Hyvät suhteilijat! Pyydän, jos innostuksenne loppuu, älkää jättäkö toista osapuolta epävarmuuteen ja roikkumaan. Jos on pokkaa deittailla ja painua yhdessä vaikka pehkuihinkin, pitäisi olla pokkaa lopettaa juttu fiksusti. Älkää jättäkö itsestänne ja suhteesta v-mäistä fiilistä. Saatat sitäpaitsi törmätä ghostaamaasi henkilöön myöhemmin vaikka työelämässä, eikö ole silloin parempi kohdata niin, ettei tarvitse hävetä. Eli reilusti pillit pussiin, jos siltä tuntuu. Kiitos!
Ghostaaminen
3
<50
Vastaukset
Viestissäsi on hyvät ainekset esim. Uuden Vuoden Lupaukseksi.
Tosin ne eivät yleensä kovin kauan pysy mielessä, mutta yritys hyvä 10 !- Anonyymi
Mitenpä sitten, kun ei ole ollut konkreettista suhdetta ollenkaan, mutta toinen keksii mitä mielikuvituksellisimpia juttuja " muka" suhteesta. Ja tämä " suhde" paisuu ja leviää aivan mahdottomaksi. Ei ole edes hajua millainen ihminen on, kun ei ole edes tavattu. On vain kirjoiteltu " kieli poskessa". Mutta SUHDE jatkuu ja jatkuu ja jatkuu vuositolkulla. Itse lopetin tällaisen suhteen v. 2011 syksyllä, kun alkoi tulla " käskevää" kommenttia miten ja missä havaittaisiin. Mutta joku elää sitä suhdetta vielä tänäkin päivänä .
- Anonyymi
Siis po " tavattaisiin"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?994444- 272365
- 2002169
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082164PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4001870- 1691483
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321065Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850