Kreationistisen tieteen riemuvoitto kohta käsillä

Anonyymi

Tähän asti kreationistinen tiede ei ole pystynyt tarjoamaan logistisiin ongelmiin ratkaisuksi juuri muuta kuin apostolinkyytiä ja puhuvia aaseja. Kehittyneempiä liikkumistapoja halajavat ovat joutuneet tyytymään ateistisen tieteen tarjoamiin vaihtoehtoihin.

Mutta nyt läpimurto on lähellä. Kehitteillä on saasteeton vaihtoehto, nimittäin pyhällä hengellä toimiva ajoneuvo. Suomalaisen saarnamiehen prototyyppi pyhällä hengellä kulkevasta autosta toimi jo testeissä. Saarnamiehen Mersu kulki vielä yli 40 km rukouksen voimalla sen jälkeen kun polttoainemittari oli alkanut näyttämään tyhjää tankkia.

11

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Saarnamiehen Mersu kulki vielä yli 40 km rukouksen voimalla sen jälkeen kun polttoainemittari oli alkanut näyttämään tyhjää tankkia."

      Eihän tosiuskovan Mersussa kuulu olla koko tankkia!

      Epäuskon takia se varmaan ei kulkenutkaan kun 40 kilsaa.

    • "Tähän asti kreationistinen tiede ei ole pystynyt tarjoamaan logistisiin ongelmiin ratkaisuksi juuri muuta kuin apostolinkyytiä ja puhuvia aaseja. Kehittyneempiä liikkumistapoja halajavat ovat joutuneet tyytymään ateistisen tieteen tarjoamiin vaihtoehtoihin."

      Jumala pystyi luomaan ihmiselle jalat, jotta ateistikin pystyisi kävelemään, koska ateistinen tiede ei siihen pystynyt.

      • Anonyymi

        Kreationistisen päättelyn todellinen riemuvoitto! Ateistinen tiede ei kyennyt luomaan ihmiselle jalkoja ennen kuin Jumala oli luonut ihmisen!

        Oikeasti, Mark. Olet aivan kuin viisivuotias, joka keksii mitä ihmeellisimpiä ajatusnyrjähdyksiä ettei vain tarvitsisi luopua joulupukkiuskosta. Noöoutesi hipoo jo naurettavuuden rajoja.

        Joulupukista on viime vuosikymmenistä paljon useampia silminnäkijähavaintoja kuin Jumalasta ja sinähän tunnetusti uskot silminnäkijähavaintoihin paljon vankemmin kuin aihetodisteisiin.


      • Anonyymi

        Ateistinen tiede ei myöskään ole pystynyt luomaan puhuvia aaseja mutta se on pystynyt tarjoamaan keinot joilla puhuvat aasit saavat äänensä kuulumaan useammille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kreationistisen päättelyn todellinen riemuvoitto! Ateistinen tiede ei kyennyt luomaan ihmiselle jalkoja ennen kuin Jumala oli luonut ihmisen!

        Oikeasti, Mark. Olet aivan kuin viisivuotias, joka keksii mitä ihmeellisimpiä ajatusnyrjähdyksiä ettei vain tarvitsisi luopua joulupukkiuskosta. Noöoutesi hipoo jo naurettavuuden rajoja.

        Joulupukista on viime vuosikymmenistä paljon useampia silminnäkijähavaintoja kuin Jumalasta ja sinähän tunnetusti uskot silminnäkijähavaintoihin paljon vankemmin kuin aihetodisteisiin.

        Ei Jeesuskaan tullut Jumalanpoikana tänne, autoja, eikä lentokoneita tekemän. Maapallo on ihmisen nerouden ansiosta tuhoutumassa. Vai olisiko syntiinlankeemuksen aikaansaamaa ilmastonmuutosta. Ihmeinhän halusi tulla yhtä viisaaksi kuin Jumala, Saatanan opastamana, eikä kuolisi koskaan.

        Ateistisen tieteen riemuvoittoihin kuuluu
        Kiinan kaksostytöt ”Lulu” ja ”Nana” Maailman ensimmäiset geenimuokatut lapset syntyivät.
        https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/maailman-ensimmaiset-geenimuokatut-lapset-syntyivat

        Ihmis-Ken. Täysi muodonmuutos: Kehonsa tuhonnut Ihmis-Ken haluaa nyt olla Jessica
        https://www.is.fi/viihde/art-2000006349543.html

        Ihminen alkaa lähestymään koirarotuja. Tervettä koirarotua ei ole, mutta toiset ovat paljon sairaampia kuin toiset – katso 50 suosituimman rodun yleisimmät terveysongelmat
        https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000005598287.html

        Ateistinen tiedemies on ”nero”, havitellessaan ikuista elämää, parannellessaan luomakuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesuskaan tullut Jumalanpoikana tänne, autoja, eikä lentokoneita tekemän. Maapallo on ihmisen nerouden ansiosta tuhoutumassa. Vai olisiko syntiinlankeemuksen aikaansaamaa ilmastonmuutosta. Ihmeinhän halusi tulla yhtä viisaaksi kuin Jumala, Saatanan opastamana, eikä kuolisi koskaan.

        Ateistisen tieteen riemuvoittoihin kuuluu
        Kiinan kaksostytöt ”Lulu” ja ”Nana” Maailman ensimmäiset geenimuokatut lapset syntyivät.
        https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/maailman-ensimmaiset-geenimuokatut-lapset-syntyivat

        Ihmis-Ken. Täysi muodonmuutos: Kehonsa tuhonnut Ihmis-Ken haluaa nyt olla Jessica
        https://www.is.fi/viihde/art-2000006349543.html

        Ihminen alkaa lähestymään koirarotuja. Tervettä koirarotua ei ole, mutta toiset ovat paljon sairaampia kuin toiset – katso 50 suosituimman rodun yleisimmät terveysongelmat
        https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000005598287.html

        Ateistinen tiedemies on ”nero”, havitellessaan ikuista elämää, parannellessaan luomakuntaa.

        Olinkin aina epäillyt että ihmis-Ken on evohomo mutta nyt sekin asia varmistui. Kiitos sinulle tästä tiedon välittämisestä sillä se vahvisti uskoani siihen että evot ovat ihan sekoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesuskaan tullut Jumalanpoikana tänne, autoja, eikä lentokoneita tekemän. Maapallo on ihmisen nerouden ansiosta tuhoutumassa. Vai olisiko syntiinlankeemuksen aikaansaamaa ilmastonmuutosta. Ihmeinhän halusi tulla yhtä viisaaksi kuin Jumala, Saatanan opastamana, eikä kuolisi koskaan.

        Ateistisen tieteen riemuvoittoihin kuuluu
        Kiinan kaksostytöt ”Lulu” ja ”Nana” Maailman ensimmäiset geenimuokatut lapset syntyivät.
        https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/maailman-ensimmaiset-geenimuokatut-lapset-syntyivat

        Ihmis-Ken. Täysi muodonmuutos: Kehonsa tuhonnut Ihmis-Ken haluaa nyt olla Jessica
        https://www.is.fi/viihde/art-2000006349543.html

        Ihminen alkaa lähestymään koirarotuja. Tervettä koirarotua ei ole, mutta toiset ovat paljon sairaampia kuin toiset – katso 50 suosituimman rodun yleisimmät terveysongelmat
        https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000005598287.html

        Ateistinen tiedemies on ”nero”, havitellessaan ikuista elämää, parannellessaan luomakuntaa.

        "Ateistinen tiedemies on ”nero”, havitellessaan ikuista elämää, parannellessaan luomakuntaa."

        Ilman ns. ateistista tiedettä sinäkin olisit voinut kuolla johonkin kulkutautiin jo lapsena etkä pystyisi kirjoittamaan nettiin vaan joutuisit tyytymään täytekynään ja postijunaan kirjoittaessasi aluelehden yleisönosastoon. Tiedät varmaan, että netin isänä pidetty Tim Berners-Lee on ateisti?


    • Anonyymi

      Ateistinen tiede ei tunnu tietävän edes sitä että ulostereikä on exit only.

      • Miksi Jumala suunnitteli kaikessa viisaudessa sen put in -reiän aivan siihen viereen?


      • Eiväthän sitä tiedä kuoripoikia raiskaavat papitkaan.


      • Anonyymi

        Missä näin sanotaan? Ei ainakaan raamatussa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe