BMW 320i Gran Turismo (F34) kokemuksia?

Anonyymi

Kertokaapa ihan oikeita kokemuksia otsikon autosta? Auto on upean näköinen, tilava ja hyvä ajaa, mutta millaisia kokemuksia löytyy? Vähän tuollaista bensa-Turismoa siis miettinyt.

Trollit älkää viittikö vaivautua.

33

13337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole henkilökohtaisia kokemuksia kyseisestä autosta, pisti vaan silmään tuo "upean näköinen".

      Näköjään mielipiteet voi vaihdella paljonkin sen mukaan mikä silmää miellyttää, minun mielestäni tuo on ihan tavis auton näköinen, ehkä jopa vähän kummallisen näköinen luiskaperän kanssa.

      • Anonyymi

        Ruma on, perus 3 on nätimpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruma on, perus 3 on nätimpi.

        Urpo takaluukku ja karmittomat akkunat ei kyllä innosta, kuin tahvoa einaria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruma on, perus 3 on nätimpi.

        Kateellinen pers'aukinen


    • Anonyymi

      Kaipasin tekniikasta kokemuksia, en ulkonäön parjaamista. Kun kerran tälle tielle lähdettiin, niin musta 3-sarjan porrasperä on typerän näköinen ja epäkäytännöllinen -kuten ihan kaikki muutkin porrasperät!

    • Anonyymi

      Suosittelen ottamaan dieselmallin, mikäli ajoa tulee yli 10tkm vuodessa. Säästää aika paljon vuosittaisissa kuluissa.

    • Anonyymi

      Muuten ihan kohtuullisen mukava, mutta auto on sekä sisältä että ulkoa jäänyt vanhanaikaiseksi.

      • Anonyymi

        Verrattuna mihin??
        Tunteellahan auto-ostos tehdään suurimmaksi osaksi , vai väittääkö joku muuta,
        siinä ettei 3500 euron hintaisella skodalla pärjäisi ; viisi ovea ja tilaa on ja 1.6 litrainen kone , kyllä sillä tarpeeksi pääsee mutta silti kiinnostaisi ostaa xc 60 :nen neliveto vaikken keskustan kupeessa tarvikaan ja nastarenkaat alle vaikka tarvetta on vain harvoin perustuu sekin tunteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verrattuna mihin??
        Tunteellahan auto-ostos tehdään suurimmaksi osaksi , vai väittääkö joku muuta,
        siinä ettei 3500 euron hintaisella skodalla pärjäisi ; viisi ovea ja tilaa on ja 1.6 litrainen kone , kyllä sillä tarpeeksi pääsee mutta silti kiinnostaisi ostaa xc 60 :nen neliveto vaikken keskustan kupeessa tarvikaan ja nastarenkaat alle vaikka tarvetta on vain harvoin perustuu sekin tunteeseen.

        Minä en osta tunteella enää. Elämä muuttui paljon järkevämmäksi ja rahaa jää oleellisiinkin asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en osta tunteella enää. Elämä muuttui paljon järkevämmäksi ja rahaa jää oleellisiinkin asioihin.

        Tunteella ei voi maksaa . . ;-)


    • Anonyymi

      Niistä jakolaatikoista kestääkö miten...

    • Anonyymi

      Kiinnostaisi ostaa tuollainnen käytetty 320 GT ,
      koska on nelivetoinen ja automaatti diesel siinähän jo riittävän tilava, siinähän syitä;
      Mielenkiintoisen arvokaan oloinen ja näköinen ,, ei ihan perus.
      Onko kokemuksellisia oikeita kommentteja esim, noista ikkunoiden mekanismin
      talvisen ajan toiminnasta.
      Takavuosina ongelmaa oli esim, n47 moottorin jakoketju ei olekaan ikuinen , niin onko jossakin merkissä. ei.
      Toivon asiallisia vastauksia,,,,,

      • Anonyymi

        Niin diesel on nelimukinen ongelma moottori, tuos mallis!!


      • Anonyymi

        Jos lompakko kestää niin anti mennä.

