Miten on joko fluorihaitat näkyvät pian Tvaaran vedessä?
Fluoria vedenottamoon!
5
128
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan tuossa kysymys siitä Norjassa tehdystä tutkimuksesta jossa on todettu Lillehammerin latureittien saastuneen voimakkaasti fluorivoiteitten takia. Se voi tosiaankin olla vaarallista tuollaisessa soramaastossa, kun latureitit kulkevat lähimmillään muutaman kymmenen metrin päässä vedenottamosta.
- Anonyymi
Voi ei! vieläkö tuo, siitä puretusta konehallista oli jo valunut öljyjä maastoon, saivatkohan kaikkia pois.
- Anonyymi
Oliko konehallin voitelu , vaiko jähytys toteutettu niin , että öljy toimi välittäjäaineena ? Vai miten halli käytti öljyä ollessaan voimissaan?
En ole ropoitti, enkä hopitti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko konehallin voitelu , vaiko jähytys toteutettu niin , että öljy toimi välittäjäaineena ? Vai miten halli käytti öljyä ollessaan voimissaan?
En ole ropoitti, enkä hopitti.Siinäpä sinulle pohtimista, että miten konehallit toimii pottoaineitten ja öljyjen kanssa...
- Anonyymi
Suksien fluorivoiteet ovat aiheuttaneet tutkimusten mukaan voimakasta maaperän saastumista latuverkostojen alueella,.
Miten lienee Suomen puhtaimpiin lähdevesiin kuuluvan Taivalvaaran lähteikon yläpuolella ja ympärillä olevien latupohjien tilanne, joko saastumat lienevät millä tasolla.
Ei kannata virnuilla, että ollaan pieni tekijä, liika fluori voi aiheuttaa erittäin vakavia seurauksia ja fluorivoiteita on hangattu jo kymmeniä vuosia Taivalvaaran vedenottamon ympäristön latureiteille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013