Minulla on isot häpyhuulet.

Anonyymi

Mua hävettää mun pitkät häpyhuulet, koska silloin ku meen naimisiin mitä mun mies sitten miettii siitä. Onko pitkät/ isot häpyhuulet oudot tai rumat. Onko sillä väliä kuinka iso tai pieni se on? Vaikuttaako häpyhuulet raskauteen tai seksiin mitenkään?

17

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Makuja lienee monia,itseäni kiinnostaisi ja kiihottaisi kuvailemasi kaltaiset huulet😉,
      olisi klitoriksen nuolemisen ohessa upeaa välillä imeskellä niitä... mistäpäin olet?,jos H:ki, ja em. kaltainen hyvänäpito kiinnostaisi,ota yhteyttä!Olen 54v kundi,Jpw ät luukku piste com

      • Anonyymi

        Eipä vaan mitään ole kuulunut... ...siis postia näkynyt... t.54kundi


      • Anonyymi

        Taisi aloittaja vaan taas kerran olla provo/feikki...
        T.54v kundi


    • Anonyymi

      Minullakin on kunnon perhonen, pidän siitä ja niin ovat pitäneet kaikki elämäni miehetkin. Enemmän huulia, enemmän tuntoa...
      Lapsien teko onnistuu pillun mallista riippumatta.

      • Anonyymi

        Kiva nimitys.... perhonen :) maistuis mulle ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva nimitys.... perhonen :) maistuis mulle ;)

        Perhonen näyttää ja tuntuu ihanalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perhonen näyttää ja tuntuu ihanalle

        Perhonen kiittää saamastaan huomiosta, niin tuntuu ihanalle 🦋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perhonen kiittää saamastaan huomiosta, niin tuntuu ihanalle 🦋

        Oispa kiva tuntea tollainen perhonen naamalla, suun päällä.


    • Anonyymi

      Ei vaikkuttaa ja kyllä kelpaisi minulle !

    • Etsin neitseellistä naista ystäväksi ja rakastajattareksi..
      Tuota asiaa pääsee kokeilemaan ihan käytännön tasolla.

    • Kyllä perhonen kelpaisi myös minulle olisi upea saada nuolla ja imeä niitä olen 56v. ota yhteyttä ja päästä nuleskeleman ja imemän

    • Anonyymi

      Nätit ovat, älä sure

    • Afrikassa vielä sata vuotta sitten osa oli ilman vaatteita. Suuret sisemmät häppärit olivat siinä määrin poikien suosiossa, että tytöt pyrkivät kaunistautumaan niitä venyttämällä. Samat ovat miesten perintögeenit ja halut edelleen.

      Viivavitun vaatimus on tullut tuontitavarana Amerikoista, missä naismuoti muutenkin on kummallinen. Siitä huolimatta sielläkin julkaistuissa tyttökuvissa kauneus tunkee esiin. Katso nyt tätäkin:

      https://cdn.pornpics.com/pics1/2019-07-20/606086_04big.jpg

      Iloitse kauneudestasi! Hyvää Uutta Vuotta! 🌹👀

    • Saat muuten kauniin kuvan suurennettua, kun panet kohdistimen kuvan päälle ja klikkaat.

    • Anonyymi

      Kyllä tykkään sellaisista

    • Anonyymi

      Isot häppärit on kivat niitä imuttelee ja suukottelee mielellään.Kun joskus löytäis sellaisen naisen.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe