Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Puutteisen naisen aamuhaave

Siitä on ihan liikaa aikaa kun oon viimeksi herännyt tuoksuvan unilämpimän miehen vieressä, jolla on kunnon aamustondis... mitä tekisinkään sellaiselle nyt.
Maistelisin ja lipoisin kiireettä, upottaisin suuhuni ja nuolisin lisää kunnes pillu olisi turvoksissa himosta. Sitten kiipeäisin miehen päälle ja liu´uttelisin rauhassa kovaa kullia huulien välissä ja klitan yli kunnes en kestäisi sitäkään enää vaan antaisin sen upota sisääni, painaisin lantiolla syvälle, siirtäisin käden klitalle , ja keinuttelisin ja pyörittelisin, pillu imisi ahnaasti. Pidättelisin viimeiseen asti kunnes lopulta en pystyisi enää, laukeaisin isosti, ja se saisi miehenkin laukeamaan ja tuntisin kuinka kulli sykkii spermat sisääni...
1586
3Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Moikka moi

Mistäpäin oot ja minkä ikänen...voisin järjestää itseni sun viereen aamuksi...Oon viisissäkympissä oleva eroottinen mies

1Äänestä
  • Kiitos, kovin ystävällistä :)
    Olen siis sunnilleen saman ikäinen, pääkaupunkialueella asun.
    Mahtaisiko kanssasi toteutua nekin haaveet joissa minä en olisi niinkään määräävässä asemassa?

1Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, kovin ystävällistä :)
    Mahtaisiko kanssasi toteutua nekin haaveet joissa minä en olisi niinkään määräävässä asemassa?

Sipoon suunnalla m55 tarjolla....
    [email protected]

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

onnistuu sekin, että mä määrään

1Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

48v savuton ja luotettava mies molemmistä päistä joka tykkää ottaa ohjat ja toteuttaa halut. [email protected] on osoite mistä saa kiinni. Liikun autolla sujuvasti sovittuun paikkaan. Tykkään mm antaa kielihoitoa...

Äänestä

Joskus on ihanaa riutua kiimoissaan ja tuntea kun kroppaa kihelmöi ja värisyttää.
Ajatukset haluissaan harhailevat seksissä ja kaikessa levittämässä. Kiima siitä yhä yltyy vain lisää ja lisää, saaden aikaan ihanan oravanpyörän joka ruokkii itse itseään.
Lopulta kun saa viimein helpotuksen, se tulee sellaisena orgasmien purkauksena että oksat pois!
Sitten voikin taas aloittaa itsensä kiusaamisen alusta.

2Äänestä
  • Se on todellakin näin Kreeta73.. mitä hitaammin ja pidemmälle sen vie niin sitä voimakkaampi on laukeaminen...
    Trv. Mies Hämeestä

1Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Se on todellakin näin Kreeta73.. mitä hitaammin ja pidemmälle sen vie niin sitä voimakkaampi on laukeaminen...
    Trv. Mies Hämeestä

Kiiman tunnemyrskyssä on ihanaa kitua, venyttää sitä päivä päivältä äärimmilleen ja lopulta armollisesti laukaista!!

1Äänestä

• Kreeta73 kirjoitti:

Kiiman tunnemyrskyssä on ihanaa kitua, venyttää sitä päivä päivältä äärimmilleen ja lopulta armollisesti laukaista!!

Se on niin totta Kreeta73 ja varsinkin jos on kaveri kenen kanssa lähettelee kiihkeitä viestejä päiviä ...se on ihana esileikki..
    T.mies hämeestä

1Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Se on niin totta Kreeta73 ja varsinkin jos on kaveri kenen kanssa lähettelee kiihkeitä viestejä päiviä ...se on ihana esileikki..
    T.mies hämeestä

Kiihkeä viestittely tosiaankin olisi pätevä kiiman nostattaja.

Äänestä

• Kreeta73 kirjoitti:

Ja sen jälkeen kun pääsee sitä kiimaa purkamaan.... Huh huh...
    T. Mies Hämeestä

Äänestä

• Kreeta73 kirjoitti:

Ihana kuumia viestejä vaihtaa, kiihottaa toista ja itsensä

Äänestä

Kyllähän tuollainen aamuherätys on harvinaista herkkua..mutta kelpaisi..😍

1Äänestä

Ihanaa ja kiihottavaa luettavaa näin miehen näkökulmasta! Kyllä tuosta jokainen terve ja normaali heteromies haaveilee, että toteutuisi!

1Äänestä

No otsppa yhteyttä kik on paparouc 48v savuton luotettava ja terve mies molemmistä päistä.

1Äänestä

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Siitä on ihan liikaa aikaa kun oon viimeksi herännyt tuoksuvan unilämpimän miehen vieressä, jolla on kunnon aamustondis... mitä tekisinkään sellaiselle nyt.
Maistelisin ja lipoisin kiireettä, upottaisin suuhuni ja nuolisin lisää kunnes pillu olisi turvoksissa himosta. Sitten kiipeäisin miehen päälle ja liu´uttelisin rauhassa kovaa kullia huulien välissä ja klitan yli kunnes en kestäisi sitäkään enää vaan antaisin sen upota sisääni, painaisin lantiolla syvälle, siirtäisin käden klitalle , ja keinuttelisin ja pyörittelisin, pillu imisi ahnaasti. Pidättelisin viimeiseen asti kunnes lopulta en pystyisi enää, laukeaisin isosti, ja se saisi miehenkin laukeamaan ja tuntisin kuinka kulli sykkii spermat sisääni...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu