Köyhät stigmatisoitumaan böbilään

Anonyymi

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lainaus linkistä :
      "Ennaltaehkäisevien palveluiden sekä matalan kynnyksen hoidon täytyy olla aidosti saatavilla taloudellisesti tai muuten heikommassa asemassa oleville, jotta sairaalahoitoa vaativia häiriöitä voitaisiin tehokkaasti ehkäistä, psykiatrian erikoislääkäri Kimmo Suokas toteaa tiedotteessa."

• Anonyymi

täytyyhän syrjäytyneistäkin, "jotain hyötyä" yhteiskunnalle olla, vaikkapa: Lääketehtaille !?
        - eiköhän se näin mene. . .kuka tahansa masentuu, kun: ei mahdollista saada työtä / jos saa työtä, - sekin alipalkattua, eikä palkka riitä edes eväisiin, jne.

Silloin "psykiatria rientää apuun" : tässä hyvä lääke, ota, ota, ota, jne. Siinä se sitten kohta, koukutus taattu !
        Lääkefirmat hykertelee käsiään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

täytyyhän syrjäytyneistäkin, "jotain hyötyä" yhteiskunnalle olla, vaikkapa: Lääketehtaille !?
        - eiköhän se näin mene. . .kuka tahansa masentuu, kun: ei mahdollista saada työtä / jos saa työtä, - sekin alipalkattua, eikä palkka riitä edes eväisiin, jne.

Silloin "psykiatria rientää apuun" : tässä hyvä lääke, ota, ota, ota, jne. Siinä se sitten kohta, koukutus taattu !
        Lääkefirmat hykertelee käsiään.

Minä soitin kerran yhteen auttavaan puhelimeen ja sitten minulle neuvottiin jotain mielenterveyspalveluja, sanoin että olen neurologinen potilas, en mielenterveyspotilas, mutta että minulla ei ole nyt rahaa mennä sopivalle neurologille (olen käyttänyt enimmäkseen yksityisen neurologin palveluja), minulle tokaistiin vihaisesti auttavasta puhelimesta : "Ei täältä rahaa saa".

"poiuytredsfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä soitin kerran yhteen auttavaan puhelimeen ja sitten minulle neuvottiin jotain mielenterveyspalveluja, sanoin että olen neurologinen potilas, en mielenterveyspotilas, mutta että minulla ei ole nyt rahaa mennä sopivalle neurologille (olen käyttänyt enimmäkseen yksityisen neurologin palveluja), minulle tokaistiin vihaisesti auttavasta puhelimesta : "Ei täältä rahaa saa".

"poiuytredsfghj"

Ei siis tunnelma oli ikäänkuin se, että neurologian potilaan pitäisi siirtyä mielenterveysongelmaiseksi vain rahanpuutteen takia,

"poiuytrdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siis tunnelma oli ikäänkuin se, että neurologian potilaan pitäisi siirtyä mielenterveysongelmaiseksi vain rahanpuutteen takia,

"poiuytrdfghj"

Minä kun olen tämmönen köyhä korkeakulttuurin harrastaja niin olen vähän nähnyt molempaa kohtelua, Siis kun olen rutiköyhä, mutta mulla on rikkaiden harrastukset.

"poiuytrdfgh"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kun olen tämmönen köyhä korkeakulttuurin harrastaja niin olen vähän nähnyt molempaa kohtelua, Siis kun olen rutiköyhä, mutta mulla on rikkaiden harrastukset.

"poiuytrdfgh"

Kaikkein huonointa kohtelu ole auttavissa puhelimissa. Minulla olisi siitä paljon kerrottavaa ja kirjoitettavaa.

"poiuytfrghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkein huonointa kohtelu ole auttavissa puhelimissa. Minulla olisi siitä paljon kerrottavaa ja kirjoitettavaa.

"poiuytfrghj"

Minua ikäänkuin alettiin sairastuttaa siellä puhelimessa oudoilla manipuloivilla jutuilla ja sitten kun sain perusteltua heille niin että itsekin ymmärsivät että hassusti on toimittu minun mielelleni haitallisesti, ja sitten vaan sormi suussa ihmeteltiin että tässä ei nyt sitten varmaan voisi enää auttaa kuin ammattilainen solmun selvittämisessä.- En hyväksy tommosta ongelmien tehtailua.

"poiuytrfdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua ikäänkuin alettiin sairastuttaa siellä puhelimessa oudoilla manipuloivilla jutuilla ja sitten kun sain perusteltua heille niin että itsekin ymmärsivät että hassusti on toimittu minun mielelleni haitallisesti, ja sitten vaan sormi suussa ihmeteltiin että tässä ei nyt sitten varmaan voisi enää auttaa kuin ammattilainen solmun selvittämisessä.- En hyväksy tommosta ongelmien tehtailua.

"poiuytrfdfghj"

Siis kun minustahan tuli auttavan puhelimen soittelija vammautuneena rahanpuutteen takia. Siksi en voinut käydä sen sijaan toistuvasti hienoilla neurologeilla jotka minua pystyvät ymmärtämään.

"poiuytfrghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kun minustahan tuli auttavan puhelimen soittelija vammautuneena rahanpuutteen takia. Siksi en voinut käydä sen sijaan toistuvasti hienoilla neurologeilla jotka minua pystyvät ymmärtämään.

"poiuytfrghj"

Olen s itä mieltä, että myöskin korkeakulttuuriharastukset suojelee mielenterveysongelmilta. Siis ilman niitä olis varmasti omakin tilani huonompi.
        Väärä neuvo niissä luureissa lukea kevyempää kirjallisuutta. Mä väittäisin että mielemterveydelle sen parempi minkä vaativampaa kirjallisuutta lukee.

"poiuytrfdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen s itä mieltä, että myöskin korkeakulttuuriharastukset suojelee mielenterveysongelmilta. Siis ilman niitä olis varmasti omakin tilani huonompi.
        Väärä neuvo niissä luureissa lukea kevyempää kirjallisuutta. Mä väittäisin että mielemterveydelle sen parempi minkä vaativampaa kirjallisuutta lukee.

"poiuytrfdfghj"

Käyhä' voidaan helposti henkisesti alistaa, mutta ei niin helposti jos harrastat korkeakulttuuria yötäpäivää.

"poiuytfdfghj"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"poiuytfrghj"

Olet kertonut niistä luurisoitteluistasi jo liikaakin vuosien mittaan, joten älä enää jatka pölötystäsi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe