Hei,
Löytyisikös kiinnostunut tyttö/naisporukka katsomaan ja voi olla ohjaamaan tekopimpin naimista?
Pks.Treenattu,siisti,posliini,turvallinen sporttimies.Teidän ehdoillanne.En koske katsojiin lainkaan.
Katsojat saavat kiusata eri tavalla halutessaan.Tarjoan juotavaa.
Miten otatte yhteyttä minuun-saisitte arvata itse:)
Tekopimpin nainnin katsojat-tyttö/naisporukka
15
185
Vastaukset 15
- Anonyymi
Voitaisiin tulla kavereiden kanssa mut onko ongelma kun meitä on reilu 1500 urheilullista ja muodokasta naista?
- Anonyymi
Katsomaan sun tekopimpin naimista ??! Ei voi olla edes todellista, että joku edes voi olla noin pöljä !
- Anonyymi
Joku 15-vuotias teini täällä aloittajana ja hei suksi vaan itse sinne vittuun, hei!
- Anonyymi
Hei hei hyppää jojoon idiootti
Niinkö klitit juhlii Joulua?D
- Anonyymi
Sä luulet oikeasti, että nainen kiihottuu sen katsomisesta kun työntelet penistä muovirasiaan ?
Ei ihme, että sulla ei ole naista elämässäsi.
- Anonyymi
Mikset tee youtube videota tuosta muovivitun runkkauksesta? Sinähän voit saada itsellesi tuhansia ”faneja” videollasi. Kukaan täysijärkinen ei mene tuntemattoman kotiin katsomaan muutaman minuutin runkkaus-sessiota. Kuvitteletko todella että näin tapahtuisi?
Tosielämässä tapahtuu vieläkin kummalisempaa:) Usko pois.Ensinnäkin porukka voisi kutsua minut heidän luokse tai sovitaan neutraalipaikasta.Sitten se on leikkiä,hieman humalaa,hieman nauraamista ja kiusaamista..Ja kyllä,vaikka itse tekopimppi ei kiihoita naisia,vaan siemensyöksyn katsominen kuumottaa monen naisen poskia:) Laita ysäri-keskustellaan:)
- Anonyymi
sar2 kirjoitti:
Tosielämässä tapahtuu vieläkin kummalisempaa:) Usko pois.Ensinnäkin porukka voisi kutsua minut heidän luokse tai sovitaan neutraalipaikasta.Sitten se on leikkiä,hieman humalaa,hieman nauraamista ja kiusaamista..Ja kyllä,vaikka itse tekopimppi ei kiihoita naisia,vaan siemensyöksyn katsominen kuumottaa monen naisen poskia:) Laita ysäri-keskustellaan:)
Kukaan ei noin noloa vajakkiäijää halua mennä katsomaan saati sitten porukalla. Sä et selvästikkään tiedosta typeryyttäsi...
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei noin noloa vajakkiäijää halua mennä katsomaan saati sitten porukalla. Sä et selvästikkään tiedosta typeryyttäsi...
Mua hämmästyttää-kun ei eroteta leikkiä muusta ja miksi pyöriä tällä palstalla ja vaivautua haukkua ihmisiä jos ei kiinnosta mitään? Se kertoo vain omista mielenterveysongelmista. Kuten se "kauhaa perseeseen" hullusta,joka vastaa kaikille samaa..Miksi hän vaivautuu? Vastaus on selvä-koska hän on pipi päästä..Jos hän menisi mieluummin juomaan kaljaa?D
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711118
- 981074
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i23943Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔65895Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t126870- 134827
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen20800- 58775
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke27751- 45676
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol46661Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6653- 19627
Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka142622Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok128621Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast48610Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80602- 35600
- 48594
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi12589