Minä luulen, että tämä pieni tauko tekee meille hyvää. Me saadaan aikaa ajatella ja ehkä nämä tunteet katoaa tai lientyy. Jos näin ei käy... No mietitään sitä sitten. Nyt hengähdetään. Me tarvitaan taukoa toisistamme. Minä ainakin tarvitsen taukoa sinusta.
Time out, baby
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin ja taukosi tulet saamaan. Ei tästä mitään tule sehän on selvää. Joten turha tässä on kummankaan roikkua. Ku nähtäs kerran voitais todeta että heissulivei vaan, joten eiköhän tämä nyt jo riitä.
- Anonyymi
Kenelle? Mä en pysty menemään eteenpäin, että mene sinä vaan.
- Anonyymi
Pidetään taukoa tosiaan. Jätetään ensi vuosi väliin ja katotaan vuoden päästä uudelleen miltä maailma näyttää silloin. Että tarvitaanko enää toisiamme.
- Anonyymi
Ei tarvita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvita
Muista, että joskus se, ettet saa haluamaasi, on onnekasta.
- Anonyymi
En elä enää vuoden päästä. Mutta tuskin tää mulle olikaan.
- Anonyymi
Eikös tässä ole ollut jo taukoa ihan riittämiin! ;)
- Anonyymi
Mietin samaa
Miehelle,,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin samaa
Miehelle,,,On ollut ja liian pitkään :)
- Anonyymi
On ollut. Voisimme lähentyä taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut. Voisimme lähentyä taas.
Todellakin! odottelen viestiäsi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin! odottelen viestiäsi :)
Voit lähettää viestiä koska vain. :)
- Anonyymi
Uusi Vuosi ja uudet kujeet ja ja ja ehkä uudet tuttavuudet Sinullakin ehkä.
- Anonyymi
Asia selvä. Kiitos, että nyt paljastit, että sullakin on siis tunteita. Luulin, että vain minulla. Pidetään taukoa. Ei ole uusi juttu😂 Tunteeni on pahuksen vakaat. Katsotaan mitä sinulle tapahtuu. 😘
- Anonyymi
yksi päivä on maksimi, sitten alkaa tulla oireita ☹️
- Anonyymi
Tauko tekee suhteelle tosi hyvää. On aikaa ajatella sitä toista oikein kunnolla. Tauko ei saa olla liian pitkä. Muistan kyllä naurusi nainen.
- Anonyymi
Hyvää Joulua🌲⛄😘.
Koska saan viestin📲? - Anonyymi
Eihän me enää nähdä, joten minulle jää vaan haaveet ja fantasiat susta ;) Herätit mut eloon.
- Anonyymi
Kykenen samaistumaan tähän viestiin. Tauko on ok, etenkin koska tilanne on vaikea. Muutoin en ymmärtäisi mitään turhia taukoja, ihmisillä on tunnemaailmaa ja joskus ne kohtaavat. Kun ne kohtaavat ja tahtotila on sama niin mitä sitä turhaan jarruttelemaan..
..mutta kuten sanottu tässä tilanteessa tauko tekee hyvää. Et mies tiedä, miten vaikeaa minulla on.. sitä en tiedä onko sinulla samoin, mutta vaikuttaa siltä. Viimeisin tuntui olevan kuin yksi tippa liikaa, joka saa veden valumaan yli.
Kyseenalaista on toimiiko tauko, sillä täällä palstalla ruikutetaan paraikaa siitä miten hyvää paussi tekee. No sen näkee- Anonyymi
Viikontauko?
- Anonyymi
Ootpa ärsyttävä tyyppi. Ethän sä voi tulla nimettömänä nettipalstalle laukomaan tuollaista. Kukaan ei tiedä kenelle puhut. Siinä on kymmeniä ihmisiä jonossa voimassa huonosti heti. Sunlaiset on niin itsekkäitä, että pahaa tekee. PIdä taukosi, jos olet mun hän, saat pysyäkin poissa.
- Anonyymi
En ole avaaja mutta.
Siis toivottavasti monikaan ei omi valtaosaa tämän paikan viesteistä. Itse olet ärsyttävä jos omit tämänkin aloituksen kun ei koko juttu ole kuin trollin tuotos!
Itse en ikipäivänä viesti kuten tässä avauksessa ja todellisuudessaja täälläkin toimin kuten normaalit ihmiset. - Anonyymi
Tuskin olet mun hän. On tilanteita ja sitten on tilanteita. Tässä tilanteessa me molemmat olemme varmasti mietintätauon tarpeessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760