Minun hallitus, kehuskeli Marin.

Anonyymi

Lause "minun hallitus" paljastaa totuuden ihmisestä. Hän ei edes sanonut "minun johtamani hallitus saati meidän hallitus" vaan hallitus oli hänen yksin. Muistuu mielen kuinka Kiviniemi mainosta "Kiviniemi I jälkeen tulee KIviniemi II". Ei tullut, eikä tule, vaan valeissa romahdus. Rinne ehti myöskin lausua "Minun hallitus" ja ei mennyt kuin kuukausi kun Rinne pystyy sanomaan ainoastaan "Minun entinen hallitus".

Marin paljasti sisimpänsä ja syvimmät motiivit ensimmäisessä välikysymyksessä. Hänelle povatusta hienosta poliittisesta tulevaisuudesta. Ole asiasta eri mieltä. Minun, minun ihmiset eivät ole koskaan päässeet pitkälle sen jälkeen, kun ovat paljastaneet omat intrenssinsä. Marinilla voimaan paneva asia on puhdas vallanhimo, joka syrjäyttää kaiken muun. Se tulee kyllä selväksi aika pian muille hallituspuolueille.

54

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tainnut nousta keltainen neste päähän ja nopeasti.

• Anonyymi

Tulevaisuuden Angela Merkel, on tuo Sanna Marin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulevaisuu palata riviin kuntapolitiikoksi!

• Anonyymi

Kyllä se on se sininen neste, joka on värjännyt pesujen silmänreijät toogabileissä, joissa Suomen demokraattisesti valittu hallitus on tikkataulussa kuvina, nämä ns. isänmaan sankarit syövät rotan lailla maamme toimintakykyä, tällä keskenkasvuisella örveltämisellään Uusi Suomi kaltaisilla pätemissivuilla. Mahtaako Kokkelit kaatua tähän jonnelaukkaan samalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Merkelin valtakausi pitempi,Sannalla taitaa jäädä lyhyeksi

• Anonyymi kirjoitti:

Merkelin valtakausi pitempi,Sannalla taitaa jäädä lyhyeksi

Niin kauan kuin se on jonkun Sannan !Minun hallitus" niin se on lyhyt ikäinen. Suomen hallitus voisi olla pitkäikäisempi!

Pitäisi nimittäin pitää huolta Suomesta, ei Sannasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marin on viemässä Suomea ylös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marin on viemässä Suomea ylös.

Toivon ja uuden näkemyksen hallitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon ja uuden näkemyksen hallitus.

Oppositio itkee, mut uusi hallitus tekee töitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oppositio itkee, mut uusi hallitus tekee töitä.

Hallitus pestaa lähinnä uusia avustajia entisten avustaja-armeijoiden lisäksi

• Anonyymi

Toista se olisi jos perusmestari Halla-aho olisi pääministerinä, silloinhan kaikki päätösvalta olisi tuulipukukansalla, eikä suinkaan itsellään luiskaotsaisella peruspääministerillä.

• Anonyymi

Halla-aholle tuo olisi "minun Suomi". Se olisi tolkun kansalaisen painajainen. Onneksi sitä ei tule ikinä. Suomi on taas vapaa maa...

• Anonyymi

Kokase leukakiikkua pahansuopaisuuteesi?

• Anonyymi

No kukahan se luiskaotsainen on jos täytyy noin alhaista kieltä käyttää.
        Sinä varmaan olet voinut itse päättää pääsi muodon niin kuin ulkonäkösi muutenkin.
        Pään sisältöön et valitettavasti tainnut pystyä vaikuttamaan.

• Anonyymi

Millä tavalla tuo Sanna Marinin"minun hallitukseni" poikkeaa muiden pääministerien sanomisista? Monet pääministerit ovat käyttäneet tuota ilmaisua.
      Onko niin, että aloituksen kirjoittajan v.......en määrä on se mittari? Se voi päteä sinuun, mutta vain sinuun. Kyseessä on räkänokkatasoisen ihmisen kiukunpurkaus.
      Jos olisit laittanut tuohon oman nimesi niin koko sukusi saisi hävetä SINUA!

• Anonyymi

Vaikka hän sanoisi minun hallitus, voisi se olla siedettävää, jos ylipäätänsä hänen tyylinsä ja muu sanailu ei olisi niin ylimielinen koko ajan.

Pääministerin pitäisi olla koko kansan edunajaja, mutta alku ei näytä hyvältä.

