olen 07/12 tyttö joka usein (varsingin iltaisin) saa tärinä ”kohtauksia” ja tulee ihan yhtäkkii ihan hiton kylmä!! en tiiä liittyykö tää siihe mut mul on myös joka päivä pääkipee joskus enemmä ja joskus vähemmän!! oon muuten iha perusterve vaik tälläses nuhas oon ollu!! en tiiä liittyykö tää siihe pääkipuun/ muuhu mut oon yliherkkä hajuille/homeelle/kovalle melulle et en pysty olla paikas (ainakaa pitkää aikaa) mis on kova melu!! ja meijä koulus on luultavasti hometta että nää voi vaikuttaa pää kipuun!! mutta eniten haluisin tietää syyn tohon kylmyyteen ja tärinää!! jos joku tietäis ees vähä nii oisin kiitolline
yhtäkkiä kylmä ja tärinä kohtauksia??
6
518
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kilpirauhanen alkaa piiputtaa, niin silloin voi olla kylmyystuntemuksia. Mene terkkarille ja kerro oireesi.
Pääkipu voi johtua stressistä, jos murehdit esim tuota homeasiaa. Nykyään on muotia puhua homekouluista, mutta syy päänsärkyysi voi löytyä myös kotoa. Pahin homesairaus on se, mikä menee korvien väliin. :D
Ulkoile enemmän ja oleile sisätiloissa vähemmän ja pidä oma huoneesi siistinä ja pölyttömänä. Pukeudu sään mukaan.- Anonyymi
Nykyään on myös MUOTIA rakentaa HOMETTA.
- Anonyymi
Millanen ruokavalio sulla on? Itsellä kroppa veti alilämmölle kun söin "terveellisesti". Lisäsin rasvoja ja suolaa ruokavalioon ja lähti oireet. Itsellä oli siis huimausta, kuvotusta, vilun tunnetta(vaikka sisällä 25c) , päänsärkyä, väsymystä, yms.
- Anonyymi
Kyllä sinun pitää mennä tutkituttamaan itsesi, eli lääkäriin!
Vaikuttaa vakavalta.
Ei tällä palstalla kukaan tiedä mikä sinulla on, ainoastaan lääkäri näkee, kun on tutkinut sinut.
Pyydä että ottaa kaikki kokeet!
- Anonyymi
Onko kilpirauhasen vajaatoimintaa (itsellä EI kokemusta)? Ja koska keskustelupalstalla ollaan, niin pakko luetella myös "boogeyman"/"mörkö",joka valittettavasti on oikea, mutta jolta voit suojautua ihan kaikin tavoin, kuin Äiti-Maa meitä suojaa: hartsit, eteeriset öljyt, antiseptiset värit (indigo - aitona, kuten kaikki).
Voit spray'ata huonetta ja ikkunankulmia alunalla (apteekista, akvaarioliikkeistä ja lankakaupoista), joka on liotettu kuumaan veteen. Spray:hin saa laittaa myös muita parasiitteja- karkoittavia ainesosia, mutta älä laita vulgaanisia kuten klooria, sillä tuota nuo EIVÄT inhoa. - Anonyymi
Ehdotus
Tarkista ruokavalio, verensokerit laskee nopeasti, tulee vilu.
Veri menee sinne, mitä elimistö suojelee.
Myös stressireaktio voi teettää saman tunteen.
Eli nälkä, väsy yhdessä.
Energiajuomat pois, höttöruoka ja mättö vähemmälle.
Syö oikeaa ruokaa, tasaisemmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619534Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493020Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412789- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982028- 1031929
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251873Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511433Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121266- 281241