        Jakoketjun vaihtamiseksi pitää moottori irrottaa autosta, en tiedä mitä se nykyisin maksaa, olisko 2000 euroa?

        Jakolaatikon vaihto taisi olla sen 4500 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lompakko kestää niin anti mennä.

        Jakoketjun vaihtamiseksi pitää moottori irrottaa autosta, en tiedä mitä se nykyisin maksaa, olisko 2000 euroa?

        Jakolaatikon vaihto taisi olla sen 4500 euroa.

        Miksi niitä pitäisi vaihtaa kun b47 moottorissa kumpaakaan ongelmaa ei ole esiintynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niitä pitäisi vaihtaa kun b47 moottorissa kumpaakaan ongelmaa ei ole esiintynyt?

        Ketju on kuluva osa ja menee vaihtoon ennemmin tai myöhemmin. Ja kun se on siellä moottorin takana, sen vaihtaminen maksaa sitten merkittävästi enemmän.

        Jos tuossa kyseisessä moottorissa ei ole kyseistä ongelmaa esiintynyt niin ei sitä poista että sen ketjun vaihtaminen tulee jonakin päivänä eteen.

        Jakolaatikko ei sijaitse moottorissa vaan on voimansiirtoon liittyvä komponentti. Sekään ei ole ikuinen ja BMW huollon "korjaus" on se, että koko laatikko vaihdetaan.

        Tarkoitan lähinnä sitä, että vaikkei noiden vikaantuminen olisikaan tyypillistä kyseisille autoille, on se aivan mahdollista. Ja kun korjaaminen/vaihtaminen maksaa jonnin verran rahaa, niin sitten tulee sangen kalliita kilometrejä.

        Itse en haluaisi ottaa moisia riskejä turhan vuoksi. Nelivetoa ei Suomessa tarvitse kuin muutamana päivänä vuodessa. Miksi varautua setelitukko kädessä korjauksiin, parin päivän vuoksi. Sama homma kehyksettömien lasien kanssa, mitään iloa niistä ei ole, mutta haittaa on.

        Jos lupaat ettet ala itkemään käyttökulujen lähtiessä käsistä edellämainittujen asioiden johdosta, tai vaikka suuttimien vikaannuttua (2000 euroa), tai rengassarjan hankkimisen vuoksi (800 euroa), tai etupään vetoakseleiden lonksottaessa (1000 euroa) niin sittenhän auto on sinulle juurikin sopiva.

        Kyseiset autot eivät ole uusia, mutta niistä pyydetään sangen isoja rahoja vielä. Kun vielä premium merkin huolto on kallis ja osatkin maksavat mansikkaa, on mukava riskiyhtälö valmiina joka voi rikkoa säästöpossun pahemman kerran.

        Onnea matkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketju on kuluva osa ja menee vaihtoon ennemmin tai myöhemmin. Ja kun se on siellä moottorin takana, sen vaihtaminen maksaa sitten merkittävästi enemmän.

        Jos tuossa kyseisessä moottorissa ei ole kyseistä ongelmaa esiintynyt niin ei sitä poista että sen ketjun vaihtaminen tulee jonakin päivänä eteen.

        Jakolaatikko ei sijaitse moottorissa vaan on voimansiirtoon liittyvä komponentti. Sekään ei ole ikuinen ja BMW huollon "korjaus" on se, että koko laatikko vaihdetaan.

        Tarkoitan lähinnä sitä, että vaikkei noiden vikaantuminen olisikaan tyypillistä kyseisille autoille, on se aivan mahdollista. Ja kun korjaaminen/vaihtaminen maksaa jonnin verran rahaa, niin sitten tulee sangen kalliita kilometrejä.

        Itse en haluaisi ottaa moisia riskejä turhan vuoksi. Nelivetoa ei Suomessa tarvitse kuin muutamana päivänä vuodessa. Miksi varautua setelitukko kädessä korjauksiin, parin päivän vuoksi. Sama homma kehyksettömien lasien kanssa, mitään iloa niistä ei ole, mutta haittaa on.

        Jos lupaat ettet ala itkemään käyttökulujen lähtiessä käsistä edellämainittujen asioiden johdosta, tai vaikka suuttimien vikaannuttua (2000 euroa), tai rengassarjan hankkimisen vuoksi (800 euroa), tai etupään vetoakseleiden lonksottaessa (1000 euroa) niin sittenhän auto on sinulle juurikin sopiva.

        Kyseiset autot eivät ole uusia, mutta niistä pyydetään sangen isoja rahoja vielä. Kun vielä premium merkin huolto on kallis ja osatkin maksavat mansikkaa, on mukava riskiyhtälö valmiina joka voi rikkoa säästöpossun pahemman kerran.

        Onnea matkaan.

        Logiikkaasi voi verrata hybridi/sähköauton akustojen uusimiseen. Ei ole tyypillistä että joudut uusimaan akuston, mutta aivan mahdollista. Miksi ostaa sähköauto ja säästää pari euroa/100km, kun akustojen vaihto maksaa kymmeniä tuhansia?
        Miksi ajaa autolla ollenkaan, kun voi mennä taksilla ja jättää huoltokustannukset muiden huoliksi?
        Ei nelivetoa oikeasti tarvitse kuin harva. Pääasiassa se otetaan ajomukavuuden takia.
        Jos auton omistaminen aiheuttaa sinulle oikeasti noin paljon päänvaivaa, niin ehkä ei kannattaisi omistaa autoa ollenkaan.
        Mukavia pyöräilyhetkiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Logiikkaasi voi verrata hybridi/sähköauton akustojen uusimiseen. Ei ole tyypillistä että joudut uusimaan akuston, mutta aivan mahdollista. Miksi ostaa sähköauto ja säästää pari euroa/100km, kun akustojen vaihto maksaa kymmeniä tuhansia?
        Miksi ajaa autolla ollenkaan, kun voi mennä taksilla ja jättää huoltokustannukset muiden huoliksi?
        Ei nelivetoa oikeasti tarvitse kuin harva. Pääasiassa se otetaan ajomukavuuden takia.
        Jos auton omistaminen aiheuttaa sinulle oikeasti noin paljon päänvaivaa, niin ehkä ei kannattaisi omistaa autoa ollenkaan.
        Mukavia pyöräilyhetkiä!

        "Logiikkaasi voi verrata hybridi/sähköauton akustojen uusimiseen. Ei ole tyypillistä että joudut uusimaan akuston, mutta aivan mahdollista."

        No ei sitä kyllä suoraan voi verrata. Todennäköisyys akuston vaihtotarpeelle tai bemarin jakolaatikon hajoamiselle on ihan eri suuruusluokassa.

        "Miksi ostaa sähköauto ja säästää pari euroa/100km, kun akustojen vaihto maksaa kymmeniä tuhansia?"

        No nyt kysyit erittäin hyvin. Minä en osaa tuohon vastata.

        "Miksi ajaa autolla ollenkaan, kun voi mennä taksilla ja jättää huoltokustannukset muiden huoliksi?"

        No tuohan ei ole järkevä vaihtoehto laisinkaan. Ja huoltokustannukset on toki asia joka pitää hoitaa, mutta olin painottamassa mahdollisten korjausten todennäköisyyksiä.

        "Ei nelivetoa oikeasti tarvitse kuin harva. Pääasiassa se otetaan ajomukavuuden takia."

        En pysty näkemään että ajomukavuus nelivedolla paranisi niin merkittävästi että siitä kannattaa maksaa ekstraa ja ottaa se rikkoutumisen riski, joka on ihan todellinen, etenkin kun kyseisellä automerkillä on ollut historiaa sen korjauksen realisoitumisesta.

        "Jos auton omistaminen aiheuttaa sinulle oikeasti noin paljon päänvaivaa, niin ehkä ei kannattaisi omistaa autoa ollenkaan."

        Kyllä minä auton omistan ja kannattaa se omistaa jos sille on tarve. Mutta en toisaalta halua suurella vaivalla ansaitsemiani rahojani haaskata turhuuteenkaan.

        "Mukavia pyöräilyhetkiä!"

        Noh noh, ei sitä nyt tarvi hermostua jos joku kyseenalaistaa autovalintasi järkevyyden. ja vielä perusteluilla.

        Kuten sanoin jo aiemmin että jos kehyksettömät, suhisevat ikkunat on se asia mitä haluat ja neliveto on kiva juttu, eikä rahasta ole pulaa niin anna mennä. Tekemällä oppii monta juttua.

        Tsemppiä nuoremmalle, elämää vielä opiskelevalle yksilölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niitä pitäisi vaihtaa kun b47 moottorissa kumpaakaan ongelmaa ei ole esiintynyt?

        No kun juurikin N47 moottorissa jakoketjun venymää on ollut 2012 asti sitten kuulemma ongelmat vähentyneet kuten monen muunkin merkin mallisarjojen loppupuolella.

        Hyviä vastuksia mutta onko oikeaa omistaja kokemusta,,,,samaa hintaa lienee ne nyt volvonkin osat , takperäkin maksoi 2500 euroo kun volvo maksoi puolet vaikka olikin 200 000 km ajettu ,
        No suuttimia en ole koskaan mihinkään dieseliin vielä vaihdattunut enkä lonksuttavia vetareita ja volkkareilla on tullut ajettua paljon miljoona ainakin,,,,
        kun sellaisen on saanut 200 000km ajettuna ja itse päästellyt siihen toiset ilman mitään turboremonttia tai dsg ongelmaa joista jaksetaan täällä ,
        Ehkä pieniin kuluhin tottuneena säikähdän premium autojen huoltoja mutta maksoi volvoon jarrulevyt sen 800 e ja uudet kitkat 670 e mutta toi BMW mutta kiinnosti tuon ulkonäön takia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Logiikkaasi voi verrata hybridi/sähköauton akustojen uusimiseen. Ei ole tyypillistä että joudut uusimaan akuston, mutta aivan mahdollista. Miksi ostaa sähköauto ja säästää pari euroa/100km, kun akustojen vaihto maksaa kymmeniä tuhansia?
        Miksi ajaa autolla ollenkaan, kun voi mennä taksilla ja jättää huoltokustannukset muiden huoliksi?
        Ei nelivetoa oikeasti tarvitse kuin harva. Pääasiassa se otetaan ajomukavuuden takia.
        Jos auton omistaminen aiheuttaa sinulle oikeasti noin paljon päänvaivaa, niin ehkä ei kannattaisi omistaa autoa ollenkaan.
        Mukavia pyöräilyhetkiä!

        Toyotan ostan niin ei ole mitään uutta tekniikkaa kuten nelivetoa tehokkaalla turbodieseliillä ja muuta älyteknologiaa niin eipähän vikaannu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan ostan niin ei ole mitään uutta tekniikkaa kuten nelivetoa tehokkaalla turbodieseliillä ja muuta älyteknologiaa niin eipähän vikaannu.

        Toyota saa vanhankin tekniikan halpuutettua ja vikaantumaan ja sitä ruostetta ei voita kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun juurikin N47 moottorissa jakoketjun venymää on ollut 2012 asti sitten kuulemma ongelmat vähentyneet kuten monen muunkin merkin mallisarjojen loppupuolella.

        Hyviä vastuksia mutta onko oikeaa omistaja kokemusta,,,,samaa hintaa lienee ne nyt volvonkin osat , takperäkin maksoi 2500 euroo kun volvo maksoi puolet vaikka olikin 200 000 km ajettu ,
        No suuttimia en ole koskaan mihinkään dieseliin vielä vaihdattunut enkä lonksuttavia vetareita ja volkkareilla on tullut ajettua paljon miljoona ainakin,,,,
        kun sellaisen on saanut 200 000km ajettuna ja itse päästellyt siihen toiset ilman mitään turboremonttia tai dsg ongelmaa joista jaksetaan täällä ,
        Ehkä pieniin kuluhin tottuneena säikähdän premium autojen huoltoja mutta maksoi volvoon jarrulevyt sen 800 e ja uudet kitkat 670 e mutta toi BMW mutta kiinnosti tuon ulkonäön takia .

        "maksoi volvoon jarrulevyt sen 800 e"

        Noniin, mulle maksoi jarrulevyt pösöön 58 euroa.

        "mutta toi BMW mutta kiinnosti tuon ulkonäön takia"

        Paljonko olet valmis maksamaan ulkonäöstä. Nuo kyseiset autot maksaa nettiautossa halvimmillaan 16t ja niillä yksilöillä on ajettu 300tkm.

        Keskimääräinen suomalainen auto on 3500 euron hintainen ja ikää sillä on 12 vuotta. Jos koet että tulotasosi on merkittävästi parempi kuin keskimäärin suomalaisella ja asunto on jo hankittuna niin sittenhän voi suorastaan poltella rahaa nuotiossa.


      • Anonyymi

        Näin naiskuskin näkökulmasta: itsellä pari vuotta ollut 320 GT. 2014. Ajettu vajaa 70 tkm. Useampikin bemari ollut. Tämä gt on ollut tosi mieleinen. Erittäin hyvä ajettava, neliveto, kulkee hyvin, pidän ulkomuodosta, laatuauto kaikin puolin. Tänä talvena näillä lakeuksilla oli pitkiä -25 pakkasjaksoja ja ikkunat toimi moitteettomasti. Ei missään mitään vikaa. Takuu varmasti seuraavakin auto on samaa mallia. Ja merkkihän on paras mahdollinen. Suosittelen!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin naiskuskin näkökulmasta: itsellä pari vuotta ollut 320 GT. 2014. Ajettu vajaa 70 tkm. Useampikin bemari ollut. Tämä gt on ollut tosi mieleinen. Erittäin hyvä ajettava, neliveto, kulkee hyvin, pidän ulkomuodosta, laatuauto kaikin puolin. Tänä talvena näillä lakeuksilla oli pitkiä -25 pakkasjaksoja ja ikkunat toimi moitteettomasti. Ei missään mitään vikaa. Takuu varmasti seuraavakin auto on samaa mallia. Ja merkkihän on paras mahdollinen. Suosittelen!!

        6 vuotta tuli GT:lla ajettua, ainoa mitä vakiohuoltojen lisäksi tehtiin oli jarrupalojen uusiminen, harmittavasti just ennen vaihtoa n. vuosi sitten. Piti ensin ostaa sedan-kolmonen mutta se oli paljon ahtaamman tuntuinen ja olkapää nojasi B-pilariin ikävästi. Karmittomista ikkunoista ei ollut mitään moittimista talvellakaan ja takakontti oli tosi hulppea, varsinkin kun hattuhyllyn sai helposti irrotettua. Neliveto ei kiemurrellut lainkaan, toisin kuin bemareista usein sanotaan. Ainoa pieni miinus oli että kone oli vähän janoinen, kaupunkiajossa hörppäsi 10-12 litraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota saa vanhankin tekniikan halpuutettua ja vikaantumaan ja sitä ruostetta ei voita kukaan.

        Turha toyotaa on morkata, J-M Latvalahokin siitä tykkeepi, jot nyt suut suppurilleen, jotta juutajaiset sikiääpi . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niitä pitäisi vaihtaa kun b47 moottorissa kumpaakaan ongelmaa ei ole esiintynyt?

        Mietin juuri samaa. Tässä tarjotaan ketjukoneeseen hihnakoneen ongelmia!

        Kuten kaikissa Bemareissa vikoja on vähän ja ne ovat todella kalliita, myös huollot ovat kalliita - mutta huoltojen völistä jättäminen kallinpaa. Toisaalta auto on melko luotettava jaa huoltovälit reilun puoleisia.


    • Anonyymi

      Voihan jösses sentään…

      Onneksi ei tullut luettua mitään näitä keskustelupalstan asioita ennen ostopäätöstä, ainoastaan kaksi järkevää kirjoitusta aloittajan kysymykseen ja vähemmän yllättäen kaikkein järkevin kommentti naiskuskilta.

      Pyytäisin siis kaikkia nöyrästi miettimään ennen tuota Lähetä-painikkeen painamista miettimään kahdesti, että vastaako oma kirjoitus aloittajan kysymykseen ja onko edes kompetenssia vastata (tässä tapauksessa kokemusta kyseisestä autosta).

      Itsellä takana vasta kolme viikkoa GT:n ratissa. Omaan silmään auto on hieno, ajokokemus aivan mieletön (toki aiemmat autot olleet Toyotaa, Opelia ja Hondaa, joten Premium-autoista ei juuri kokemusta).

      Huoltokustannukset toki jännittää, mutta jos alkaa tuntua liian kalliille ylläpitää, ainahan sen voi myydä pois. Yksi havainto tähän asti on omalla kohdalla se, että motivaatio ylläpitää autoa hyvänä ja siistinä lapsiperhearjen keskellä jostain syystä ihan eri luokkaa, kun auto miellyttää silmää eikä ole vain ”pelkkä kulkuväline”, mutta tämä onkin vain oma ajatus lyhyestä historiasta ko. auton kanssa.

      • Anonyymi

        Kolmen viikon omistamisella ei nyt kannata vielä hehkuttaa kokemuksiaan. Tuossa ajassa se ostokrapula ei ole edes vielä iskenyt.

        Jos kirjottelet kolmen vuoden päästä tänne kokemuksia niin sitten voimme taputtaa käsiämme ja olla iloisia siitä, miten ihania kokemuksia tuo BMW sinulle antoikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmen viikon omistamisella ei nyt kannata vielä hehkuttaa kokemuksiaan. Tuossa ajassa se ostokrapula ei ole edes vielä iskenyt.

        Jos kirjottelet kolmen vuoden päästä tänne kokemuksia niin sitten voimme taputtaa käsiämme ja olla iloisia siitä, miten ihania kokemuksia tuo BMW sinulle antoikaan.

        Pyydän ystävällisesti lukemaan aiemman viestini ajatuksella, siellä on ihan tarkoituksella mukana sana VASTA, jotta lukija ymmärtää, ettei omalla kohdalla ole syväluotaavaa analyysia tarjolla. Mutta sentään jotain ensipuraisua kuitenkin, toisin kuin valtaosalla kirjoittajista, joilla tuntuu olevan todella puolijyrkkä mielipide ilman mitään kokemusta ko. autosta.

        Laitan kalenteriin ykös, että palaan tänne kolmen vuoden kuluttua, niin voin sitten kertoa kattavammat kokemukset :)

        Honeymoon still goes on strong! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän ystävällisesti lukemaan aiemman viestini ajatuksella, siellä on ihan tarkoituksella mukana sana VASTA, jotta lukija ymmärtää, ettei omalla kohdalla ole syväluotaavaa analyysia tarjolla. Mutta sentään jotain ensipuraisua kuitenkin, toisin kuin valtaosalla kirjoittajista, joilla tuntuu olevan todella puolijyrkkä mielipide ilman mitään kokemusta ko. autosta.

        Laitan kalenteriin ykös, että palaan tänne kolmen vuoden kuluttua, niin voin sitten kertoa kattavammat kokemukset :)

        Honeymoon still goes on strong! :)

        Minkälaisia korjauksia on parin kuukauden omistukseen nyt mahtunut ja montako tuhatta euroa niihin on palanut rahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia korjauksia on parin kuukauden omistukseen nyt mahtunut ja montako tuhatta euroa niihin on palanut rahaa?

        Onnekseni korjauksia ei ole vielä luonnollisesti näin lyhyellä periodilla esiintynyt ;)

        Huoltokirjan mukainen huolto maksoi sen sijaan hurjat 60 euroa, hyi olkoon!

        Nyt alkaa 6kk olla kohta takana, so far so good, palataan juttuun, kun lisää kokemuksia ja historiaa ilmenee.

        Positiivista perjantaita kaikille kulkuneuvoon katsomatta!


    • Anonyymi

      2016 dieseillä viis vuotta ajaneena kokemuksia. Etu iskarit oon vaihattanut ei muuta remonttia. Ajossa häviää 500 sarjalle. Muuten hyvä ja edullinen huollattaa ei merkkiliikkeessä.

      • Anonyymi

        Olipa huonoa laatua.

        Minä ajan 1997 mallisella ranskalaisella autolla missä on alkuperäiset iskunvaimentimet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe