Mä olen aivan sekasin.

Anonyymi

Mä oon huomannu et mun elämä on jatkuvasti sekasin ja vuosia jo. Mä en saa kun pätkätöitä ja sit taas työtöm pätkätöissä työtön samaa paskaa. Lisäks musta tuntuu ettei ketää kiinnosta mun elämä. Oon masentunut ollut vuosia jo. Ihmiset haukkuu mua. Tyttöystävät jättänyt mut. Mulla ei ole ainuttakaan kaveria. On niin paha olla että en jaksa. Mielialat heittelee. Saatana hermostua nollasta sataan haukun naisia ja oon aivan hullu. Mä en jaksa enää. Mulle on todettu epävakaan persoonan piirteitä, mitä mä teen?

27

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Välil mietin miks oon olemas ku kaikki vain haukkuu ja haukkuu ja paskaa. Tekis mieli vaan kuolla. Ja naisetkaa ei tälläsestä hullusta sekopäästä kiinnostu.

• Anonyymi

En kyllä osaa sanoo mikä tuohon ja tähän nyt parasta hätäenssiapua olisi. En oo itte paljo hipassukkaa naista viimmesseen 36 vuoteen. Sen verran että ihonkaipuuta on. Se toki ressaa enkä tiiä miksi jokin kaipuu on vaikka henkisesti en usko minkäänlaisen yhteiselämän, edes seurustelun käyvän. Mitä tekee seksuaalisuudellaan ellei siitä voi hyötyä. jollei sillä voi kuin vahingoittaa itseään olemalla nälässä. Kaipaus tuottaa tietenki aluksi iloista ajankulua mutta päätyy sitten vaan ehkä käteenvetoon tai muuhun itsehärskeilyyn vaikka ei se orkasmi enää tällä iällä oo se suurin tarve. Hipsuttelu se varmaan lähinä on, jota eii oo saanu kyllin
        Raivokohtailut on mullekki tuttuja, harvoin kyllä ihmisille tai muiden seurassa kärähdän. Äärettömä harvo. Enemmä mielistelen jopa tuntematomille ja ahistun jos en pysty miellyttään niitä. Jälkeen päi tosin fakkiinnun miellyttelyihini ja vaivun joihinni itseinhon ja muiden sekavien tunteiden tilaan, josta ennenpitkään jälleen ulospääsen jollain kepulikeinolla, raivo- tai työskentelykohtauksella, tai pakenemalla jonnekin mielikuvitusmaailmoihin ja kaikenlaisien pitkien listojen ulkoaopetteluun.
        No jaa tulipa taas jonnillainen novelli, en tiiä palveliko se ittiäni tai ketään

• Anonyymi

No eipä itselläkään paljon paremmin mene kuin sullakaan?

Monen pitäis lukee kirja 'Häpeän monet kasvot,,,

Siinä kerrotaan myös läheisriippuvuudesta,se on sairaus sekin.

Parempi kun pysyy näkymättömissä

• Anonyymi

Varmaan ensiksi on parasta ottaa sinulle määrätyt lääkkeet, että voit paremmin ja pystyt käsittelemään ongelmiasi.

• Anonyymi

Mulla on ssri lääke ei se tunnu auttavan. Silti paha olla. En saa mitään apua ja terapiaa. Elämä sekaisin. Olen pätkätyöläinen enkä saa edes vakituista työtä. Kukä tällästä sekopäätä kattelee.

• Anonyymi

En tiedä usein miks oon olemas ja miks musta tuli tällänen sekopää haukkuja heikkolahjainen ku en omistanu vuoteen yli, ei ketään kaveria ja mitään.

• Anonyymi

Mä nykyään vain dokaan yksin ku ei ole kavereitakaan ja elämää ja haluisin löytää naisen, mut seki turhaa kun elämä ei tasapainossa. Vakituista työtä ei kavereita ei naista ei mitää. Aina yksin.

• Anonyymi

Eikö edes aktiivimalli ja te-toimiston tehostetut auttamistoimet saanut sinun asioita paremmalle tolalle?

• Anonyymi

Et sinä ihan yksin ole. Kyllä joku sinut muistaa. Ainakin te-toimisto ja Kela.

• Anonyymi

Mua masentaa kun menetin kaverit ja kaikki, ei oo paljo ketää kelle soitella, on aika yksin, vanhemmat vaan, ja sitte tuntuu et ihmiset vihaa minua, kohta kai työtki loppuu, en tiedä mitä teen, en halua jäädä himaan masentuu lisää jos työt loppuu, ja tuntuu ettei naisia saa ja pyörii elämäs semmosta ympyrää, oon masentunut ja syön ssri lääkettä venlaa...

• Anonyymi

Ihmisiä ei näytä edes kiinnostavan mikään. No menen hakeen lisää apua alkuvuodesta se varma.

• Anonyymi

Liity johonkin ryhmään itse menin aa ryhmään ja alkoi elämä järjestyy ja yksinäisyys loppua kun uskalsin olla rehelinen että yksin en pärjää eli kalstan joukoon meniin esim hurstin ruokajakeluun . tai ompeluseuraan .

• Anonyymi

Ei mua kiinnosta semmonen.

• Anonyymi

Me trollaamme kansaa siitä huolimatta.

Il ja is ja yle

• Anonyymi

Tiedätkö alkup. että käyttämäsi lääkkeet juuri ylläpitävät tuota olotilaasi, turruttavat ja lamaannuttavat kehosi ja aivosi. Se kestää niin kauan kun syöt niitä. Kuka h...u lääkäri kirjoittaa reseptejä vuodesta toiseen koska et saa lääkkeitä apteekista ilman reseptiä? Tällaiset lääkärit eivät ymmärrä näiden lääkkeiden päälle mitään.

• Anonyymi

Koita kohentaa elämääsi pienin askelin. Esim. aloita uusi harrastus, hae opiskelemaan, vaihda paikkakuntaa, hae terapiaan, hae kuntoutukseen (Kela) tms. Tässä vain ehdotuksia. Tee itsellesi suunnitelma ja yritä toteuttaa se. Kavereiden/ vertaistuen löytäminen on todella tärkeää, siksi kuntoutus/ opiskelupaikka/ ryhmä tms.

• Anonyymi

En tiedä en saa töitä menetin vain työt saatana ja menetin mun naisenkin.

• Anonyymi

Lääkkeillä lamaannutettu ihminen ei ole kykenevä noin aktiiviseen toimintaan, jos kykenisi, ei hän lääkkeitä tarvitsekaan.

• Anonyymi

Emmä halua enää näin, joskus mietin vain kuolemaa. Ihmiset ei halua olla missää tekemisis, en saa vakityötä kaikki haukkuu en jaksa enää.

• Anonyymi

Ehdotin sinulle aiemmin jotain ryhmätoimintaa tai elämänmuutoksia. Muista myös ulkoilla ja harrastaa edes vähän liikuntaa, vaikka kävelyä, mielellään päivänvalossa jos työn takia mahdollista. Lisäksi tarkista ruokavaliosi ja syö ainakin D-vitamiinia isolla annostuksella, mielellään myös B-ryhmän vitamiineja ja omega-3:sta. Suomessa ei valo riitä tähän aikaan vuodesta ja sillä on monia haitallisia vaikutuksia elimistöön ja mielialaan.

Ei moni muukaan saa vakityötä, ei se ole mikään onnistumisen mittari. Välillä työssä, välillä työttömänä, niinhän se usein menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdotin sinulle aiemmin jotain ryhmätoimintaa tai elämänmuutoksia. Muista myös ulkoilla ja harrastaa edes vähän liikuntaa, vaikka kävelyä, mielellään päivänvalossa jos työn takia mahdollista. Lisäksi tarkista ruokavaliosi ja syö ainakin D-vitamiinia isolla annostuksella, mielellään myös B-ryhmän vitamiineja ja omega-3:sta. Suomessa ei valo riitä tähän aikaan vuodesta ja sillä on monia haitallisia vaikutuksia elimistöön ja mielialaan.

Ei moni muukaan saa vakityötä, ei se ole mikään onnistumisen mittari. Välillä työssä, välillä työttömänä, niinhän se usein menee.

No joo mutta ex jo piti mua hulluna kun ei tähän ikää mennes vakityötä ja jätti mut. Siis mävoin todella pahoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo mutta ex jo piti mua hulluna kun ei tähän ikää mennes vakityötä ja jätti mut. Siis mävoin todella pahoin.

Auttaisiko terapia sinua? Siellä voisit puhua ongelmistasi ja terapeutin kanssa yhdessä miettiä, miten löytäisit muutosta elämääsi. Olen kuullut, että onnistunut terapia voi muuttaa koko elämän.

Mut ex jätti kun se löysi uuden ja paremman. Kaikki meni, asunto ja työpaikka myös, sillä olin hänen firmassa töissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auttaisiko terapia sinua? Siellä voisit puhua ongelmistasi ja terapeutin kanssa yhdessä miettiä, miten löytäisit muutosta elämääsi. Olen kuullut, että onnistunut terapia voi muuttaa koko elämän.

Mut ex jätti kun se löysi uuden ja paremman. Kaikki meni, asunto ja työpaikka myös, sillä olin hänen firmassa töissä.

No auttaisi kyllä, on jopa ihmetelty miksen käy terapiassa kun käytös on kamalaa ja voin tosi pahoin, ongelmia monilla osa-alueilla ja työtkää ei koskaa jatku ja oon huono tai musta ei tykätä, potkujaki elämässä tullut, sekä ihmistenkaa ongelmia oon vaikee tapaus ja en jaksa tätä elämää enää. en pääse eteenpäin ja aikustu mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ainaski vois vähentää juomista ja alkaa liikkuun enempi ja syömää vitamiineja.

• Anonyymi

bvittu tästä elämästä ei tule mitää. mietin kohta miten hyppään sillalta alas, en nyt jaksa ees ihmisiä kaikki menee päi vittua, ku en tuu koskaa naistakaa saamaa.

• Anonyymi

Tuntuu ettei tästä elämästä tuu niinku mitään. jatkuvasti paska olla, ja ei huvita mikää.nyt vielä lihonnu joulukuun takia ja kaikkee, ja jotenki hyvin laiska olo päivittäin, eikä kiinnosta mikään.

• Anonyymi

Ku oon täs kaikkee miettinyt, lihonut ja ryypnny joka vloppu, tullut laiskaksi sen juomisen takia, meni työt nyt alta loppu soppari, viel toistaseks hyvin asiat rahaa ja ruokaa jne, sit äiti sanoo sun pitäs kyl saada jatkuva työ ja kasvaa aikuseksi jne, että oon niinku joka kakara. No nyt kyl vähennän juomistaki pilaa vaan kaiken, heikkolahjaisuudelle en voi mitää mä oon mikä oon,..

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe