Mitenköhän hyvin suomalaisella elinkeinoelämällä menisi jos yritykset alkaisivat myydä tuotteitaan sen sijaan, että niitä joutuu kyselemään ja muistuttamaan kyselyyn vastaamisesta. Vai onko niin, että 500-1000€ hintahaarukassa olevien tuotteiden myynti ei ole kannattavaa vaan siitä aiheutuu enemmän kustannuksia kuin tuottoa.
Minun kokemukseni ovat:
Aurinkopaneelit - 6 yhteydenottoa ennen tilausta, 2 toimituksen perille saamiseksi
Laituritikkaat - 4 yhteydenottoa tilauksen tekemiseen
Laiturirunko - 5 yhteydenottoa - tilanne auki
Sähköpöydän koneisto - 3 yhteydenottoa tilanne auki.
Miten hyvin voisikaan mennä?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065