unelmiesi nainen?
Millainen hän on? Miten hän päivänsä viettää? Elämäänsä elää?
Millainen nainen on
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sellaista ole olemassa mitään unelmien naista.
- Anonyymi
Kenkän nro 46 ainaskin.
- Anonyymi
Yksi nainen töistä.. Pitkät kauniit hiukset ja niin nätti hymy..
- Anonyymi
Herraa pelkääväinen. Ihanan nöyrä. Vahvempi kuin minä ja siksi alistuu asemaansa rakkaana vaimona koska tietää, ettei naisen kuulu hallita miestä. Tietää myös, että minun tulee häntä aina rakastaa ja luottaa siihen.
Viettää päivänsä kotitöiden parissa ja ehkä meidän lapsia hoitaen. Lukee ja tykkää ulkoilla. Illalla haluaa miehensä (siis minun) kainaloon silitettäväksi. Tykkää olla eniten mun kanssa maailmassa. Haluaa jutella kaikesta mutta osaa olla hiljaa eikä silti katoa mihinkään.- Anonyymi
Onks sillä burkha?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sillä burkha?
Ei. Krstinuskossa naista ei alisteta vaan nainen itse antaa miehen olla mies. Muutenkin Raamattu opettaa hengelläänkin suojelemaan vaimoaan eli vaimon kuuluu olla mittaamattoman rakas ja arvokas, eikä häntä saa sylätä ikinä muusta syystä kuin pettämisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Krstinuskossa naista ei alisteta vaan nainen itse antaa miehen olla mies. Muutenkin Raamattu opettaa hengelläänkin suojelemaan vaimoaan eli vaimon kuuluu olla mittaamattoman rakas ja arvokas, eikä häntä saa sylätä ikinä muusta syystä kuin pettämisestä.
Onko kreikkalaiskatollinen usko kristinuskoa?
Naista ei voi vihkiä papiksi, alistus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kreikkalaiskatollinen usko kristinuskoa?
Naista ei voi vihkiä papiksi, alistus.Kristitty on vain se kuka tunnustaa Jeesuksen Jumalan Pojaksi eli perilliseksi, eli vertaiseksi. Ja kuka pitäytyy Raamatussa ja kenen sydän on muuttunut uskosta Jeesukseen. On paljon vääriä oppeja liikkeellä. Sellaisia joissa unohdetaan evankeliumi ja keskitytään "maailman parantamiseen". Mikään kirkkokunta ei itsessään tee kenestäkään kristittyä. Eivätkä almut tai muu hyvän tekeminen. Ainoastaan usko Jeesukseen ja sen myötä uudestisyntyminen hengessä. Se että pahan juuriin (eli ihmisen sydämeen) tulee pysyvä muutos, se kertoo kuka on kristitty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla vaimoa?
- Anonyymi
🐥Täällä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla vaimoa?
Ei ole vielä. Odotan maltillisesti sitä, että kohtaan sen yhden minulle tarkoitetun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vielä. Odotan maltillisesti sitä, että kohtaan sen yhden minulle tarkoitetun.
Varmasti kohtaat. Ansaitset hyvän vaimon :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐥Täällä !
Hyvää yötä tipu. Tipu olisikin hyvä hellittelynimi vaimolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti kohtaat. Ansaitset hyvän vaimon :)
Jumlalla on syy lopulta kaikelle. Uskon että Hän ei pidä minua vielä tarpeeksi vahvana ja ehyenä rakastamaan yhtä rakkaista tyttäristään. Naiset ovat kumminkin Jumalalle ihan yhtä rakkaita (vaikka ovat eri rooliin asetettu), ja Hän on vastuullinen Isä omilleen. Ei anna heitä ihan kenellekkä vaan. Minun täytyy kasvaa vielä. Öitä.
- Anonyymi
Eräs mies varjoista, hänellä oli komeat tekarit
- Anonyymi
😁👵
- Anonyymi
Hyvännäkönen. Palvelee, keittiössä ja makkarissa. Muuten pysyy poissa jaloista.
- Anonyymi
Menehän takaisin peräkammariisi....
- Anonyymi
Haluat siis kodinhoitajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat siis kodinhoitajan.
Kodinhoitaja, palvelija... jokin sinnepäin. Minkä ihmeen takia joku haluais komentelevan naisen? Tai naisen jonka ainoa osaaminen on rahantuhlaaminen?
- Anonyymi
ei mulla tällaisia unelmia ole. Sellainen vaan jota rakastan. Päivien vietto ja elämän eläminen muuttuu vuosien ja tilanteiden mukaan. Ei niitä kannata unelmiin kiinnittää.
- Anonyymi
Päivät viettää vierelläni. Sopii täydellisesti syliini. Hyvää yötä unelmieni naiselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575775Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "772983Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222238No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401985- 191848
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61569Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83118281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191181Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah751026