Nyt voit kertoa asiasi. Vastaan vain jos kysyt. Toteamukset ovat vain toteamuksia.
Tulin nyt tänne
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tietäisin vähän kuka olet. Häneltä haluaisin kysyä:
- kostatko mulle tai aiotko kostaa?
- mitä haluat minusta vai haluatko mitään, vai etkö tiedä mitä haluat?
- oletko jo suhteessa jonkun kanssa?- Anonyymi
-Mä vastaisin hänelle. -en halua kostaa en ole lopulta pitkävihainen -haluaisin sinut omakseni tms -en ole suhteessa kenenkään kanssa.. mut ei tää mulle kuitenkaa oo :)
- Anonyymi
-En tiedä vielä, riippuu paljon joudunko turvautumaan vihaan.
-Haluaisin jakaa loppuelämäni kanssasi. Jakaa kaiken tiedon ja yhdessä tekisimme "ihmeitä"
-En ole koskaan ollut suhteessa kenenkään kanssa. Olen vaativa itseäni kohtaan ja minulla on omia uskomuksiani, joihin ei kannata suhtatua "turhan vakavasti"
-AP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Mä vastaisin hänelle. -en halua kostaa en ole lopulta pitkävihainen -haluaisin sinut omakseni tms -en ole suhteessa kenenkään kanssa.. mut ei tää mulle kuitenkaa oo :)
Olisi kiva jos hän vastaisi noin. En tosin usko, että vastaisi. :/ oletko mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-En tiedä vielä, riippuu paljon joudunko turvautumaan vihaan.
-Haluaisin jakaa loppuelämäni kanssasi. Jakaa kaiken tiedon ja yhdessä tekisimme "ihmeitä"
-En ole koskaan ollut suhteessa kenenkään kanssa. Olen vaativa itseäni kohtaan ja minulla on omia uskomuksiani, joihin ei kannata suhtatua "turhan vakavasti"
-APJotenkin outoa... harkitset kostoa, mutta haluaisit olla hänen kanssaan? Mitä luulet, haluaisiko hän sinua enää kostosi jälkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin outoa... harkitset kostoa, mutta haluaisit olla hänen kanssaan? Mitä luulet, haluaisiko hän sinua enää kostosi jälkeen?
Harkitsen "kostoa" kieltämättä. Huom! Harkitsen vasta. Tässä maailmassa on vain niin paljon asioita, joita voi tapahtua. Kokemuksieni perusteella joudun kohtamaan ja käsittelemään voimakkaat tunteeni tavalla tai toisella. Joko hyvillä tunteilla tai kylmällä järjellä. Jos hän ei halua minua, niin sitten hän on joko tietoisesti tai tiedostamattaan "leikkinyt" minulla. Siitä hän ansaitsisi pikku ripityksen. Mutta mitään ei ole vielä kiveen hakattu. Ainakaan vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harkitsen "kostoa" kieltämättä. Huom! Harkitsen vasta. Tässä maailmassa on vain niin paljon asioita, joita voi tapahtua. Kokemuksieni perusteella joudun kohtamaan ja käsittelemään voimakkaat tunteeni tavalla tai toisella. Joko hyvillä tunteilla tai kylmällä järjellä. Jos hän ei halua minua, niin sitten hän on joko tietoisesti tai tiedostamattaan "leikkinyt" minulla. Siitä hän ansaitsisi pikku ripityksen. Mutta mitään ei ole vielä kiveen hakattu. Ainakaan vielä.
No minä ainakin haluan hänet. En ole leikkinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on vain sinun kuvitelmasi, että hän olisi "leikkinyt" kanssasi. Jos et tunne tätä henkilöä kunnolla niin miten voit ajatella noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä ainakin haluan hänet. En ole leikkinyt.
Vaikka puhuisi totta, mutta ei koko totuutta. Ja on antanut ymmärtää olla kiinostunut, ehkä jopa ihastunut. Sitten paljastaakin ettei halua? Tarkoitan siis nyt omaa tilannettani, josta voisin saada kuvan "leikkimisestä".
Sen jälkeen jos ei asiaa halua korjata, niin mennään sillä tiedolla mikä jäi. Pahasti vaikuttaa että joudun turvautumaan vihaan suojellakseni tunteitani.
En tarkoita tätä siis sinulle, mutta tälläistä toimintaa voisin kutsua "leikkimiseksi". Tietenkin jos jostain kumman syystä olisit hän, niin ainakin tiedät miten olen asiat kokenut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on vain sinun kuvitelmasi, että hän olisi "leikkinyt" kanssasi. Jos et tunne tätä henkilöä kunnolla niin miten voit ajatella noin.
Kaikki merkit viittasivat siihen, että hänelläkin olisi tunteita minua kohtaan. Sitten kun päätin ottaa asiasta selvää, niin eipäs ollutkaan mitään. Jos käsitin jotain väärin niin vain hän voi sen tietää ja korjata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka puhuisi totta, mutta ei koko totuutta. Ja on antanut ymmärtää olla kiinostunut, ehkä jopa ihastunut. Sitten paljastaakin ettei halua? Tarkoitan siis nyt omaa tilannettani, josta voisin saada kuvan "leikkimisestä".
Sen jälkeen jos ei asiaa halua korjata, niin mennään sillä tiedolla mikä jäi. Pahasti vaikuttaa että joudun turvautumaan vihaan suojellakseni tunteitani.
En tarkoita tätä siis sinulle, mutta tälläistä toimintaa voisin kutsua "leikkimiseksi". Tietenkin jos jostain kumman syystä olisit hän, niin ainakin tiedät miten olen asiat kokenut.Ei tainnut olla minulle. Olen kertonut tunteistani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tainnut olla minulle. Olen kertonut tunteistani.
Ei ole sitten sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta. Mitähän tuollainen ripitys tarkoittaa käytännössä? 10 raipaniskua vai.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta. Mitähän tuollainen ripitys tarkoittaa käytännössä? 10 raipaniskua vai.....
Totuutta ja faktaa. Pahin virhe olisi ne paljastaa julkisesti. Mutta toivottavasti ei sinne asti tarvitse mennä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760