Hei,
Löytyisikös kiinnostunut tyttö/naisporukka katsomaan ja voi olla ohjaamaan tekopimpin naimista?
Pks.Treenattu,siisti,posliini,turvallinen sporttimies.Teidän ehdoillanne.En koske katsojiin lainkaan.
Katsojat saavat kiusata eri tavalla halutessaan.Tarjoan juotavaa.
Miten otatte yhteyttä minuun-saisitte arvata itse:)
Tekopimpin nainnin katsojat-tyttö/naisporukka
15
94
Vastaukset
- Anonyymi
Voitaisiin tulla kavereiden kanssa mut onko ongelma kun meitä on reilu 1500 urheilullista ja muodokasta naista?
- Anonyymi
Katsomaan sun tekopimpin naimista ??! Ei voi olla edes todellista, että joku edes voi olla noin pöljä !
- Anonyymi
Joku 15-vuotias teini täällä aloittajana ja hei suksi vaan itse sinne vittuun, hei!
- Anonyymi
Hei hei hyppää jojoon idiootti
Niinkö klitit juhlii Joulua?D
- Anonyymi
Sä luulet oikeasti, että nainen kiihottuu sen katsomisesta kun työntelet penistä muovirasiaan ?
Ei ihme, että sulla ei ole naista elämässäsi.
- Anonyymi
Mikset tee youtube videota tuosta muovivitun runkkauksesta? Sinähän voit saada itsellesi tuhansia ”faneja” videollasi. Kukaan täysijärkinen ei mene tuntemattoman kotiin katsomaan muutaman minuutin runkkaus-sessiota. Kuvitteletko todella että näin tapahtuisi?
Tosielämässä tapahtuu vieläkin kummalisempaa:) Usko pois.Ensinnäkin porukka voisi kutsua minut heidän luokse tai sovitaan neutraalipaikasta.Sitten se on leikkiä,hieman humalaa,hieman nauraamista ja kiusaamista..Ja kyllä,vaikka itse tekopimppi ei kiihoita naisia,vaan siemensyöksyn katsominen kuumottaa monen naisen poskia:) Laita ysäri-keskustellaan:)
- Anonyymi
sar2 kirjoitti:
Tosielämässä tapahtuu vieläkin kummalisempaa:) Usko pois.Ensinnäkin porukka voisi kutsua minut heidän luokse tai sovitaan neutraalipaikasta.Sitten se on leikkiä,hieman humalaa,hieman nauraamista ja kiusaamista..Ja kyllä,vaikka itse tekopimppi ei kiihoita naisia,vaan siemensyöksyn katsominen kuumottaa monen naisen poskia:) Laita ysäri-keskustellaan:)
Kukaan ei noin noloa vajakkiäijää halua mennä katsomaan saati sitten porukalla. Sä et selvästikkään tiedosta typeryyttäsi...
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei noin noloa vajakkiäijää halua mennä katsomaan saati sitten porukalla. Sä et selvästikkään tiedosta typeryyttäsi...
Mua hämmästyttää-kun ei eroteta leikkiä muusta ja miksi pyöriä tällä palstalla ja vaivautua haukkua ihmisiä jos ei kiinnosta mitään? Se kertoo vain omista mielenterveysongelmista. Kuten se "kauhaa perseeseen" hullusta,joka vastaa kaikille samaa..Miksi hän vaivautuu? Vastaus on selvä-koska hän on pipi päästä..Jos hän menisi mieluummin juomaan kaljaa?D
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121760En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331158SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2191118Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72931029Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36855- 42796
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33784Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6781It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9762+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais235736