Tässä Nokia firmalle neuvo jolla menestytte sekä sijoittajille enemmän rahaa.
Myykää kaikki liiketoiminta pois ja perustakaa sijoitusyhtiö.
Nokian kannattaa myydä kaikki liiketoiminnot ja sijoittaa varoja.
8
1727
Vastaukset
- Anonyymi
Luottaisitko siihen, että nämä tyypit osaisi sellaista hallinnoida yhtään paremmin? Omistajien pääoman tuhoaminen on ollut sen verta vauhdikasta, että itse en hankkisi osakkeita saman poppoon vetämästä sijoituyhtiöstäkään.
- Anonyymi
Nokian pitäisi ostaa jokin matkapuhelinvalmistaja. Windowsia ei missään nimessä puhelimiin enää. Android, Sailfish tai tälläinen.
- Anonyymi
Nokian kannattaisi ostaa jokin älypuhelinvalmistaja. Windowsia ei enää missään nimessä.
- Anonyymi
Suomen kannattaa vaatia Italiaan ja kehitysapuun (yli miljardi joka vuosi) pantuja rahoja takaisin ja sijoittaa ne USAn SP500 indeksiin ja Teslaan kun
NÄMÄ MOLEMMAT NYT HIUKAN DROPPAAVAT
molemmat ovat alamäessä
eli nyt toimiin Suomi takaisin
https://www.suomenuutiset.fi/peltokangas-ovatko-kehitysapurahat-menneet-korruptoituneiden-virkamiesten-hyvinvointiin-heimopaallikoiden-jeeppeihin/ - Anonyymi
Uutta liiketoimintaa kannattaa ostaa Nokian. Takaisin puhelinvalmistajaksi vaikka.
- Anonyymi
on liikkunut huhuja että Nokiasta tehdään ostotarjous noin 50 e hintaan osakeelta ,tässä tulee tapatumaan Game Stop ilmiö ,kun shorttarit joutuu ostamaan osakeet takaisin hinnalla millä hyvänsä ! kurssi hetkessä yli 200e
- Anonyymi
ok. mistä kuulit?
- Anonyymi
Joo'o - pitäisi olla aika kovan luokan ostaja, jos on laittaa liki 300 mrd tiskiin 🙄
No toisaalta - onhan näitä nähty.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293547- 851845
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151641Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1111180- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k88928Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20897