Jumalaton vääntö ja ajettavuus paras mahdollinen.
Se että puhutaan johtotähdestä pitää kyllä paikkaansa,
Ei tätä normaali ihminen tajua!
Mercedes SLS AMG
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt sinulla on ainutlaatuinen tilaisuus unelmasi toteuttamiseen pikkurahalla!
https://www.tori.fi/satakunta/MERCEDES_BENZ_CLS_55_AMG__05__AITO_500hv_AMG_62974449.htm?ca=18&w=1- Anonyymi
Aloittaja puhui SLS mallista ja sinä tarjoat CLS mallia.
Vähän sama kuin pizzan tilaajalle tuotaisiin eteen kebab, tuote on eri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja puhui SLS mallista ja sinä tarjoat CLS mallia.
Vähän sama kuin pizzan tilaajalle tuotaisiin eteen kebab, tuote on eri.Sinun mielestäsi siis mersu organisaation sisälläkin on olemassa ladoja, ja bentleytä......
Oletpa onneton provoilija! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun mielestäsi siis mersu organisaation sisälläkin on olemassa ladoja, ja bentleytä......
Oletpa onneton provoilija!Mä en tiedäkkään mistään mitään muuten, mutta vahvat tunteeni sanelevat sanomiseni, ja varsinkin kun saksalaiset autot ovat lähellä sydäntäni. Itsehän en tee mitään erikoista noiden tavoitteideni ssaavuttamiseen, vaan annan valtion/EU:n hoitaa senkin asian puolestani!
- Anonyymi
Ei mulla ajokortista unelmoijalla kinkelillä ole edes tuollaisia "pikkurahoja". Keskitynkin nyt vaan täysillä tästä lähtien pallieni raapimiseen oman huoneeni sängyssä peiton alla, jonka valtio onneksi kustantaa......
- Anonyymi
Miten valtio on kustantanut peittosi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten valtio on kustantanut peittosi?
Miten niin on peittoni kustantanut? Samalla tavalla kuin asuntonikin. Enhän omaa itse tuloja mistään, kun en töitä tee, joten valtio kustantaa silloin elämiseni kehdosta hautaan you know?.....
- Anonyymi
Tuosta "pikkurahalla" AMG:n kyykkääjä!.....
https://www.nettiauto.com/nissan/gt-r/10436037- Anonyymi
Varustelistasta puuttuu vetokoukku.
Muutenkin huono mökkitiellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutenkin huono mökkitiellä.Puuttuuko se myös AMG mersusta? Entäpä tuo vetokoukku?.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutenkin huono mökkitiellä.AMG mersu hyvä mökkitielläkö?....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AMG mersu hyvä mökkitielläkö?....
Jotain oli keksittävä, että orkun sain......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424