Mitenköhän hyvin suomalaisella elinkeinoelämällä menisi jos yritykset alkaisivat myydä tuotteitaan sen sijaan, että niitä joutuu kyselemään ja muistuttamaan kyselyyn vastaamisesta. Vai onko niin, että 500-1000€ hintahaarukassa olevien tuotteiden myynti ei ole kannattavaa vaan siitä aiheutuu enemmän kustannuksia kuin tuottoa.
Minun kokemukseni ovat:
Aurinkopaneelit - 6 yhteydenottoa ennen tilausta, 2 toimituksen perille saamiseksi
Laituritikkaat - 4 yhteydenottoa tilauksen tekemiseen
Laiturirunko - 5 yhteydenottoa - tilanne auki
Sähköpöydän koneisto - 3 yhteydenottoa tilanne auki.
Miten hyvin voisikaan mennä?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077793
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1146098- 835207
- 1414563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113240- 623034
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102464- 612447
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562076