Hei,
Löytyisikös kiinnostunut tyttö/naisporukka katsomaan ja voi olla ohjaamaan tekopimpin naimista?
Pks.Treenattu,siisti,posliini,turvallinen sporttimies.Teidän ehdoillanne.En koske katsojiin lainkaan.
Katsojat saavat kiusata eri tavalla halutessaan.Tarjoan juotavaa.
Miten otatte yhteyttä minuun-saisitte arvata itse:)
Tekopimpin nainnin katsojat-tyttö/naisporukka
15
106
Vastaukset
- Anonyymi
Voitaisiin tulla kavereiden kanssa mut onko ongelma kun meitä on reilu 1500 urheilullista ja muodokasta naista?
- Anonyymi
Katsomaan sun tekopimpin naimista ??! Ei voi olla edes todellista, että joku edes voi olla noin pöljä !
- Anonyymi
Joku 15-vuotias teini täällä aloittajana ja hei suksi vaan itse sinne vittuun, hei!
- Anonyymi
Hei hei hyppää jojoon idiootti
Niinkö klitit juhlii Joulua?D
- Anonyymi
Sä luulet oikeasti, että nainen kiihottuu sen katsomisesta kun työntelet penistä muovirasiaan ?
Ei ihme, että sulla ei ole naista elämässäsi.
- Anonyymi
Mikset tee youtube videota tuosta muovivitun runkkauksesta? Sinähän voit saada itsellesi tuhansia ”faneja” videollasi. Kukaan täysijärkinen ei mene tuntemattoman kotiin katsomaan muutaman minuutin runkkaus-sessiota. Kuvitteletko todella että näin tapahtuisi?
Tosielämässä tapahtuu vieläkin kummalisempaa:) Usko pois.Ensinnäkin porukka voisi kutsua minut heidän luokse tai sovitaan neutraalipaikasta.Sitten se on leikkiä,hieman humalaa,hieman nauraamista ja kiusaamista..Ja kyllä,vaikka itse tekopimppi ei kiihoita naisia,vaan siemensyöksyn katsominen kuumottaa monen naisen poskia:) Laita ysäri-keskustellaan:)
- Anonyymi
sar2 kirjoitti:
Tosielämässä tapahtuu vieläkin kummalisempaa:) Usko pois.Ensinnäkin porukka voisi kutsua minut heidän luokse tai sovitaan neutraalipaikasta.Sitten se on leikkiä,hieman humalaa,hieman nauraamista ja kiusaamista..Ja kyllä,vaikka itse tekopimppi ei kiihoita naisia,vaan siemensyöksyn katsominen kuumottaa monen naisen poskia:) Laita ysäri-keskustellaan:)
Kukaan ei noin noloa vajakkiäijää halua mennä katsomaan saati sitten porukalla. Sä et selvästikkään tiedosta typeryyttäsi...
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei noin noloa vajakkiäijää halua mennä katsomaan saati sitten porukalla. Sä et selvästikkään tiedosta typeryyttäsi...
Mua hämmästyttää-kun ei eroteta leikkiä muusta ja miksi pyöriä tällä palstalla ja vaivautua haukkua ihmisiä jos ei kiinnosta mitään? Se kertoo vain omista mielenterveysongelmista. Kuten se "kauhaa perseeseen" hullusta,joka vastaa kaikille samaa..Miksi hän vaivautuu? Vastaus on selvä-koska hän on pipi päästä..Jos hän menisi mieluummin juomaan kaljaa?D
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6011802Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175021Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r334517Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4672344Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142240Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2921791FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01461Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu921313- 391216
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101195