Time out, baby

Anonyymi

Minä luulen, että tämä pieni tauko tekee meille hyvää. Me saadaan aikaa ajatella ja ehkä nämä tunteet katoaa tai lientyy. Jos näin ei käy... No mietitään sitä sitten. Nyt hengähdetään. Me tarvitaan taukoa toisistamme. Minä ainakin tarvitsen taukoa sinusta.

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samoin ja taukosi tulet saamaan. Ei tästä mitään tule sehän on selvää. Joten turha tässä on kummankaan roikkua. Ku nähtäs kerran voitais todeta että heissulivei vaan, joten eiköhän tämä nyt jo riitä.

• Anonyymi

Kenelle? Mä en pysty menemään eteenpäin, että mene sinä vaan.

• Anonyymi

Pidetään taukoa tosiaan. Jätetään ensi vuosi väliin ja katotaan vuoden päästä uudelleen miltä maailma näyttää silloin. Että tarvitaanko enää toisiamme.

• Anonyymi

Ei tarvita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvita

Muista, että joskus se, ettet saa haluamaasi, on onnekasta.

• Anonyymi

En elä enää vuoden päästä. Mutta tuskin tää mulle olikaan.

• Anonyymi

Eikös tässä ole ollut jo taukoa ihan riittämiin! ;)

• Anonyymi

Mietin samaa
        Miehelle,,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin samaa
        Miehelle,,,

On ollut ja liian pitkään :)

• Anonyymi

On ollut. Voisimme lähentyä taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ollut. Voisimme lähentyä taas.

Todellakin! odottelen viestiäsi :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin! odottelen viestiäsi :)

Voit lähettää viestiä koska vain. :)

• Anonyymi

Uusi Vuosi ja uudet kujeet ja ja ja ehkä uudet tuttavuudet Sinullakin ehkä.

• Anonyymi

Asia selvä. Kiitos, että nyt paljastit, että sullakin on siis tunteita. Luulin, että vain minulla. Pidetään taukoa. Ei ole uusi juttu😂 Tunteeni on pahuksen vakaat. Katsotaan mitä sinulle tapahtuu. 😘

• Anonyymi

yksi päivä on maksimi, sitten alkaa tulla oireita ☹️

• Anonyymi

Tauko tekee suhteelle tosi hyvää. On aikaa ajatella sitä toista oikein kunnolla. Tauko ei saa olla liian pitkä. Muistan kyllä naurusi nainen.

• Anonyymi

Hyvää Joulua🌲⛄😘.
      Koska saan viestin📲?

• Anonyymi

Eihän me enää nähdä, joten minulle jää vaan haaveet ja fantasiat susta ;) Herätit mut eloon.

• Anonyymi

Kykenen samaistumaan tähän viestiin. Tauko on ok, etenkin koska tilanne on vaikea. Muutoin en ymmärtäisi mitään turhia taukoja, ihmisillä on tunnemaailmaa ja joskus ne kohtaavat. Kun ne kohtaavat ja tahtotila on sama niin mitä sitä turhaan jarruttelemaan..

..mutta kuten sanottu tässä tilanteessa tauko tekee hyvää. Et mies tiedä, miten vaikeaa minulla on.. sitä en tiedä onko sinulla samoin, mutta vaikuttaa siltä. Viimeisin tuntui olevan kuin yksi tippa liikaa, joka saa veden valumaan yli.

Kyseenalaista on toimiiko tauko, sillä täällä palstalla ruikutetaan paraikaa siitä miten hyvää paussi tekee. No sen näkee

• Anonyymi

Viikontauko?

• Anonyymi

Ootpa ärsyttävä tyyppi. Ethän sä voi tulla nimettömänä nettipalstalle laukomaan tuollaista. Kukaan ei tiedä kenelle puhut. Siinä on kymmeniä ihmisiä jonossa voimassa huonosti heti. Sunlaiset on niin itsekkäitä, että pahaa tekee. PIdä taukosi, jos olet mun hän, saat pysyäkin poissa.

• Anonyymi

En ole avaaja mutta.

Siis toivottavasti monikaan ei omi valtaosaa tämän paikan viesteistä. Itse olet ärsyttävä jos omit tämänkin aloituksen kun ei koko juttu ole kuin trollin tuotos!

Itse en ikipäivänä viesti kuten tässä avauksessa ja todellisuudessaja täälläkin toimin kuten normaalit ihmiset.

• Anonyymi

Tuskin olet mun hän. On tilanteita ja sitten on tilanteita. Tässä tilanteessa me molemmat olemme varmasti mietintätauon tarpeessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe