Vielä kypsä meidän tarinallemme.. mutta mielestäni se voisi olla nyt..
Silloin aika ei ollut
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki toteutuneet tarinat on ihania! Onnea siihen!
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Näin varmasti parempi, uskon näin : )
Halaus.- Anonyymi
... voihan se olla myös näin päin, että aika oli kypsä, mutta me emme. Kuitenkaan kumpaakaan loukkaamatta. : )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... voihan se olla myös näin päin, että aika oli kypsä, mutta me emme. Kuitenkaan kumpaakaan loukkaamatta. : )
Oi kuinka hienosti sanottu !!!
:)) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on hyvin sanottu. Luulen että omassa tapauksessa noin on ollutkin.
- Anonyymi
Minä olen aivan samaa mieltä. Sovimme yhteen..
- Anonyymi
Mistä tätä tyhjää riittääkin.
https://m.youtube.com/watch?v=9thSl3__7sg - Anonyymi
Joskus kypsyminen ottaa aikansa. Jos olet itse kypsynyt ajatukseen, ja valmis yhteiseen tarinaan, eikö siitä pitäisi kertoa sille toiselle? Se millä sanoilla ja miten sen kertoo, ei ole suurta merkitystä. Sisältö ratkaisee. Omasta elämästään kannattaa ottaa vastuu. Toivotan onnea AP hänen ja asian kohtaamiseen. S
- Anonyymi
Miltä S tuntui kun kaivattusi rakastui toiseen palstoilla?
Oliko kova kolaus itsetunnolle ettet ollutkaan viehättävin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kova kolaus itsetunnolle ettet ollutkaan viehättävin?Täällä ei voi rakastua, voi vain ihastua luomaansa mielikuvaan ihmisestä.
- Sivuhuomio eräältä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kova kolaus itsetunnolle ettet ollutkaan viehättävin?Tuo mitä kerrot ei ole minun tarinani, monta kertaa olen sen jo sinulle sanonut täällä...
Tunteeni ja tarinani ei liity palstaan mitenkään. Täällä puran ajatuksia tai haihattelen(in). Elämä on irl. En siis ole tuntemasi S edelleenkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kova kolaus itsetunnolle ettet ollutkaan viehättävin?Sun jutut onkin tosi viehättäviä... Taidat itsekkin olla tosi "viehättävä" tyyppi... 🤪😂🤭.
Nauroin niin makeasti😂: "ihastua palstoilla toiseen", keneen toiseen? Itse kommentoidaan ihastui... 😜, tai ainakin tämä toivoo sitä.
Ei tunne luultavasti kukaan toisiaan, vaikka luultavasti S-naisen tutuntuttuja löytyneekin ainakin kaksi, ja nekin kiusaajia...toivottavasti löydätte täältä toisenne kun sovitte toisillenne😂. Tsemppiä ja onnea etsintään👍.
Yritähän oikein itsekäs tyrkyttää, kyllä se joskus Onni potkaisee sinuakin🤭😂. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun jutut onkin tosi viehättäviä... Taidat itsekkin olla tosi "viehättävä" tyyppi... 🤪😂🤭.
Nauroin niin makeasti😂: "ihastua palstoilla toiseen", keneen toiseen? Itse kommentoidaan ihastui... 😜, tai ainakin tämä toivoo sitä.
Ei tunne luultavasti kukaan toisiaan, vaikka luultavasti S-naisen tutuntuttuja löytyneekin ainakin kaksi, ja nekin kiusaajia...toivottavasti löydätte täältä toisenne kun sovitte toisillenne😂. Tsemppiä ja onnea etsintään👍.
Yritähän oikein itsekäs tyrkyttää, kyllä se joskus Onni potkaisee sinuakin🤭😂.*kommentoijaan ihastui*.
*itseäsi tyrkyttää *
- Anonyymi
Ehkäpäs ei...kerrothan tuon hänelle ihan suoraan henkilökohtaisesti :)
- Anonyymi
En taatusti kerro. Kerron täällä aninyyminä, ilman tunnisteita ja en kerro edes olenko nainen vai miäs. Hän kyllä tietää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En taatusti kerro. Kerron täällä aninyyminä, ilman tunnisteita ja en kerro edes olenko nainen vai miäs. Hän kyllä tietää!
Olen samaa mieltä. Keskinäinen telipatia ja lataus riittää. Jos ei ne riitä silloin ei ole aidosti ja oikeasti kiinnostunut.
- Anonyymi
Aikakin kypsyi katselemaan tarinaamme? Eiköhän se ole nyt lopullisesti taputeltu.
- Anonyymi
Naiselle, jonka estit?
- Anonyymi
Aika ei silloin ollut minulle oikea eikä hyvä. Olin juuri pääsyt eroon kamalasta ihmisestä ja aidosti pelkäsin. Pelkäsin eniten itseäni ja omia tunteita. Siihen toipumiseen meni kaikkiaan kolme vuotta. Nyt olen ollut jaloillani jo hyvän aikaa ja voisi olla kiinnostavaa kohdata hänet uudelleen, nyt kun olen vihdoin oma, reipas itseni.
- Anonyymi
Niin minunkin mielestäni. Onko aloitus naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Ei ollut silloin ei. Oisko nyt jaa.a mites luulet sen muuttuvan nyt? Luotin, uskoin, uskouduin sinulle, sinuun en päässyt oikein lähemmäksi, sitten lähdit edes sanomatta sanaakaan.
- Anonyymi
Missä olit kaikki nämä vuodet, jotka olisin saanut olla sun S nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711123Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8010241- 494304
- 244007
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni103988Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353786Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573679No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413523- 533213
- 422935