Tähän asti kreationistinen tiede ei ole pystynyt tarjoamaan logistisiin ongelmiin ratkaisuksi juuri muuta kuin apostolinkyytiä ja puhuvia aaseja. Kehittyneempiä liikkumistapoja halajavat ovat joutuneet tyytymään ateistisen tieteen tarjoamiin vaihtoehtoihin.
Mutta nyt läpimurto on lähellä. Kehitteillä on saasteeton vaihtoehto, nimittäin pyhällä hengellä toimiva ajoneuvo. Suomalaisen saarnamiehen prototyyppi pyhällä hengellä kulkevasta autosta toimi jo testeissä. Saarnamiehen Mersu kulki vielä yli 40 km rukouksen voimalla sen jälkeen kun polttoainemittari oli alkanut näyttämään tyhjää tankkia.
Kreationistisen tieteen riemuvoitto kohta käsillä
11
76
Vastaukset
- Anonyymi
"Saarnamiehen Mersu kulki vielä yli 40 km rukouksen voimalla sen jälkeen kun polttoainemittari oli alkanut näyttämään tyhjää tankkia."
Eihän tosiuskovan Mersussa kuulu olla koko tankkia!
Epäuskon takia se varmaan ei kulkenutkaan kun 40 kilsaa. "Tähän asti kreationistinen tiede ei ole pystynyt tarjoamaan logistisiin ongelmiin ratkaisuksi juuri muuta kuin apostolinkyytiä ja puhuvia aaseja. Kehittyneempiä liikkumistapoja halajavat ovat joutuneet tyytymään ateistisen tieteen tarjoamiin vaihtoehtoihin."
Jumala pystyi luomaan ihmiselle jalat, jotta ateistikin pystyisi kävelemään, koska ateistinen tiede ei siihen pystynyt.- Anonyymi
Kreationistisen päättelyn todellinen riemuvoitto! Ateistinen tiede ei kyennyt luomaan ihmiselle jalkoja ennen kuin Jumala oli luonut ihmisen!
Oikeasti, Mark. Olet aivan kuin viisivuotias, joka keksii mitä ihmeellisimpiä ajatusnyrjähdyksiä ettei vain tarvitsisi luopua joulupukkiuskosta. Noöoutesi hipoo jo naurettavuuden rajoja.
Joulupukista on viime vuosikymmenistä paljon useampia silminnäkijähavaintoja kuin Jumalasta ja sinähän tunnetusti uskot silminnäkijähavaintoihin paljon vankemmin kuin aihetodisteisiin. - Anonyymi
Ateistinen tiede ei myöskään ole pystynyt luomaan puhuvia aaseja mutta se on pystynyt tarjoamaan keinot joilla puhuvat aasit saavat äänensä kuulumaan useammille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kreationistisen päättelyn todellinen riemuvoitto! Ateistinen tiede ei kyennyt luomaan ihmiselle jalkoja ennen kuin Jumala oli luonut ihmisen!
Oikeasti, Mark. Olet aivan kuin viisivuotias, joka keksii mitä ihmeellisimpiä ajatusnyrjähdyksiä ettei vain tarvitsisi luopua joulupukkiuskosta. Noöoutesi hipoo jo naurettavuuden rajoja.
Joulupukista on viime vuosikymmenistä paljon useampia silminnäkijähavaintoja kuin Jumalasta ja sinähän tunnetusti uskot silminnäkijähavaintoihin paljon vankemmin kuin aihetodisteisiin.Ei Jeesuskaan tullut Jumalanpoikana tänne, autoja, eikä lentokoneita tekemän. Maapallo on ihmisen nerouden ansiosta tuhoutumassa. Vai olisiko syntiinlankeemuksen aikaansaamaa ilmastonmuutosta. Ihmeinhän halusi tulla yhtä viisaaksi kuin Jumala, Saatanan opastamana, eikä kuolisi koskaan.
Ateistisen tieteen riemuvoittoihin kuuluu
Kiinan kaksostytöt ”Lulu” ja ”Nana” Maailman ensimmäiset geenimuokatut lapset syntyivät.
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/maailman-ensimmaiset-geenimuokatut-lapset-syntyivat
Ihmis-Ken. Täysi muodonmuutos: Kehonsa tuhonnut Ihmis-Ken haluaa nyt olla Jessica
https://www.is.fi/viihde/art-2000006349543.html
Ihminen alkaa lähestymään koirarotuja. Tervettä koirarotua ei ole, mutta toiset ovat paljon sairaampia kuin toiset – katso 50 suosituimman rodun yleisimmät terveysongelmat
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000005598287.html
Ateistinen tiedemies on ”nero”, havitellessaan ikuista elämää, parannellessaan luomakuntaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jeesuskaan tullut Jumalanpoikana tänne, autoja, eikä lentokoneita tekemän. Maapallo on ihmisen nerouden ansiosta tuhoutumassa. Vai olisiko syntiinlankeemuksen aikaansaamaa ilmastonmuutosta. Ihmeinhän halusi tulla yhtä viisaaksi kuin Jumala, Saatanan opastamana, eikä kuolisi koskaan.
Ateistisen tieteen riemuvoittoihin kuuluu
Kiinan kaksostytöt ”Lulu” ja ”Nana” Maailman ensimmäiset geenimuokatut lapset syntyivät.
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/maailman-ensimmaiset-geenimuokatut-lapset-syntyivat
Ihmis-Ken. Täysi muodonmuutos: Kehonsa tuhonnut Ihmis-Ken haluaa nyt olla Jessica
https://www.is.fi/viihde/art-2000006349543.html
Ihminen alkaa lähestymään koirarotuja. Tervettä koirarotua ei ole, mutta toiset ovat paljon sairaampia kuin toiset – katso 50 suosituimman rodun yleisimmät terveysongelmat
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000005598287.html
Ateistinen tiedemies on ”nero”, havitellessaan ikuista elämää, parannellessaan luomakuntaa.Olinkin aina epäillyt että ihmis-Ken on evohomo mutta nyt sekin asia varmistui. Kiitos sinulle tästä tiedon välittämisestä sillä se vahvisti uskoani siihen että evot ovat ihan sekoja.
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jeesuskaan tullut Jumalanpoikana tänne, autoja, eikä lentokoneita tekemän. Maapallo on ihmisen nerouden ansiosta tuhoutumassa. Vai olisiko syntiinlankeemuksen aikaansaamaa ilmastonmuutosta. Ihmeinhän halusi tulla yhtä viisaaksi kuin Jumala, Saatanan opastamana, eikä kuolisi koskaan.
Ateistisen tieteen riemuvoittoihin kuuluu
Kiinan kaksostytöt ”Lulu” ja ”Nana” Maailman ensimmäiset geenimuokatut lapset syntyivät.
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/maailman-ensimmaiset-geenimuokatut-lapset-syntyivat
Ihmis-Ken. Täysi muodonmuutos: Kehonsa tuhonnut Ihmis-Ken haluaa nyt olla Jessica
https://www.is.fi/viihde/art-2000006349543.html
Ihminen alkaa lähestymään koirarotuja. Tervettä koirarotua ei ole, mutta toiset ovat paljon sairaampia kuin toiset – katso 50 suosituimman rodun yleisimmät terveysongelmat
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000005598287.html
Ateistinen tiedemies on ”nero”, havitellessaan ikuista elämää, parannellessaan luomakuntaa."Ateistinen tiedemies on ”nero”, havitellessaan ikuista elämää, parannellessaan luomakuntaa."
Ilman ns. ateistista tiedettä sinäkin olisit voinut kuolla johonkin kulkutautiin jo lapsena etkä pystyisi kirjoittamaan nettiin vaan joutuisit tyytymään täytekynään ja postijunaan kirjoittaessasi aluelehden yleisönosastoon. Tiedät varmaan, että netin isänä pidetty Tim Berners-Lee on ateisti?
- Anonyymi
Ateistinen tiede ei tunnu tietävän edes sitä että ulostereikä on exit only.
- Anonyymi
Missä näin sanotaan? Ei ainakaan raamatussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504