Kissat rappeutuvat geneettisesti

Anonyymi

16

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyseisessä tapauksessa on kyseessä sukurutsan aiheuttama ongelma.

      Samaa menetelmää on aktiivisesti käytetty mm. presidenttiparin koirarodun tuottamiseen ja edelleen näyttäisi siltä, että villinä tapahtuva sukurutsa rappeuttaa uskonharhaisia sukulinjoja aiheuttaen pahanlaatuisia oppimisvaikeuksia.

    • Anonyymi

      Ehkä, mutta kissapalstoja lukiessa huomaa, että kissoja rakastavat naiset ovat degeneroituneet pahiten. Tosin heidän geneettisestä lähtötilanteestaan ei voi tietää.

    • Anonyymi

      ROT parodia on vaikea tehdä, kun hän on ollut parodiahorisontin tuolla puolen jo pitkään. Eiköhän hän tai hänen uskonveljensä/siskonsa pysty pian taas alittamaan riman jollakin tavalla.

      En tosin yhtään epäile sitä etteikö ROT olisi ihan oikeasti tietämätön sisäsiittoisuudesta. Hämärä mielikuva, että asiaa on yritetty selittää hänelle aikoinaan ilman tulosta.

    • Eläinten ulkonäköön perustuva jalostus on aina iljettävää vandalismia.

    • Anonyymi

      "Tämä jättää luomisen ainoaksi vaihtoehdoksi elämän synnylle ja monimuotoisuudelle."

      Ei suinkaan. Tämä todellinen maailma kun ei toimi siten, että jos pallo ei ole punainen niin sen on pakko olla sininen.

      "Mitä mieltä palstan evoluutionatsit ovat?"

      Evoluutionatsi on luomasi taruolento. Olisikohan se jotakin sukua Jyrin luomalle evoluutiouskovaiselle?

      Tutkipa historiaa niin huomaat että natsit olivat pikemminkin mieltyneitä kreationismiin. Eikö äitisi tai isäsi muuten ole koskaan kertonut sinulle, että tuollainen nimittely on rumaa ja lapsellista?

      Maaninen naurusi ei paranna uskottavuuttasi edes kaatumaseuroissa. Eipä silti että sitä olisi paljoa ollut alun alkaenkaan.

      • Anonyymi

        Natsit todellakin uskoivat "puhdasrotuisuuden" humpuukiin. Tämä humpuuki jäi ilmeisesti elämäään eläinjalostuksessa.

        Saksanpaimenkoirahan on tästä tunnettu esimerkki. Hitler määräsi, että saksanpaimenkoira pitää saada leijonan näköiseksi, että on edestä korkea ja takaa matala. Tulokseksi saatiin nykyinen lonkkavikainen saksanpaimenkoirakanta.


    • Anonyymi

      Olet näköjään jo samoilla linjoilla kuin Mark5. Hänelle kaakkoisaasialaisen maalaisköyhälistön puutostaudit antoivat aiheen saarnata oman uskon ylivoimaisuudesta, sinulle eläinrääkkäysuutinen antaa aiheen saarnata rappeutumisfantasiasta.

      Mark5 on kahdessakin suheessa jopa sinun yläpuolellasi - hän ei liittänyt lapselliseen ja ymmärtämättömään kommenttiinsa maanista naurua. Hän ei myöskään piiloutunut anonymiteetin taakse.

      Olet todella nolo. Kehottaisin häpeämään, ellen tietäisi että siihen sinä et omahyväisyydessäsi kykene. Luotan kuitenkin siihen, etä Jumalalta olet saava ansaitsemasi rangaistuksen.

      - Ilkimyksen teologitäti

      • Anonyymi

        Nolo-sana on huomattavasti kaunisteltu. V-ttumainen p-skiainen taisi olla spällymälöön lunnehdinta ja se osuu paikalleen paljon paremmin.


      • Anonyymi

        Todella ryhdikästä ja kristillisen lähimmäisenrakasta toimintaa Mark5ilta ja mahdollisesti ROTilta, niin sanoaksemme. Tämä aloitus lyö kyllä niin reippaasti yli, että kuononi haistaa voimakkaan parodian aromin. Parodian vääntäminen ROTista ja eläinrääkkäyksestä on juuri ja juuri ymmärrettävää, mutta ei hyväksyttävää. Aloittaja hävetköön jos kykenee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todella ryhdikästä ja kristillisen lähimmäisenrakasta toimintaa Mark5ilta ja mahdollisesti ROTilta, niin sanoaksemme. Tämä aloitus lyö kyllä niin reippaasti yli, että kuononi haistaa voimakkaan parodian aromin. Parodian vääntäminen ROTista ja eläinrääkkäyksestä on juuri ja juuri ymmärrettävää, mutta ei hyväksyttävää. Aloittaja hävetköön jos kykenee.

        Taas kirjautumiseni katosi. Merkillistä. Saisikohan uusi omistaja näitä kirjautumisongelmia selviteltyä vai onko yhtä välinpitämätön kuin nykyinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella ryhdikästä ja kristillisen lähimmäisenrakasta toimintaa Mark5ilta ja mahdollisesti ROTilta, niin sanoaksemme. Tämä aloitus lyö kyllä niin reippaasti yli, että kuononi haistaa voimakkaan parodian aromin. Parodian vääntäminen ROTista ja eläinrääkkäyksestä on juuri ja juuri ymmärrettävää, mutta ei hyväksyttävää. Aloittaja hävetköön jos kykenee.

        Olen samaa mieltä. Ei rottiakaan saa rääkätä saati että olisi suotavaa nauraa rääkkäykselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Ei rottiakaan saa rääkätä saati että olisi suotavaa nauraa rääkkäykselle.

        Tulee piankin päivä, jolloin Mark5 tai ROT valjastaa lapsenraiskaus- tai murhapolttouutisen pyörättömiä kreationismivankkureitaan kiskomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee piankin päivä, jolloin Mark5 tai ROT valjastaa lapsenraiskaus- tai murhapolttouutisen pyörättömiä kreationismivankkureitaan kiskomaan.

        Eikö Jyri ole jo yrittänyt jotakin samanlaista? Hehehee.


    • Anonyymi

      Kannattaako tuota ROT:ia trollata?

    • Anonyymi

      AAMEN!!!!

      Itsekin olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että evokkien uskomalla rappeutumisella sekä sisäsiittoisuudella on yhteys. Eli suuri osa rappeutumisesta voidaankin varmaan laittaa sisäsiittoisuuden piikkiin.

    • kekek-kekek

      >>Olen vuosia tutkinut tätä asiaa ja ollut oikeassa koko ajan. <<

      Oletko sinä tuo linkkisi uutisessa mainittu dementoitunut kissamummo ja hoarderi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      3006
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      14
      1051
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1008
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      854
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      764
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      635
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe