Jos haluat päästä eteenpäin meidän väleissä, niin laita mulle viesti. Sulla on viestin aihe jo, se sama mistä olemme puhuneet viime aikoina. Tiedät että voit koska tahansa laittaa siitä mulle viestiä ja mä vastaan, eikä siinä olis mitään outoa/noloa/paljastavaa. Just siksi et joudu noloon tilanteeseen jne. Mutta me saamme mahdollisuuden luonnollisesti olla yhteydessä, ja pääsemme eteenpäin ❤ myönnän että tämä aloitus voi vaikuttaa oudolle, mutta on osoitettu eräälle miehelle 🧔 jota kaipaan.
Eteneminen - miehelle menee
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä tykkääkö vaimo tuosta. Vaikka kehuin sinun (jonkun) peppua hänelle.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä? Tuskin tykkää. 😁
- Anonyymi
Sori, menee kyllä miehelle ilman sormusta 😉 on älynnyt myös olla peppuani kommentoimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Tuskin tykkää. 😁
Pitää tuon naisen pepusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, menee kyllä miehelle ilman sormusta 😉 on älynnyt myös olla peppuani kommentoimatta.
Vai eikö ole kommentoitavaa....
- Anonyymi
Olet oksennusta. Selvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta puristellut on...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jiin sormus on yöpöydällä kylläkin. Olemassa se on, mutta hoitoalalla ei saa niitä käyttää
- Anonyymi
Vaikuittaisi jonkun yrittävän viedä P:n miestä =D
- Anonyymi
Nämä on välillä niin arvoituksellisia.
- Anonyymi
Onko meillä saman merkkiset autot.
- Anonyymi
Ei ole ellet ole vaihtanut...
- Anonyymi
Ei mutta saman väriset kuten hyvin tiedät. Mulla vaan kalliimpi verrattuna sun auton purkkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta saman väriset kuten hyvin tiedät. Mulla vaan kalliimpi verrattuna sun auton purkkiin.
Eri värisethän. Musta naisella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri värisethän. Musta naisella
Höpö höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.
Höpise vaan🙈
- Anonyymi
Mutta mihin lähetän sen viestin, kun ei ole numeroa, tai nimeä. :/
- Anonyymi
Oikea mies kyllä tietää mihin viestinsä laittaa, ja mistä (viattomasta) aiheesta❤
- Anonyymi
On siinä sekin puoli, että juttua riittää todennäköisesti pidempään, jos nainen laittaa viestin ensimmäisenä.
- Anonyymi
Mitä sinä oikeasti näet siinä miehessä, jolla ei ole sormusta?
- Anonyymi
Sydämeni valtaajan ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydämeni valtaajan ❤
Onko hän sinua huomattavasti vanhempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän sinua huomattavasti vanhempi?
Ei tosiaan, päinvastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosiaan, päinvastoin.
Paljonko olet häntä vanhempi?
- Anonyymi
Noloa. Onhan se silti.
- Anonyymi
💓 laita sinä viesti
- Anonyymi
Kelle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750