seuraavasta askeleesta

Anonyymi

Mitä haluaisit seuraavan askeleen sisältävän ?

51

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sormus ja kosinta

• Anonyymi

Jopas alkoi kuumottaa...

• Anonyymi

Oletko saanut minulta luuriviestin tänään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko saanut minulta luuriviestin tänään?

En. Enkä minä sellasia päläpälä viestejä ymmärtäiskään jos siinä ei suoraan lue: minä rakastan sinua. Haluaisin parisuhteen kanssasi.

• Anonyymi

Tahtoisin jutella. Ainakin näin alkuun. En oikein tiedä mitä sanoisin. Mulle tulis parempi olo jos näkisin. Ku tää kaikki vaan satuttaa ja on paha mieli.

• Anonyymi

Sanoit paremmin kuin hyvin.
        Sinkku M 75 v

• Anonyymi

Hänen yhteydenottoa ja tietoa jos hänellä on tunteita minua kohtaan... Liian monta vuotta ollaan hukattu.

• Anonyymi

Sinäkö et olisi voinut tehdä asialle mitään, että aika ei olisi mennyt hukkaan?

• Anonyymi

Kellään ei kestä tunteet vuosia ilman mitään äksöniä. Ellei ole läheisriippuvainen. Jos olet vuosia häntä odotellut, hän on varmasti ehtinyt jo ihastua toisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kellään ei kestä tunteet vuosia ilman mitään äksöniä. Ellei ole läheisriippuvainen. Jos olet vuosia häntä odotellut, hän on varmasti ehtinyt jo ihastua toisiin.

Mikä ongelma nykypäivänä on, kun mielletään sairaaksi asiat, jotka eivät sitä ole? Kyllä ihan terve ihminen voi rakastaa vuosia, vaikkei mitään tapahtuisikaan heidän välillään.
        Jotenkin luulisin, että se läheisriippuvainen etsisi jonkun tyypin, jonka kanssa aloittaisi seurustelun sen sijaan, että on yksin ja haaveilee saavuttamattomasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ongelma nykypäivänä on, kun mielletään sairaaksi asiat, jotka eivät sitä ole? Kyllä ihan terve ihminen voi rakastaa vuosia, vaikkei mitään tapahtuisikaan heidän välillään.
        Jotenkin luulisin, että se läheisriippuvainen etsisi jonkun tyypin, jonka kanssa aloittaisi seurustelun sen sijaan, että on yksin ja haaveilee saavuttamattomasta.

Juurikin noin päin se on . Sinua edeltävä on tajunnut asian nurinkurisesti. Lähesiriippuvaiset ottavat kenet vain kunhan saavat läheisyyden avulla kokea olevansa haluttuja. Tyypillistä näille on, että suhteesta toiseen hypitään suoraan ilman mitään sinkkuna oloa välissä.

• Anonyymi

Kunhan nyt otat semmoisen askeleen, että minäkin ihan oikeasti tietäisin sun olevan kiinnostunut.

• Anonyymi

Oletko saanut minulta viestin tänään? En ole saanut vastausta luuriini vielä.

• Anonyymi

Ensimmäinen askel olkoon rakastelu.

• Anonyymi

Kommetoi nyt jotain, kun ei ne päässeetkään pilaamaan Kallavettä.

Vai oliko se Kalleves

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommetoi nyt jotain, kun ei ne päässeetkään pilaamaan Kallavettä.

Vai oliko se Kalleves

? Mitä jauhat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

? Mitä jauhat.

Ei ollut ap: lta tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut ap: lta tämä.

Mikä ei ollut ap:ltä?

• Anonyymi

Asiat tapahtuvat kun tapahtuvat. Emme ole kaukana toisistamme. Hyvää joulua.

• Anonyymi

Plääh. Noin ne asiat etenee ensi vuosikymmenellä. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Plääh. Noin ne asiat etenee ensi vuosikymmenellä. Sivusta.

Siis kahden viikon kuluttua... Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kahden viikon kuluttua... Sivusta.

Taas sivusta. Miksei takaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

takaakin käy... Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensi vuosikymmen on nyt 11 vuorokauden ja 23 tunnin, 57 minuutin ja 50 sekunnin päässä.

• Anonyymi

Kieriskely lumihangessa ja lumienkeleiden tekeminen? Lumisota?

• Anonyymi

Tuo lunta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo lunta!

Täällä on...ja joka päivä sataa lisää!

• Anonyymi

Haluaisin hänen (mies) kanssa kahdenkeskisiä hetkiä ilman keskeytystä ja ilman yleisöä. Vain me kaksi, ihan sama missä ( kunhan ei ulkona). Hänen seurassaan on niin ihanaa, liian vähän saanut nauttia hänen seurastaan.

• Anonyymi

jonkinlaisen varmistuksen siitä, että ollaan samalla hehtaarilla, tai jos nyt edes samalla planeetalla

• Anonyymi

Haluaisin harrastaa hänen kanssaan seksiä, kauan ja hartaasti. Hitaasti nautiskellen, kaikki aistit virittyneenä. Olisi mielessä jotain, mitä haluaisin hänelle tehdä. Ja aikaa on ollut miettiä millä tavoin. Mutta kyllä kait sitä edelleen kärvistellään sooloseksin kera ja voidaan helvetin huonosti. Olo on niiiiin nöyryytetty.

• Anonyymi

Teksti alkoi ihanasti, mutta päättyi hmmm surullisesti. Tsemppiä.!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teksti alkoi ihanasti, mutta päättyi hmmm surullisesti. Tsemppiä.!

Kiitos, sitä tarvitaan! 😀👍

• Anonyymi

Hyvä kommentti sooloseksistä. Sivusta

• Anonyymi

Maiseman vaihto ja uusi alku. Tyhjästä.

• Anonyymi

sulle vai hänelle? [Sivusta]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sulle vai hänelle? [Sivusta]

Kummallekkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummallekkin.

Voisin itse tuohon lähteä hänen kanssaan, jos hän kokisi sen tarpeelliseksi. Itse pärjään oikeastaan missä vaan.

• Anonyymi

Hyvä idea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin itse tuohon lähteä hänen kanssaan, jos hän kokisi sen tarpeelliseksi. Itse pärjään oikeastaan missä vaan.

Oma kaivattuni pärjää myös missä vaan.
        Joskus jotain puolitosissaan juteltukin uudesta alusta ja maiseman vaihdosta... sitten väliin tuli kylmä aalto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus jotain puolitosissaan juteltukin uudesta alusta ja maiseman vaihdosta... sitten väliin tuli kylmä aalto.

Vai niin.. Ihan kuten meilläkin kävi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm...Oletko jutellut asiasta hänen kanssaan palstalla vai irl?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm...Oletko jutellut asiasta hänen kanssaan palstalla vai irl?

No ihan irl. Palstailu helpottaa kaipuuta.
        K

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin.. Ihan kuten meilläkin kävi!

22.27 kommentti ei ollut ap:ltä.

• Anonyymi

Viestin.

• Anonyymi

Ehkä kaikki entinen viime vuosian tapahtunut jää kokonaan pois. Kiinnostaa suunnilleen ikäiseni einiinlaihatmiehet.

• Anonyymi

kiitos jokaiselle vastanneelle.

• Anonyymi

En tiedä. Ainakaan halua liukastua, joten ostin nastakengät.

• Anonyymi

Minun hän oli liukastunut kun tapasimme ekan kerran. Kätellessämme hänen kätensä oli jääkylmä. Liikuttas ajatella sitä miten paljon tapaaminen merkitsi minulle

Olen nainen, enkä savosta, turusta enkä oulusta enkä tampereelta.

Aloittajan kysymykseen seuraavasta askelesta vastaan kahvilla olisi kiva aloittaa keskustelut nokakkain.

• Anonyymi

Seksiä tai sitten suoraan minulle sanottuna, jos ei ole mun kanssa halua jatkaa.

• Anonyymi

Viesti, asioiden keskustelu selväksi.

• Anonyymi

Haluaisin hänen ottavan yhteyttä oikeassa elämässä eikä vain täällä palstalla. Olen hänelle tehnyt omat motiivini selviksi. Keskusteluyhteydellä olisi hyvä aloittaa. Ja kyllä, olen jo tullut puolitiehen vastaan. J

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      139
      3458
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      112
      1027
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      934
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      915
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe