Jotenkin on nyt todella vahva tunne, että nykyinen Suomen hallitus olisi johdatellut KHO:n päättämään Finnpulpin ympäristöluvan eväämiseen. SavoKarjalan vaalipiiristä Vihreän liiton listoilta 2015 eduskuntaan valittu Krista Mikkonen, josta sitten tuli nykyinen ympäristö- ja ilmastoministeri, on saattanut mainita KHO:lle, että on vain heidän etunsa ettei tuota tehdasta rakenneta. Onhan myös esimerkiksi samasta puolueesta (Vihreä liitto) oleva ministeri Haavisto jo joutunut pyytämään takaisin kertaalleen erottamansa virkamiehen al-Hol asian yhteydessä. Virkamiehet puhuvat pelolla ohjaamisesta. Nykyinen Suomen hallitus estää metsien hakkuut ja aiheuttaa näin lisää työttömiä sekä tuottaa elättejä Afrikasta ja Aasiasta. Uutta ei saa rakentaa ja vanhat ei pärjää. Päin persettä menee.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Vituttaako niin ettei veri kierrä?
- Anonyymi
Kyllä peruSSuomalaiset jaksavat itkeä.
Juoppo konkan tehnyt Jussi Wihonen valittiin kansanedustajaksi. Toinen juoppo Teuvo Hakkarainen on Brysselissä.- Anonyymi
Eikös Wihonen ole nykyisin raivoraitis?
- Anonyymi
Vihreät eivät ymmärrä että pilvenpössyttely on laissa kiellettyä mutta eihän ne siitä mitään tajua.
- Anonyymi
Kun Kemin tehtaan torppaaminen ei onnistunut suuren vastustuksen vuoksi niin torpattiin Kuopion tehdas hiljaa ovien takana.
- Anonyymi
Yhtään kaivoshakenusta ei ole torpattu.
Yhtään maanottolupaa.....murskauksia ei ole torpattu.
- Anonyymi
Up!
- Anonyymi
Kajaanin sellutehdas torpattiin Hesan vihreitten toimesta.
Varokaa vaaleissa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556