Toivon todella että tämä alku on johtamiskokemuutta ja epävarmuutta joka purkautuu nyt epäasiallisesti.

Olisi todella noloa, kun on nyt niin paljon maailmalla hehkutettu, jos ura päättyisi lyhyeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka hän sanoisi minun hallitus, voisi se olla siedettävää, jos ylipäätänsä hänen tyylinsä ja muu sanailu ei olisi niin ylimielinen koko ajan.

Pääministerin pitäisi olla koko kansan edunajaja, mutta alku ei näytä hyvältä.

Toivon todella että tämä alku on johtamiskokemuutta ja epävarmuutta joka purkautuu nyt epäasiallisesti.

Olisi todella noloa, kun on nyt niin paljon maailmalla hehkutettu, jos ura päättyisi lyhyeen.

Alkuhan on usein hankalaa, mut kunhan hallitus pääsee vauhtiin.

• Anonyymi

Pikkuasioista, yhdestä lauseesta, nillitetään ja vedetään suuria ja 'oikeita' johtopäätöksiä, kakaramaista.

• Anonyymi

Lopultakin joku pyrkii Kekkosen jämäkän johtamisen tasolle! Jo on aikakin! Hyvät ajat ovat taas palaamassa, hienoa!

• Anonyymi

On jämäkkyyttä ja jämäkkyyttä.Marinin lausunnot mauttomia itseään korostavia.Rehellinen jämäkkyys on aivan toista,ei agressiivsita hyökkäystä.Nolasi itsensä täysin ja tämä tullaan varmasti muistamaan.Älä vertaa Kekkoseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On jämäkkyyttä ja jämäkkyyttä.Marinin lausunnot mauttomia itseään korostavia.Rehellinen jämäkkyys on aivan toista,ei agressiivsita hyökkäystä.Nolasi itsensä täysin ja tämä tullaan varmasti muistamaan.Älä vertaa Kekkoseen.

Kyllä 34v saa pillastua asiattomista ja antaa pikkusen takas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

UKK oli valtiomies viimesen päälle.

• Anonyymi

Minun hallitus kuulosti naurettavalta ja diktaattorimaiselta. Pitäisi olla osaamista ja järkeä, jotta noin voisi sanoa. Ja yhteistyökykyä. Ei ole Marinilla.

• Anonyymi

Jollakin se arvostuskin on saatava...kun muut ei arvosta on se tehtävä korulauseilla itse.
        Ulkomailla nauravat meidä tyttö hallitukselle...nekään ei nyt ainakaan arvosta yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jollakin se arvostuskin on saatava...kun muut ei arvosta on se tehtävä korulauseilla itse.
        Ulkomailla nauravat meidä tyttö hallitukselle...nekään ei nyt ainakaan arvosta yhtään.

Arvostus kulkee tekojen kanssa käsikädessä. Tulevat teot tulevat sen määrittämään ei mitkään ulkoiset tahot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkomailla ihastellaan suomalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkomailla ihastellaan suomalaisia.

Nuori naishallitus muuttaa yhteiskuntaa.

• Anonyymi

Ilmaus "minun hallitus" kuvastaa yksiselitteisesti narsismia. Siinä ei ole häivääkää siitä asiasta, mitä hän vakuttaa ajavansa eli kansan ja kansakunnan asiaa. Hän ajaa vain omaa itsekästä uraansa. Ilmaus kuvaa myös sitä, että henkilö joka ei ole samaa mieltä, on häntä vastaan ja saa mennä. Sanon, että ei ole hyvä pääministeri ja tuskin tuolla luonteella sellaiseksi tuleekaan.

• Anonyymi

Tuo on hyvin kirjoitettu. Marinin suurin uhka on hänen luonteensa. Äkkipikainen ja ääripäitä edustava. Ei hänen kanssa voi tehdä yhteistyötä kuin olemalla samaa mieltä. Noita henkilöitä ei montaa löydy.

Välillä Marin verhoutuu asianatuntijoiden taakse. Välillä pääsee esiin se bessevisser, joka tietää asiat paremmin kuin asiantuntijat. Aika vaarallinen Suomen kannalta.

• Anonyymi

Vihervasemmistossa on yleistä hybrisajattelu. Ollaan olevinaan parempia ihmisiä kuin muut, koska vihreitä ja/tai vasemmistolaisia. Aivan muinaisten fariseusten malliin paremmuutta uhkuvia.

• Anonyymi

Mitä ihmettä höliset?

• Anonyymi

Kuka sitä johtaa jos ei pääministeri. Yrittäkää joukolla nyt mustamalata hallitusta, kyllä kansa tietää.

• Anonyymi

On eri asia johtaa hallitusta kuin sanoa, että "minun hallitus". Miltä vaikuttaisia Nokian pääjohtajan julistus "minun yhtiöni" ei tee sitä tai tätä. Asia on toinen, jos kyse on yhtiön omistajasta ja perustajasta. Yhdessä firmassa katsottiin pitkään erästä varastopälliköä, joka kerran lipsautti, että "minun varastossa" ei ole jotakin.

Marinilla ei ole hallitusta vaan hän johta hallitusta. Vai ovatko muut ministerit palvelemassa Marinia? Jos perusasiat eivät ole pääministerille selviä, niin miten sitten suuremmat asiat. Marinin vilpittömästi sanoma "Minun hallitus" kertoo, että hänelle asema on tärkeämpi kuin tehtävä, johon hänet ovat ainoastaan sossut valinneet.

• Anonyymi

Miten paha olo voi persulla olla?
      Paha sanoa, mutta ainakaan se ei hetkeksikään hellitä...

• Anonyymi

Minun hallitukseni ois kaatunut mutta joulu pelasti

• Anonyymi

Ay lakkoilee Suomen liriin. Siinä sivussa menee hallitus.

• Anonyymi

Haluaako AY-liike äärioikeistolaisen hallituksen työväenpuolueista koostuvan hallituksen tilalle?

• Anonyymi

Vai olisiko vallanhimo oppositiossa kun pitää keinolla millä tahansa häiritä hallituksen työtä. Ei hetkenkään työrauhaa.
      Eikö jo voisi antaa tehdä työtä eikä jauhaa pieskaa.

• Anonyymi

Osaakohan tuo nuori nainen mitään. Aika vihreä kaikessa taitaa olla.

• Anonyymi

Ukkoparat, kyllä naiset osaa.

• Anonyymi

Saa nähä lirahtaako joku päähän?
      Se minkä pitäisi korkeintaan olla sukassa. Sukassa se aiheuttaa lämpimän
      olotilan, mutta päässä se aiheuttaa solutuhoutumia ja alapää tularemiaa

• Anonyymi

Persun kokemusasiantuntijuus sopiikin ja myös rajoittuukin juuri ylä- sekä alapäähän lirahtaneisiin eritteisiin...

• Anonyymi

Aivan oikein, hallitus on aina pääministerin hallitus, hän kantaa viime kädessä vastuun.

• Anonyymi

Olemme YLPEITÄ Sanna Marinin viiden puolueen hallituksesta!

• Anonyymi

Jatkoon

• Anonyymi

Lavin hissi on minun hissini ja hiihtokeskus on minun taloni. Täällä määrään minä!

• Anonyymi

Meillä on Suomessa Sanna Marinin hallitus!

• Anonyymi

Mari Kiviniemi oli vanhanajan siltarumpupoliitikkoja, Sanna Marin on moderni nykyaikainen, aivan eri maata.

• Anonyymi

Muutama valtio vierailu vielä ja parrasvalot sammuvat, pöydällä odottaa demarien antamat vaalilupaukset ja tyhjenevä valtion kirstu.

• Anonyymi

Älä ripottele tuhkaa päällesi.

• Anonyymi

Marinilla avustajia 7 kpl (!), lisäksi valtioneuvoston kanslia ja SDP:n puoluekoneisto tyhjiä lausuntoja rustaamassa, esiintymiskoluttajat, meikkaajat ja stylistit, konsultit jne. - valtava lauma pitämässä pystyssä tyhjäpäistä marionettia. Jolle todellisuudessa kommunikointi merkitsee pää punaisena aivottomuuksien huutamista.

• Anonyymi

Kannattaa vaikka kehuskellakin, että meillä Suomessa on nyt niin upean Sanna Marinin hallitus!
      Mutta voihan se olla ainakin osalle oikeistolaisita ja ennen kaikkea perussuomalaisista ihan kamalan hirveän kauheaa, että Suomessa on taas vihdoinkin koko Suomen kansaa ja kaikkia suomalaisia arvostava ja mukana pitävä viiden puoueen hallitus!

Tällä me päästään yhdenvertaisesti eteenpäin Suomen ja suomalaisten hyväksi!

• Anonyymi

Samaa mieltä, hiljaa hyvä tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, hiljaa hyvä tulee.

Demu trollit, hävetkää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4614
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3830
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      175
      3620
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      58
      2052
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1114
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe