Staar Waars julkaistiin 1977. Itse olin nelivuotias enkä muista vielä lukeneeni siitä juurikaan
Missä olit kun ykkönen
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luitko jo 4-vuotiaana?
- Anonyymi
En vielä missään, moneen vuoteen. Mitä fossiileja täällä pyörii? Menkää jo vanhainkotiin. ;D
- Anonyymi
ai nelikymppisenä :D sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai nelikymppisenä :D sivusta
Viiskymppinen toi avaaja on. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viiskymppinen toi avaaja on. :D
haloo 42 :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
46 mitä siellä peruskoulussa teille teineille opetetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
46 mitä siellä peruskoulussa teille teineille opetetaan
unohdin ne 4 vuotta mitkä aloittaja jo eli ennen star warsia :) uudet opetussuunnitelmat prkl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1977-4=1973. Nyt on vielä hetken 2019. Laske uudelleen. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin jo aiemmin että unohdin ne neljä vuotta:) Tiedän, että 46 oli oikein. ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin jo aiemmin että unohdin ne neljä vuotta:) Tiedän, että 46 oli oikein. ;D
..ja se menee pyöristäen ylöspäin viiteenkymppiin ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..ja se menee pyöristäen ylöspäin viiteenkymppiin ;D
näin tekee :) mutta ei silti vanhainkotiin vielä pääse
Anonyymi kirjoitti:
Jahas vielä väärin 🤯
Eli se oli 11v kun kolmella pukkasulla pihalle😁- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Jahas vielä väärin 🤯
Eli se oli 11v kun kolmella pukkasulla pihalle😁Kauheella kiireellä ulos?? Itse tulin mahan läpi kun en muuten suostunut ;D On se kiva paikka edelleen mutta ei äidin tietenkään jne..
Tulin vasta kun taisit olla jo 10 vuotias, kun tulin kolmella puskulla pihalle.
- Anonyymi
Vielä äidin kohdussa. Tupsahdin maailmaan herran vuonna 1978.
- Anonyymi
Minä olin vasta ajatuksissa..kyllä siitä meni aikaa olin niin ihmeellinen et joku kehitti e.t😂
- Anonyymi
En muista.Dementia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse684500Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1113387Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.291940Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881192- 90939
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817