Mitä haluaisit seuraavan askeleen sisältävän ?
seuraavasta askeleesta
51
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sormus ja kosinta
- Anonyymi
Jopas alkoi kuumottaa...
- Anonyymi
Oletko saanut minulta luuriviestin tänään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko saanut minulta luuriviestin tänään?
En. Enkä minä sellasia päläpälä viestejä ymmärtäiskään jos siinä ei suoraan lue: minä rakastan sinua. Haluaisin parisuhteen kanssasi.
- Anonyymi
Tahtoisin jutella. Ainakin näin alkuun. En oikein tiedä mitä sanoisin. Mulle tulis parempi olo jos näkisin. Ku tää kaikki vaan satuttaa ja on paha mieli.
- Anonyymi
Sanoit paremmin kuin hyvin.
Sinkku M 75 v
- Anonyymi
Hänen yhteydenottoa ja tietoa jos hänellä on tunteita minua kohtaan... Liian monta vuotta ollaan hukattu.
- Anonyymi
Sinäkö et olisi voinut tehdä asialle mitään, että aika ei olisi mennyt hukkaan?
- Anonyymi
Kellään ei kestä tunteet vuosia ilman mitään äksöniä. Ellei ole läheisriippuvainen. Jos olet vuosia häntä odotellut, hän on varmasti ehtinyt jo ihastua toisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kellään ei kestä tunteet vuosia ilman mitään äksöniä. Ellei ole läheisriippuvainen. Jos olet vuosia häntä odotellut, hän on varmasti ehtinyt jo ihastua toisiin.
Mikä ongelma nykypäivänä on, kun mielletään sairaaksi asiat, jotka eivät sitä ole? Kyllä ihan terve ihminen voi rakastaa vuosia, vaikkei mitään tapahtuisikaan heidän välillään.
Jotenkin luulisin, että se läheisriippuvainen etsisi jonkun tyypin, jonka kanssa aloittaisi seurustelun sen sijaan, että on yksin ja haaveilee saavuttamattomasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ongelma nykypäivänä on, kun mielletään sairaaksi asiat, jotka eivät sitä ole? Kyllä ihan terve ihminen voi rakastaa vuosia, vaikkei mitään tapahtuisikaan heidän välillään.
Jotenkin luulisin, että se läheisriippuvainen etsisi jonkun tyypin, jonka kanssa aloittaisi seurustelun sen sijaan, että on yksin ja haaveilee saavuttamattomasta.Juurikin noin päin se on . Sinua edeltävä on tajunnut asian nurinkurisesti. Lähesiriippuvaiset ottavat kenet vain kunhan saavat läheisyyden avulla kokea olevansa haluttuja. Tyypillistä näille on, että suhteesta toiseen hypitään suoraan ilman mitään sinkkuna oloa välissä.
- Anonyymi
Kunhan nyt otat semmoisen askeleen, että minäkin ihan oikeasti tietäisin sun olevan kiinnostunut.
- Anonyymi
Oletko saanut minulta viestin tänään? En ole saanut vastausta luuriini vielä.
- Anonyymi
Ensimmäinen askel olkoon rakastelu.
- Anonyymi
Kommetoi nyt jotain, kun ei ne päässeetkään pilaamaan Kallavettä.
Vai oliko se Kalleves - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommetoi nyt jotain, kun ei ne päässeetkään pilaamaan Kallavettä.
Vai oliko se Kalleves? Mitä jauhat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
? Mitä jauhat.
Ei ollut ap: lta tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut ap: lta tämä.
Mikä ei ollut ap:ltä?
- Anonyymi
Asiat tapahtuvat kun tapahtuvat. Emme ole kaukana toisistamme. Hyvää joulua.
- Anonyymi
Plääh. Noin ne asiat etenee ensi vuosikymmenellä. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plääh. Noin ne asiat etenee ensi vuosikymmenellä. Sivusta.
Siis kahden viikon kuluttua... Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kahden viikon kuluttua... Sivusta.
Taas sivusta. Miksei takaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
takaakin käy... Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi vuosikymmen on nyt 11 vuorokauden ja 23 tunnin, 57 minuutin ja 50 sekunnin päässä.
- Anonyymi
Kieriskely lumihangessa ja lumienkeleiden tekeminen? Lumisota?
- Anonyymi
Tuo lunta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo lunta!
Täällä on...ja joka päivä sataa lisää!
- Anonyymi
Haluaisin hänen (mies) kanssa kahdenkeskisiä hetkiä ilman keskeytystä ja ilman yleisöä. Vain me kaksi, ihan sama missä ( kunhan ei ulkona). Hänen seurassaan on niin ihanaa, liian vähän saanut nauttia hänen seurastaan.
- Anonyymi
jonkinlaisen varmistuksen siitä, että ollaan samalla hehtaarilla, tai jos nyt edes samalla planeetalla
- Anonyymi
Haluaisin harrastaa hänen kanssaan seksiä, kauan ja hartaasti. Hitaasti nautiskellen, kaikki aistit virittyneenä. Olisi mielessä jotain, mitä haluaisin hänelle tehdä. Ja aikaa on ollut miettiä millä tavoin. Mutta kyllä kait sitä edelleen kärvistellään sooloseksin kera ja voidaan helvetin huonosti. Olo on niiiiin nöyryytetty.
- Anonyymi
Teksti alkoi ihanasti, mutta päättyi hmmm surullisesti. Tsemppiä.!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teksti alkoi ihanasti, mutta päättyi hmmm surullisesti. Tsemppiä.!
Kiitos, sitä tarvitaan! 😀👍
- Anonyymi
Hyvä kommentti sooloseksistä. Sivusta
- Anonyymi
Maiseman vaihto ja uusi alku. Tyhjästä.
- Anonyymi
sulle vai hänelle? [Sivusta]
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sulle vai hänelle? [Sivusta]
Kummallekkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallekkin.
Voisin itse tuohon lähteä hänen kanssaan, jos hän kokisi sen tarpeelliseksi. Itse pärjään oikeastaan missä vaan.
- Anonyymi
Hyvä idea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin itse tuohon lähteä hänen kanssaan, jos hän kokisi sen tarpeelliseksi. Itse pärjään oikeastaan missä vaan.
Oma kaivattuni pärjää myös missä vaan.
Joskus jotain puolitosissaan juteltukin uudesta alusta ja maiseman vaihdosta... sitten väliin tuli kylmä aalto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus jotain puolitosissaan juteltukin uudesta alusta ja maiseman vaihdosta... sitten väliin tuli kylmä aalto.Vai niin.. Ihan kuten meilläkin kävi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus jotain puolitosissaan juteltukin uudesta alusta ja maiseman vaihdosta... sitten väliin tuli kylmä aalto.Hmm...Oletko jutellut asiasta hänen kanssaan palstalla vai irl?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm...Oletko jutellut asiasta hänen kanssaan palstalla vai irl?
No ihan irl. Palstailu helpottaa kaipuuta.
K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin.. Ihan kuten meilläkin kävi!
22.27 kommentti ei ollut ap:ltä.
- Anonyymi
Viestin.
- Anonyymi
Ehkä kaikki entinen viime vuosian tapahtunut jää kokonaan pois. Kiinnostaa suunnilleen ikäiseni einiinlaihatmiehet.
- Anonyymi
kiitos jokaiselle vastanneelle.
- Anonyymi
En tiedä. Ainakaan halua liukastua, joten ostin nastakengät.
- Anonyymi
Minun hän oli liukastunut kun tapasimme ekan kerran. Kätellessämme hänen kätensä oli jääkylmä. Liikuttas ajatella sitä miten paljon tapaaminen merkitsi minulle
Olen nainen, enkä savosta, turusta enkä oulusta enkä tampereelta.
Aloittajan kysymykseen seuraavasta askelesta vastaan kahvilla olisi kiva aloittaa keskustelut nokakkain.
- Anonyymi
Seksiä tai sitten suoraan minulle sanottuna, jos ei ole mun kanssa halua jatkaa.
- Anonyymi
Viesti, asioiden keskustelu selväksi.
- Anonyymi
Haluaisin hänen ottavan yhteyttä oikeassa elämässä eikä vain täällä palstalla. Olen hänelle tehnyt omat motiivini selviksi. Keskusteluyhteydellä olisi hyvä aloittaa. Ja kyllä, olen jo tullut puolitiehen vastaan. J
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1393458Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1121027
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127934- 55915
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837