yhtäkkiä kylmä ja tärinä kohtauksia??

Anonyymi

olen 07/12 tyttö joka usein (varsingin iltaisin) saa tärinä ”kohtauksia” ja tulee ihan yhtäkkii ihan hiton kylmä!! en tiiä liittyykö tää siihe mut mul on myös joka päivä pääkipee joskus enemmä ja joskus vähemmän!! oon muuten iha perusterve vaik tälläses nuhas oon ollu!! en tiiä liittyykö tää siihe pääkipuun/ muuhu mut oon yliherkkä hajuille/homeelle/kovalle melulle et en pysty olla paikas (ainakaa pitkää aikaa) mis on kova melu!! ja meijä koulus on luultavasti hometta että nää voi vaikuttaa pää kipuun!! mutta eniten haluisin tietää syyn tohon kylmyyteen ja tärinää!! jos joku tietäis ees vähä nii oisin kiitolline

6

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos kilpirauhanen alkaa piiputtaa, niin silloin voi olla kylmyystuntemuksia. Mene terkkarille ja kerro oireesi.
      Pääkipu voi johtua stressistä, jos murehdit esim tuota homeasiaa. Nykyään on muotia puhua homekouluista, mutta syy päänsärkyysi voi löytyä myös kotoa. Pahin homesairaus on se, mikä menee korvien väliin. :D
      Ulkoile enemmän ja oleile sisätiloissa vähemmän ja pidä oma huoneesi siistinä ja pölyttömänä. Pukeudu sään mukaan.

      • Anonyymi

        Nykyään on myös MUOTIA rakentaa HOMETTA.


    • Anonyymi

      Millanen ruokavalio sulla on? Itsellä kroppa veti alilämmölle kun söin "terveellisesti". Lisäsin rasvoja ja suolaa ruokavalioon ja lähti oireet. Itsellä oli siis huimausta, kuvotusta, vilun tunnetta(vaikka sisällä 25c) , päänsärkyä, väsymystä, yms.

      • Anonyymi

        Kyllä sinun pitää mennä tutkituttamaan itsesi, eli lääkäriin!

        Vaikuttaa vakavalta.
        Ei tällä palstalla kukaan tiedä mikä sinulla on, ainoastaan lääkäri näkee, kun on tutkinut sinut.
        Pyydä että ottaa kaikki kokeet!


    • Anonyymi

      Onko kilpirauhasen vajaatoimintaa (itsellä EI kokemusta)? Ja koska keskustelupalstalla ollaan, niin pakko luetella myös "boogeyman"/"mörkö",joka valittettavasti on oikea, mutta jolta voit suojautua ihan kaikin tavoin, kuin Äiti-Maa meitä suojaa: hartsit, eteeriset öljyt, antiseptiset värit (indigo - aitona, kuten kaikki).
      Voit spray'ata huonetta ja ikkunankulmia alunalla (apteekista, akvaarioliikkeistä ja lankakaupoista), joka on liotettu kuumaan veteen. Spray:hin saa laittaa myös muita parasiitteja- karkoittavia ainesosia, mutta älä laita vulgaanisia kuten klooria, sillä tuota nuo EIVÄT inhoa.

    • Anonyymi

      Ehdotus
      Tarkista ruokavalio, verensokerit laskee nopeasti, tulee vilu.
      Veri menee sinne, mitä elimistö suojelee.

      Myös stressireaktio voi teettää saman tunteen.
      Eli nälkä, väsy yhdessä.

      Energiajuomat pois, höttöruoka ja mättö vähemmälle.
      Syö oikeaa ruokaa, tasaisemmin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe