Luterilaisen kirkon johtava ja arvostetuin kirkkoherra Berg sanoo että maailmanloppu tulee 2040
https://yle.fi/uutiset/3-11126863
Paikalla oli useita lapsia joita Berg uhkaili ja peloteli
”Ei se ole mikään uusi asia, että maailmanloppu tulee. Me kristityt olemme tienneet sen aina, sanoo Berg.
Bergin mukaan raamatussa on 120 asiaa, joiden pitää toteutua ennen kuin Jeesus tulee toisen kerran.
– Nyt ne ovat lähestulkoon kaikki tapahtuneet, sanoo Berg.”
Olettekos valmiita ?
Maailmanloppu 2040 on käsillä
13
91
Vastaukset
- Anonyymi
Berg on oikeassa. Kerrankin kirkon mies joka puhuu totuuden.
- Anonyymi
Oliko nauttinut monet ehtoolliset?
- Anonyymi
Koettakaas ateistit todistaa että kirkkoherra Berg on väärässä ja valehtelee. Todistustaakka on teillä.
- Anonyymi
Joka väittää, se myös väitteensä todistaa. Jos epäilen aailmanlopun tulevan vuonna 2040 ei tee minusta ateistia
- Anonyymi
Hahhah. Kauhea kohu kun verovaroin maksetussa koulussa ei saa pitää uskonnollista joulujuhlaa
Ja
Nyt Berg-Gate. Hahah kirkolla on kaksoisstandardit Ja menee ihmisiin kuin häkä
Pienet lapset istui joulun kauneimmat laulut ja miettivät että mitähän se pukki tuo? Ja Berg vastasi heille ”kuolette”.
Ajatelkaas! - Anonyymi
Kuuluuko tämä Tampereen aihealueelle? Keskustellaan Tampereen kaupungin asioista. Uskonnolle ja kirkolle on omat aihealueensa. Varmaan myös maailmanlopulle.
- Anonyymi
Koskeehan se maailmanloppu Tamperettakin jos se tulee.
- Anonyymi
Jos maailmanloppu on tamperelaisesta päätöksenteosta ja osaamisesta kiinni, niin ei ehdi mainittuun vuosilukuun.
- Anonyymi
Dieeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
- Anonyymi
Okei, mutta nyt jos kirkkoherra on väärässä, niin saa olla sitte viimeinen pisara mitä uskontoon tulee.
- Anonyymi
Uskonnon viimeinen käyttöpäivä on siis 31.12.2040
Siis jos maailma kuitenkin on edelleen olemassa 1.1.2041.
- Anonyymi
Minä olen pastafari, eli uskon lentävään spagettihirviöön. Maailmanloppu ei koske minua eikä uskonveljiäni ja -siskojani.
- Anonyymi
Sanna Marin ja isis yrittävät saada mailmanloppua Haaviston kera, mutta kansa laitaa hanttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770