https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/63669915-427c-48e6-8de6-f2f5a929df6a
Halla-aho laittaisi nuo heti säilöön, kun ieeteinen päätös tullut.
Ohisalo ei saa noille edes jalkapantaa. Ovat käveleviä aikapommeja nuo laittomasti maassa olevat "kadonneet"
Ohisalo: noin 1000 Irakkia kateissa
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Määrä on varmasti moninkertainen, Jääkuningatar ei totuutta kerro.
- Anonyymi
Ei hätää, rauhoittukaa. Me saamme kyllä lisää irakilaisia joka päivä, rajat on auki kaikkien tulla. Ei meillä ole pulaa irakilaisista, meillä on niitä kymmeniä tuhansia.
- Anonyymi
Kumma juttu, kun sieltä Syyrian rintamalta ei tullut Suomeen yhtään syyrialaista, mutta 46000 I$I$ teron näköistä partalasta maailman eri kolkilta.
- Anonyymi
Pidän tavallisista kapisista rakeista enemmän kuin Irakeista.
- Anonyymi
No taitaa tuokin luku olla sitä husutusta ? Eiköhän se totuus ole jotakin muuta ja lähempänä 10000 kadoksissa olevaa ? Monellekko tuo Kela maksaa toimeentulo avustuksia ja tukea ja mihin osoitteeseen ?
Ja kuinka monella eri henkilötunnuksella, mutta sitähän ei pystytä selvittämään. tutkimmattomia ovat kelan ja isisien tiedot.
Ja erityisesti kun matemaattiset taidot suomessa on kaiketi tarkoituksellakin hukattu.
- Anonyymi
Vihreät ja Ohisalo Haaviston tuella aiheuttaa peruuttumatonta haittaa suomalaisille.
- Anonyymi
Mutta missä on Päivi nerg?
Kyllä hän tietää tulijoiden taustat joten eiköhän nerggi tiedä myös lähtijät. Vai tietääkö?
Sen tiedän että ohisalo on vaarallinen!!!
Ei tämä tähän jää. Uskokaa pois
- Anonyymi
Saapa nähdä, iskeekö nämä sotilaskarkurit Joulun pyhien aikaan.
- Anonyymi
Miten henkilö pääsee maasta pois ilman mitään merkintää poistumisesta?
Minulta ainakin kysytään passia ennen maasta poistumista. Pitää tunnistautua.- Anonyymi
No osuit just asian ytimeen hyvä ! No olisko kyse tuosta " suojaväristä " ?
- Anonyymi
Eiköhän näille anneta vielä rahaa rajalla kun poistuvat maasta.🤬
- Anonyymi
Joko Prinkkalantalon edusta on suljettu panssareilla, että saadaan julistaa Suomeen
Joulurauha ? - Anonyymi
Ei hätää nyt kadonneet tulijat ovat ehkä vähitellen omaksuneet joitakin tapoja.
Voivat jopa viettää joissakin kodeissa Joulu karkeloita omaan tyyliinsä
" ja kaikilla oli niin mukavaa..." (etenkin partasuilla lapsukaisilla jotka osallistuivat kimppakivaan mutta hauskaa ei ollut sillä raiskatulla tytöllä). - Anonyymi
Nuo laittomasti maassa olevat tuhlaavat minun ja sinun rahoja. Saavat terveydenhoidot, asuntolat, ruokaa ym.
- Anonyymi
onko näitten taaperoitten sukujuuret suomessa.
dan. - Anonyymi
Al-Hol akoilla on täällä suomessa vientiä, kun tuhannet Irakilaiset paperittomat yrittää päästä asumaan heidän kanssaan.
Tataarit saa jäädä. Muut muslimit vittuun Suomesta.
- Anonyymi
Montahan irakit on raiskanneet 4 vuoden aikana? Miehiä kohtaan nuo niljakkaat mutta heiveröiset ei tuota ongelmia.
- Anonyymi
1000 x 4600$ sydänsiirrännäisistä.
Hei me tienataan tällä. - Anonyymi
sfhgsfhswb1. Usa hyökkää ryöstämään Irakin öljyn, 1,5 miljoonaa irakilaista (Sunni muslimeja ja todennäköisesti tulevia "kapinallisia" eli I$I$ teroja) saa turvapaikan Assadin Syyriasta.
2. Usa asettaa Iraqin nukkehallituksen joka myy öljysopimukset
alehintaan ulkomaisille öljy-yhtiöille
3. Usa kokee jatkuvaa vastarintaa, poistuu maasta, mutta jättää 50.000 sotilasta ja Cian tukikohdan
4. Kissinger luovuttaa West Qurna-2 öljykentän Venäjälle
5. "Syntyy" I$I$, jonka johtajaksi paljastuu moSSad/Cia agentti I$I$raelin juutalainen Simon Elliot - Anonyymi
Orvon terot hajallaan pitkin Suomen Suomen porttikongeja
- Anonyymi
Irakkien joulu menee suvakkien kosteassa sylissä.
- Anonyymi
Miksi uskoa paniikkikohtauksen saanutta puotipuksua, kun kerran tietoa on saatavissa myös maan turvallisuudesta vastaavilta organisaatioilta? Vuoden 2015 elintasopakolaisinvaasion jäljiltä poliisi ilmoitti taannoin olevan "kateissa" noin 6000 potentiaalista sotarikollista ja elintasopakolaista. Ihan eri määrä, mitä joku paniikkikohtauksen saanut Hutisalo hourailee.
- Anonyymi
me tiedämme kaikkien taustat.......
- Anonyymi
Normaali kansalainen jos päästäisi tommosen emävalheen ilmoille niin olisi työtön ja syytteessä. Mutta korruptiosuomessa poliitikko palkitaan vain uudella viralla.
- Anonyymi
Miksei neiti sisäministeri ohisalo kysy matusista kaiken tietävältä Päivi Nergiltä.
Sitähän se eukkonen suitsutti tietävänsä kaiken (nimen, sijainnin, lähtömaan jne jne..) 35000 sepposen selällään olevien rajojemme yli lampsivista lähi-idän sotureista, joiden raskaita matkapakaaseja laitettiin armeijamme sotilaat vielä kantamaan. - Anonyymi
Irakit navetoihin apulaisiksi. Erityisesti sikaloihin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432171Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21948Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675