasi,miten haluat,mutta älä arvostele toisten ylipainoa...
      Ylipainoisille haluan sanoa tiedoksi että,älkää välittäkö moisista tyhmistä ja asiattomista haukkumisista...Kyllä tänne maailmaan ylipainoisiakin mahtuu,jos kerran typeriä arvostelijoitakin...Toivotankin kaikille ylipainoisille kaikkea hyvää elämässä...

• Aloittaja

No jopas kolahti, hyvä kun tulee vastakaikua.
        Luonnollisesti alustukseni ei ollut tarkoitettu loukkaamaan ketään, joka sairauden takia on lihonut. Mutta eikös nyt ainakin 90% lihavista ole lihonut liian syömisen ja liian vähäisen liikunnan vuoksi?
        Vai väitätkö, että lähes kaikki chat-treffejä hakevat naiset sitten on sairaita, kun ovat lihavia, pyöreitä, paksuja muhkeita jne.
        Jos miehet tosiaan haluavat lihavia, miksi sitten ylivoimaisesti suurin osa seuraa hakevista 30-50 vuotiaista naisista on ylipainoisia. Voihan olla, että kokeilumielessä joku isompikin kelpaa, mutta pitkäaikaisia suhteita ei taas niin helposti ole äxällille tarjolla.
        Minä sanoin pahasti lihavaa läskiksi, sinä laihaa laudaksi, joten asennetta löytyy puolin toisin:)

Puolusta nyt sitä tupakointiakin, senkin lisääntyminen naisten joukossa, johtunee varmaan jostain sairaudesta.

• hymykuopat
        Aloittaja kirjoitti:

Luonnollisesti alustukseni ei ollut tarkoitettu loukkaamaan ketään, joka sairauden takia on lihonut. Mutta eikös nyt ainakin 90% lihavista ole lihonut liian syömisen ja liian vähäisen liikunnan vuoksi?
        Vai väitätkö, että lähes kaikki chat-treffejä hakevat naiset sitten on sairaita, kun ovat lihavia, pyöreitä, paksuja muhkeita jne.
        Jos miehet tosiaan haluavat lihavia, miksi sitten ylivoimaisesti suurin osa seuraa hakevista 30-50 vuotiaista naisista on ylipainoisia. Voihan olla, että kokeilumielessä joku isompikin kelpaa, mutta pitkäaikaisia suhteita ei taas niin helposti ole äxällille tarjolla.
        Minä sanoin pahasti lihavaa läskiksi, sinä laihaa laudaksi, joten asennetta löytyy puolin toisin:)

Puolusta nyt sitä tupakointiakin, senkin lisääntyminen naisten joukossa, johtunee varmaan jostain sairaudesta.

En tosiaankaan väitä,että ylipainon syy aina ois
        sairauksissa.Ei vaan pidä vetää suoraa johtopäätöstä
        että,syy oisi aina syömisessä...Mikäli olet niin viisas leukojen loksuttaja,niin yritäppäs sie tiputtaa mun ylipaino.kun lääkäritkään ei siihen pysty,sinä viisaana varmaankin pystyt...Taidat olla itse kokeilumielessä kertakäyttömies...Kyllä mulle miehiä on riitänyt ja on vara heittää hittoonkin ne jotka ei miellytä.Sanoin laudaksi,nimenomaan koska törkeästi nimittelet ylipainoisia.ei kuulu muuten
        tapoihini nimitellä laudoiksi.Sulle pitäis lykätä vissiin kunnonkokoa oleva rinta suuhus,niin rauhoittuisit...En minä tupakointia puolusta mitenkään.Se kun ei voi johtua sairauksista millään muotoa,ellet sitä vielä tiedä...Se on jokaisen oma valinta,polttaako vai ei.....
        Sairauksia ei voi itse valita,eikä ole omassa päätettävissä mihin ja koska sairastuu...
        Oletkos paljon käytellyt ylipainoisia,kun voit väittää,et ne kelpaa hetken huviksi???
        Tuskimpa olet tai jos olet niin sit joku ylipainoinen on antanut sulle kenkää...

• Miriam
        Aloittaja kirjoitti:

Jaa väität ettei xl naisen suhde kestä kauan hah hah
        ja hah. itse olin sitä paisti xl kokoinen kun menin naimisiin ja olen sitä vieläkin.
        ja mieheni on taasen normaalinkokokoinen lihaksikas
        sanoi minulle,ettei tykkää langanlaihoista
        eikä missityypeistä .Kun yritin ehdottaa että laihduttaisin Niin mies sanoi jos laihdutan laihaksi mistä se sitten mua puristaa..

• jylppynen

Taidan olla huono ihminen , minua kiinnostaa
      iminen enemmän kuin hänen elämäntapa.

• Täydellinen

Miksiköhän noin "täydellisen" miehen tarttee etsiä seuraa treffipalstoilta??

• No tietysti siksi

En varsinaisesti etsinyt sieltä ketään, kunhan katselin.
        Toisaalta, onhan se näin arkisin ihan kiva joko chatin- tai jonkun treffipalvelun kautta katsella, mitä on tarjolla. Viikonloput sitten livenä

• Tuntuu
        No tietysti siksi kirjoitti:

En varsinaisesti etsinyt sieltä ketään, kunhan katselin.
        Toisaalta, onhan se näin arkisin ihan kiva joko chatin- tai jonkun treffipalvelun kautta katsella, mitä on tarjolla. Viikonloput sitten livenä

Kirjoituksistasi päätellen sulle on tainnut iskeä viidenkympin villitys.
        Nyt sinun täytyy oikeen todistella että "kyllä sinä VIELÄKIN" naisia saat. Vaikka tosi asiassa vaikutat jo epätoivoiselta.
        Keskity vaan pitämään ulkonäöstäsi huolta. Mutta älä arvostele muita. Sillä se kertoo huonosta itsetunnosta. Tuollaisella luonteella et mitään pysyvää tule saamaankaan.

• asiantuntijako?

niinpä tarjonta on monipuolista ikähaarukassa 30-50.valtaosa on kyllä pullukoita jne.mutta kuva ja mitat ei välttämättä kerro ihmisestä mitään ! Onhan joukossa tosi nättejä ja sopusuhtaisia melkein viiskymppisiä naisia joita pelkän kuvan perusteella luulisi toistakymmentä vuotta nuoremmiksi. Jotkut kolmekymppiset taas näyttää eläke-eukoilta.Miksi molempia ryhmiä on täällä??? Ronkeleita ja niitä joita ei kukaan huoli! olisko näin .. Tsemppiä kaikille yrittäjille

• Animus

Mua vähän ärsyttää toi hoikkuuden yliarvostus!

Ylipainoisia naisia on kahdenlaisia, keskivartalo ja rehevää lihavuutta. Rehevä on lanteikas ja rintava, mutta lasketaan silti ylipainoiseksi - vaikka useimman miehen unelmanainen, näkee sen XL-kisojen suosiosta. Viime vuoden XL-missi äänestettiin vuoden seksikkäimmäksi naiseksi, ohi janitojen. Omppuvartaloisuus on sitä perinteistä lihavuutta, sitä epäterveellistä.

Mä uskon että moni mies kävelee onnensa ohi kun ei huoli isoa tyttöä! Ja en välttämättä kehtaisi ääneen hoikkuutta vinkua, siitä saattaa tulla pinnallinen kuva. Kuka haluaisi olla pinnallinen???

Miksi itse käyt treffipalstoilla muuten...?

• NAINEN (sopivasti pyöreä)

...sieltä palstoilta sellainen ISO nallekarhumainen Mies, isolla ämmällä. Mielummin tasaisen pyöreä, kuin tasaisen laiha ja vähintään 180 cm pitkä, ei mikään hukkapätkä.
      Sellainen iso mies, jonka kainaloon ois kiva käpertyä. Eihän minkään pikkumiehen kainaloon edes sovi... eikä tunnu turvalliselta, eikä naiselliselta olo.
      Mieskin saisi siis olla pyöreä, jos on pyöreä muustakin kuin mahasta. Ei se paljon lohduta jos miehelle mahtuu nuoruusvuosien farkkukoko, mutta maha roikkuu vyön päällä tynnyrin kokoisena...
      Ja sängyssäkin olisi pehmeä mies kivempi kuin sellainen, jonka luut kolisevat.

• Jotain puuttuu

Nyt se selvisi mikä puuttuu!
        Chatit on täynnä, läskejä, lihavia, pyyleviä, pyöreitä ja tukevia naisia, jotka etsivät sieltä isoja nallekarhuja. he ovat jo luopuneet toivosta saada normaalivartaloista miestä, ja siksi viimeiset toiveet kohdistuvat tukeviin miehiin.

No tuo oli tietysti vahvasti ylilyöden sanottu, sorry vaan.

Mutta se toinen asia, mikä täällä on ollut esillä, eli naisten tupakointi, se onkin jo toinen juttu.
        Miehet ovat tasaísesti viime vuosina vähentäneet tupakointia ja naiset taas lisänneet.
        Tupakoimaton mies, tuskin kovinkaan innokkaasti haluaa naista, joka haisee piintyneelle tupakalle,
        ääni on kuin röllipeikolla, hengitys rohisee ja tupakkayskä vaivaa.
        Miehistä siis yhä isompi osa on savuton, naisista savullinen, tästä seuraa se, että savulliset naiset jäävät entistä enemmän paitsioon. Mikäli tupakoivalla naisella on vielä huomattavat liikakilot taakkanaan, ei hänen tulevaisuutensa miesmaailmassa, eikä oman seksuaalisuuden tyydyttämisessä, ole lainkaan kadehtittava.

• NAINEN, joka ei halua minim...
        Jotain puuttuu kirjoitti:

Chatit on täynnä, läskejä, lihavia, pyyleviä, pyöreitä ja tukevia naisia, jotka etsivät sieltä isoja nallekarhuja. he ovat jo luopuneet toivosta saada normaalivartaloista miestä, ja siksi viimeiset toiveet kohdistuvat tukeviin miehiin.

Mutta se toinen asia, mikä täällä on ollut esillä, eli naisten tupakointi, se onkin jo toinen juttu.
        Miehet ovat tasaísesti viime vuosina vähentäneet tupakointia ja naiset taas lisänneet.
        Tupakoimaton mies, tuskin kovinkaan innokkaasti haluaa naista, joka haisee piintyneelle tupakalle,
        Miehistä siis yhä isompi osa on savuton, naisista savullinen, tästä seuraa se, että savulliset naiset jäävät entistä enemmän paitsioon. Mikäli tupakoivalla naisella on vielä huomattavat liikakilot taakkanaan, ei hänen tulevaisuutensa miesmaailmassa, eikä oman seksuaalisuuden tyydyttämisessä, ole lainkaan kadehtittava.

...palstalla mainitut tupakoivat naiset oikein luuraavat? Minunkin -miehenkokoista miestä kaipaavan- naisen tuttavapiiriin kuuluu useita tupakoivia MIEHIÄ, mutta yksikään laiha tai lihava NAINEN ei tupakoi.
        Ihmettelen vaan, kun juttujenne perusteella ei muita pitäisi näkyäkään kuin tupakoivia naisia.

• uhkea
        Jotain puuttuu kirjoitti:

Ei mulla ole koskaan ollut ongelmia miesten saannissa,ei ole ollut tarvetta juosta perässäkään,kyllä ne on miehiä,jotka peräs juoksee,kiloista huolimatta.Väitätkö et mun mieskin ois joku läski??? Sen pituus 0n 178kg ja paino 68kg.
        Ei edes halua hoikkia naisia.Mun ihanne mies on hoikka ja pitkä.Vastakohdat täydentää toisiaan...
        Sun pitäis olla itse ylipainoinen nainen,niin tietäisit paremmin,kuinka seksi voi luistaa hyvin...
        Kaikki miehet eivät ole samanlaisia kuin sinä...
        Sun seksi voi jäädä vähiin,kun nytkin puutteessa huutelet...

• Seksikäs seksii
        uhkea kirjoitti:

Ei mulla ole koskaan ollut ongelmia miesten saannissa,ei ole ollut tarvetta juosta perässäkään,kyllä ne on miehiä,jotka peräs juoksee,kiloista huolimatta.Väitätkö et mun mieskin ois joku läski??? Sen pituus 0n 178kg ja paino 68kg.
        Ei edes halua hoikkia naisia.Mun ihanne mies on hoikka ja pitkä.Vastakohdat täydentää toisiaan...
        Sun pitäis olla itse ylipainoinen nainen,niin tietäisit paremmin,kuinka seksi voi luistaa hyvin...
        Kaikki miehet eivät ole samanlaisia kuin sinä...
        Sun seksi voi jäädä vähiin,kun nytkin puutteessa huutelet...

Vai luulet sinä, että minä kärsin puutteessa, en toki. On yksi vakituinen ja muutama silloin tällöin tapaus.
        On tullut sekstattua 150-200 naisen kanssa, ja kyllä mukaan sopii joku lihavakin.
        Täytyy sanoa, että kyllä seksi on parasta normaalin tai hoikan naisen kanssa.
        Mutta kai niitä on niitäkin miehiä, jotka silavasta tykkää, joten saatte vähän sekstata isommatkin naiset.

• Hoikka Neito
        Seksikäs seksii kirjoitti:

Vai luulet sinä, että minä kärsin puutteessa, en toki. On yksi vakituinen ja muutama silloin tällöin tapaus.
        On tullut sekstattua 150-200 naisen kanssa, ja kyllä mukaan sopii joku lihavakin.
        Mutta kai niitä on niitäkin miehiä, jotka silavasta tykkää, joten saatte vähän sekstata isommatkin naiset.

...tuollaista miespuolista 'jakorasiaa' en kyllä itselleni mieheksi huolisi, vaikka maksettaisiin, oli lihava tai laiha.
        Kaikenlaisia sitä onkin täällä rehvastelemassa asioilla, joilla ei ole mitään syytä rehvastella.

• uhkea
        Seksikäs seksii kirjoitti:

Sie et tiedä seksistä tuon taivaallista,jos tietäisit,niin et väittäis et ylipainoiset ois huonompia sängyssä...Mie oon kuule ollut naimisissakin aidon pukin kanssa,et kyllä mie pukin tunnistan,tule puhuu mulle sit kun kykenet olemaan
        12 kertaa yössä kunnolla.Sun rahkeet ei siihen riitä.Katsos kun ylipainoisen on osattavakin sängyssä jotain,että pärjää hoikille...Tietäisit senkin jos oisit ylipainoisten kanssa ollut...
        Tuskimpa oisit siinä valittamassa,jos ois naisia
        joiden kanssa oisit...Kyl sun kannattaa mennä opettelee seksiä ja myös kuinka nainen tyydytetään
        sun taidot kun ei siihen riitä...

• sorry vaan
        uhkea kirjoitti:

Sie et tiedä seksistä tuon taivaallista,jos tietäisit,niin et väittäis et ylipainoiset ois huonompia sängyssä...Mie oon kuule ollut naimisissakin aidon pukin kanssa,et kyllä mie pukin tunnistan,tule puhuu mulle sit kun kykenet olemaan
        12 kertaa yössä kunnolla.Sun rahkeet ei siihen riitä.Katsos kun ylipainoisen on osattavakin sängyssä jotain,että pärjää hoikille...Tietäisit senkin jos oisit ylipainoisten kanssa ollut...
        Tuskimpa oisit siinä valittamassa,jos ois naisia
        joiden kanssa oisit...Kyl sun kannattaa mennä opettelee seksiä ja myös kuinka nainen tyydytetään
        sun taidot kun ei siihen riitä...

Yhden asian paksutkin naiset voi tehdä yhtä hyvin, kuin hoikemmmatkin sisarensa, nimittäin suihin oton:)
        Joskus se siihen on jäänytkin, kun muuta ei kiinnostanut tehdä.

Lihavuus on vaan tosi ongelma muutenkin kuin seurustelu mielessä, se on nimenomaan terveysriski.
        Juuri tuli Akuutissa ohjelmaa lasten liikalihavuudesta, joka ruotsin puolella on johtanut jopa lasten huostaanottoon.
        En usko, että millään hyssyttelemällä ja lihavuuttaa ymmärtämällä, asiat muuttuu, tuskin tietysti minunkaan saarnoilla.

• (.)Y(.)
        sorry vaan kirjoitti:

Yhden asian paksutkin naiset voi tehdä yhtä hyvin, kuin hoikemmmatkin sisarensa, nimittäin suihin oton:)

Lihavuus on vaan tosi ongelma muutenkin kuin seurustelu mielessä, se on nimenomaan terveysriski.
        Juuri tuli Akuutissa ohjelmaa lasten liikalihavuudesta, joka ruotsin puolella on johtanut jopa lasten huostaanottoon.
        En usko, että millään hyssyttelemällä ja lihavuuttaa ymmärtämällä, asiat muuttuu, tuskin tietysti minunkaan saarnoilla.

ei voi muuta kun nauraa..

Osta sutjakka ja siro mallinen..
        uusi pölyimuri..
        siinä on enemmän imutehoo.. :DDD

• hymykuopat
        sorry vaan kirjoitti:

Sekö sun miehen mittas on että,annat suihin,etkä
        osaa tyydyttää naista? Sääliksi käy naiset joita noin idioottimaisesti olet kohdellut,sietäis hävetä.
        Ei sit olekkaan ihme et on ollut niin paljon naisia,
        kukas tollasen torven kanssa toista kertaa oliskaan?
        Toivottavasti saat seuraavan kerran sellaisen naisen,joka kohtelis sua samoin ja hieman puraisiskin,siitä pienestä vehkeestä,josta puuttuu erektiokin...On siinä homma,kun on ensin houkuteltava se pikkuinen sokeripalalla esille...
        Mahdatkohan sinä osata edes suihinottoa?
        Mikäli olet noin itsekäs,niin kannattais hommata
        lolita,ois yhtä tunteeton kuin sinäkin...
        Kuvitteletkos sitten että,ylipaino putoaa haukkumalla ja nimittelemällä läskiksi...
        Tekee juuri päinvastaisen reaktion...
        Annanpa sinulle kultaisen neuvon,oleppa seuraavan kerran ystävällisempi ylipainoisille,muista että
        kaikki ovat saman arvoisia,on paino mikä tahansa,se ei ihmistä huononna...Haukkuminen toisten ulkonäöstä,sen sijaan tekee kaikista haukkujista alasvajonneita raukkoja...Haetko kenties kohennusta itsetuntoosi haukkumalla muita läskeiksi???

• Nainen minäkin

...on pullollaan laihoja naisia ja ainakin puolet, jollei enemmänkin treffipalstojenkin naisista on ulkonäöllisesti laihoja/'normaaleja'.
      Ei muuta kuin katse ensin peiliin ja naisen etsintään. Kannattaa kuitenkin tarkistaa se oma korvien väli ja arvomaailma, että löytää sitten kaltaisensa naisen. Pinnallisiakin ihmisiä on tarjolla yllin kyllin.

• jälkeenjäänyt

Sulla on pahasti jäänyt jälkeen tuo henkinen kehitys. Kaikki kommenttisi ovat 15 vuotiaan murkku ikäisen tasoa. Eipä ihmekkään että olet sinkku. Koetappa kypsyä ikäses tasolle ja miettiä tarkemmin mitä kirjottelet.
      Ymmärrän että viidenkympin villitys on alkanut. Mutta silti!

• väittely virkistää

Hei sinä ja kaikki muutkin vastaajat.
        Väittely virkistää, kuten huomaatte:)

En ollut kovin kiltti avauksessani, ja saattaahan olla, etten ole ihan yhtä fiksu kuin sinä ja moni muu täällä.
        Tarkoitukseni oli avata keskustelu, jonka teeman sain selatessani ihan oikeasti yhden maakunnan määrätynikäiset naiset suomi 24:n treffipalstalta.
        Tulos oli oikea, enkä väärennellyt sitä mitenkään.
        Ylipainoisten osuus oli tosiaan huomattava ja savuttelijoita oli yli puolet tarjokkaista.
        Täytynee tehdä lisää tutkimusta, mutta jo nyt voi sanoa, että jos olet ylipainoinen ja poltat, sinulla on parempi mahdollisuus päästä jonottamaan itsellesi kohtuullista miestä:))
        Kuten huomaatte, osaan olla myös positiivinen!

Oikein hyvää pääsiäistä kaikille vastanneille ja jutut lukuneille

• voivoi
        väittely virkistää kirjoitti:

Hei sinä ja kaikki muutkin vastaajat.
        Väittely virkistää, kuten huomaatte:)

En ollut kovin kiltti avauksessani, ja saattaahan olla, etten ole ihan yhtä fiksu kuin sinä ja moni muu täällä.
        Tarkoitukseni oli avata keskustelu, jonka teeman sain selatessani ihan oikeasti yhden maakunnan määrätynikäiset naiset suomi 24:n treffipalstalta.
        Tulos oli oikea, enkä väärennellyt sitä mitenkään.
        Ylipainoisten osuus oli tosiaan huomattava ja savuttelijoita oli yli puolet tarjokkaista.
        Täytynee tehdä lisää tutkimusta, mutta jo nyt voi sanoa, että jos olet ylipainoinen ja poltat, sinulla on parempi mahdollisuus päästä jonottamaan itsellesi kohtuullista miestä:))
        Kuten huomaatte, osaan olla myös positiivinen!

Oikein hyvää pääsiäistä kaikille vastanneille ja jutut lukuneille

Kylläpä teit kardinaalimunauksen, kun uskalsit moittia NAISEN ulkonäköä ja elämäntapoja. Et varmaan aavistanut, että saisit vastaasi lihavatonkauniita -uskonliikkeen tulivoimaisimman ja säälimättömimmän valiojoukon. Huomenna et sitten mene lenkille, vaan ärrälle. Pussiin suklaata, sipsejä, siggejä ja muutama videofilmi ja eiku sohvalle. Ehkä muutaman viikon (ja kilon) jälkeen sinulle voidaan taas myöntää ihmisarvo, jos nyt ikinä enää uskallat astua ulos.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      106
      4783
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      146
      4559
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4542
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2974
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      29
      2538
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2184
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2128
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1839
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1380
    10. Onko oikein että

Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No
      Ikävä
      181
      1245
    Aihe