Juttelu kanssasi oli miuluinen yllätys. Positiivinen. Naiselle.
Mieluinen yllätys
49
<50
Vastaukset
- Anonyymi
täälläkö juteltiin vai irl?
- Anonyymi
Täällä ei tiedä kenen kanssa juttelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei tiedä kenen kanssa juttelee.
eli oikeasti kuten ajattelinkin. Mistä juteltiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli oikeasti kuten ajattelinkin. Mistä juteltiin?
En tiedä voiko tuollaista sanoa. Olen aika tarkka tuollaisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on rakkaus sydämessäni, kukaan ei voi sitä minulta viedä ja minä voin rakastaa muita, ja joka kerta niin sanoessani, oloni rentoutuu ja muistan tuon kokemuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no voisi kai sitä vähän vinkata:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on rakkaus sydämessäni, kukaan ei voi sitä minulta viedä ja minä voin rakastaa muita, ja joka kerta niin sanoessani, oloni rentoutuu ja muistan tuon kokemuksen.
eikö tuo ole vähän raakaa, että rakastat muita jo nyt vai miten aattelit ite?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no voisi kai sitä vähän vinkata:)
tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarkoittaa?
tarkoittaa just sitä. että vinkkaat jotain mistä juttelitte :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tajua mihin kirjoitus liittyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarkoittaa just sitä. että vinkkaat jotain mistä juttelitte :D
Kerroin jo, että juteltiin, saa nainen kertoa, tai vinkata kuten sinä sanoit lisää tuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tajua mihin kirjoitus liittyy
en mäkään, en tiedä onko se aloittajalta vai tuliko jostain sivusta vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en mäkään, en tiedä onko se aloittajalta vai tuliko jostain sivusta vaan
Ei ole aloittajalta, aloittaja on 20.13
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin jo, että juteltiin, saa nainen kertoa, tai vinkata kuten sinä sanoit lisää tuo.
voinhan mä yrittää arvata. Juttelitteko politiikasta tai uskonnosta. Ette varmaan. Jostain teille tärkeämmästä ehkä? Vai ihan niitä näitä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voinhan mä yrittää arvata. Juttelitteko politiikasta tai uskonnosta. Ette varmaan. Jostain teille tärkeämmästä ehkä? Vai ihan niitä näitä..
Miksi arvailet? En ihan ymmärrä, miksi pitää arvailla jos on jutellut toisen kanssa ja arvailee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi arvailet? En ihan ymmärrä, miksi pitää arvailla jos on jutellut toisen kanssa ja arvailee.
vinkkailen samalla, mutta ei mene perille, koska en ole sun hän :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vinkannut. Jos oikeasti vinkkailisit sanoisitkin silloin jotain. Eihän mikään politiikasta puhuminen ole mikään vinkkasun. Tuota osa tekee kaikkien kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vinkannut. Jos oikeasti vinkkailisit sanoisitkin silloin jotain. Eihän mikään politiikasta puhuminen ole mikään vinkkasun. Tuota osa tekee kaikkien kanssa.
oikeassa olet. En vinkannut kunnolla. Juttelitte siis jostain mistä et juttele kaikkien kanssa. Mutta mistäs hän tietää mistä sä muitten kaa juttelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oikeassa olet. En vinkannut kunnolla. Juttelitte siis jostain mistä et juttele kaikkien kanssa. Mutta mistäs hän tietää mistä sä muitten kaa juttelet?
Ei tiedäkään. Mutta uskoisin, että hän pystyy vinkkaseen jotain, tunnelmasta, juttelusta, paikasta, jostain minkä tietää minun muistavan aivan varmasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tiedäkään. Mutta uskoisin, että hän pystyy vinkkaseen jotain, tunnelmasta, juttelusta, paikasta, jostain minkä tietää minun muistavan aivan varmasti
Ei olekaan yleispätevä vastaus joten hiljenit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sittrn vaan kalastelet vinkkejä, että pääset trollailemaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hiljennyt. Olin poissa koneelta välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään hätää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkin...
- Anonyymi
Niin oli, mutta kovin lyhyt.
- Anonyymi
Valitettavasti noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti noin.
Mä en sano kyllä mitään vinkkiä, kun siitä arvaa utelias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en sano kyllä mitään vinkkiä, kun siitä arvaa utelias.
Mikä utelias? Eihän vinkistä tiedä kuin se kenelle vinkin annat.
- Anonyymi
Kiitos. Oli mukava jutella, juttelu tekee hyvää aina. Ei aika merkkaa. Ja niin oli yllätys.
- Anonyymi
Millälailla oli yllätys?
- Anonyymi
Missä, oliko nainen haltioissaan.
- Anonyymi
Mitä eroa on jutella tai jutella, että toinen on haltioissaan? Kumarteleeko silloin:)
- Anonyymi
Olisiko mahdollista, että jutellessani kanssasi olisi jompikumpi meistä maininnut ”aikataulun”, jossakin muodossa ja liimattuna johonkin kontekstiin, millä oli merkitystä?
- Anonyymi
En ole tähän ketjuun kirjoittanut aiemmin, mutta eilen keskustelimme yhden tärkeän asian etenemisestä. Ei tosin ollut varsinaisesti yllätys, että keskustelimme :)
- Anonyymi
Mihin aikataulu liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tähän ketjuun kirjoittanut aiemmin, mutta eilen keskustelimme yhden tärkeän asian etenemisestä. Ei tosin ollut varsinaisesti yllätys, että keskustelimme :)
Niin.. olisiko ollut helpompi keskustella muulloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin.. olisiko ollut helpompi keskustella muulloin?
Jonain toisena hetkenä olisi ainakin ollut enemmän aikaa keskustella. Tosin emme kovin pitkään yleensäkään keskustele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonain toisena hetkenä olisi ainakin ollut enemmän aikaa keskustella. Tosin emme kovin pitkään yleensäkään keskustele.
Keskustelemmeko piahkoin🤔 Ei taida sulla olla silloinkaa aikaa liiemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin aikataulu liittyy?
Mihin liittyy aikataulu? Minä kerroin aikataulusta ja siihen vastataan kysymyksellä? Duh..ei sellaista edes täällä voi sanoa, paljastaisi liikaa ja kunnioitan henkilöä niin paljon, että en ala palstalla laulelemaan.
Taidan keskittyä ihan liveen jatkossa, ainakin siellä tiedän katsooko mies, minne katsoo ja jos rinnuksiin ja silmiin, niin tsänssini eivät ole aivan kuolleet. Voinhan itsekin vähän kokeilla kurkistaa hänen lihaksiaan ja jos ei tykkää pahaa niin jutellaan lisää..Wow. Kauniita unia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin liittyy aikataulu? Minä kerroin aikataulusta ja siihen vastataan kysymyksellä? Duh..ei sellaista edes täällä voi sanoa, paljastaisi liikaa ja kunnioitan henkilöä niin paljon, että en ala palstalla laulelemaan.
Taidan keskittyä ihan liveen jatkossa, ainakin siellä tiedän katsooko mies, minne katsoo ja jos rinnuksiin ja silmiin, niin tsänssini eivät ole aivan kuolleet. Voinhan itsekin vähän kokeilla kurkistaa hänen lihaksiaan ja jos ei tykkää pahaa niin jutellaan lisää..Wow. Kauniita unia!Joulu lähestyy ja aikataulu mainittu , joten vihjeeksi ei mikään kummoinen oo. Sivusta
- Anonyymi
Täällä eroja keskusteluissa, asiallisia, myös..... aaaah, oooh, uuuh, aaaah, missä sammutuspeiteen kulmaa.
- Anonyymi
Pääsispä juttelemaan sun kanssa oikein kunnolla , huoks.
- Anonyymi
Ehkäpä lisää vihjeitä
- Anonyymi
To minä juttelin miehen kanssa ja tuli niin onnellinen olo.t
- Anonyymi
Juteltiinko torstaina muutama sana yllättäen? Liittyen sun työhön? Jäin taas kiinni miehen silmiin.
- Anonyymi
Mikä liittyy työhön? Ei tainnut olla torstai. Päivä ei tuossa se päällimmäiseksi jäänyt mieleen, ihan muut asiat.
- Anonyymi
Taisit yllättyä hieman puheliaisuudestani :D Sanoinko jotain tunteistani?
- Anonyymi
Mielestäni tunteet eivät olleet puheena.
- Anonyymi
Mitä havainnoit ympäristöstä? Naiselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17913494
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454920Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402843Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515